Jeetje Juju, 36 wkn alweer !! Gaat zoooooooo hard !! En dat te bedenken dat mn meiden vrijdag ook alweer een maandje oud zijn... pfff....
he dames, inderdaad wat vliegt de tijd...sofie s ook alweer maand oud.... moet dr nu eten gaan geven dus sorry hoop morgen weer te buurten x miek
Tja en dan te bedenken dat je voor je gevoel die zwangerschapstest nog maar zo kort geleden deed..... Dat mis ik wel hoor (het misselijke niet trouwens), maar ik vond de zwangerschap toch wel heel speciaal! Thijs heeft iets nieuws: z'n ontlasting opsparen en dan in de vorm van een spuitluier eruit laten komen De afgelopen drie luiers waren spuitluiers... en toen zat dus letterlijk alles onder... Maar verder gaat het heel goed, Thijs slaapt nu van ong. 22.30u tot 7.00u door, dan een voeding en dan slaapt hij tot 10.00u. Ik wil een beetje meer naar - vroeg in de avond naar bed en dan wakker maken voor een avondvoeding, en dan 's ochtends vanaf 7.00u wakker... - Dat wordt ook wel handig voor als ik straks moet werken... Maar hoe ik dat voor elkaar ga krijgen weet ik nog niet
Hier is het doorslapen ineens weer voorbij, hij sliep toch al een week of 2 door, maar de laatste 2 nachten kwam hij toch weer voor een voeding helaas. En dat opsparen van ontlasting doet Jelmer ook, hij had al 4 dagen niet gepoept, maar liet wel ontzettend vieze windjes, rotte eieren waren er niks bij. Maar vannacht toen hij wakker werd, had hij ineens flink gepoept, alles er onder. Lekker, bed en kind verschonen om 3:30. Probeer daarna maar weer in slaap te komen.
Kwebbel; ooh, dat is naar, midden in de nacht alles verschonen Nee, dan maar liever overdag! Hmm, ik ben benieuwd wanneer dat opsparen over zal zijn, liever maar gewoon elke dag een normale poepluier, dan deze vreselijke luiers!! Jammer dat hij weer voor een voeding kwam de afgelopen nachten. Hopelijk slaapt hij snel weer lekker door!
Jullie geloven het nooit.... Ik stond zelf op knappen, maar goed, je moet er iets voor over hebben! Thijs heb ik gisterenavond om half acht voor het laatst gevoed, daarna heeft hij geslapen tot half negen. Toen een uur mee aan het rommelen geweest, om half tien viel hij in slaap en net werd hij pas wakker!!!!! Hij heeft dus gewoon van 21.30u tot 8.15u geslapen!!
Dank je Juju, hoe was de borstvoedingscursus?? Ben heel benieuwd, omdat die van mij echt nutteloos was...... (het contact naderhand veel fijner met de cursusdocente...)
Hm de cursus was wel okay. Tja veel informatie had ik wel al gelezen maar ik vond het prettig om vragen te kunnen stellen en bepaalde producten en kolven ook even vast te kunnen houden. Of het nuttig is geweest is even afwachten natuurlijk Hoop dat het gaat lukken.
Jeetje Juju, wat gaat het toch snel.. maandag alweer 37 weken. Dan mag je thuis bevallen.. of ging jij sowieso naar het ziekenhuis? Hier donderdag weer naar de gyn geweest. Helaas goed en niet zo goed bericht. De hormonen waren allemaal goed, prolactine was licht verhoogd maar aangezien dit ook vrijkomt bij stress, was dat niet verontrustend. Toen de echo.. helaas was er nog niets te zien wat een eisprong voorspelde. Dus niet (zoals de vorige gyn bedacht) dit weekend een samenlevingstest, maar volgende week weer een nieuwe echo om te kijken of er dan wel iets te zien is. Zucht!
Juju: ach, je hebt in ieder geval de info en je gaat het gewoon proberen toch? Jessie: ai, mmm, dat wordt dan wel weer spannend wanneer je eisprong is! Ik wacht met je mee, duim duim!!
Jessie fijn dat er niets verontrustends te zien was maar balen dat er nog geen teken van je eisprong is. Ik wacht met je mee! Baby mag morgen inderdaad officieel komen Maar we gaan sowieso naar het ziekenhuis. Chikai ja je hebt nooit teveel info en ik ga het zeker proberen! Heb er nu ook wel zin in
Wow, Juju, 37 weken!!!! Gefeliciteerd!! Nu wordt het spannend he Ik moet zeggen, ik vind borstvoeding geven heerlijk, het gaat lekker, Thijs doet het er goed op... En borstvoeding uit de fles gaat ook goed, dus al met al valt het me 100% mee!!
Ja ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen. Wil het toch wel graag geven, niet ten koste van alles maar wel met sterke voorkeur. Ja de 37 weken grens is bereikt.. spannend hoor vanaf nu
Ha dames. @juju goed dat je bv gaat proberen!hopelijk kan je t lang volhouden en wordt een onsteking jou bespaard!!! Geniet nog maar ff van je rust want voor je t weet is je ukkie er!(sofie was er ook al met 38weken dus kan snel gaan nu!) @jessie balen zeg dat er nog niks van ei te zien was, duim met je mee voor volgende echo!! Was je al naar new york geweest of moet je binnenkort?? @all gaat nog steeds goed hier, sofie slaapt bijna hele nachten door...komt soms om 6uur,maar met speen is t te rekken tot 7. gisteren afgelofde melk gegeven, en dat ging goed, moet er wel op letten dat ze fles niet te snel leeg drinkt, daarna thuis zelf gekolfd en dat schoot lekker op,70cc in 15min...mn borsten moeten er nog wel aan wennen,dus iedere dag een poosje! hoe is t met de rest??? tot snel weer! x miek
Ook hier is het goed hoor! Eindelijk weer een poepluier hoe blij kun je daarmee zijn Het zat 'm echt dwars. En verder ben ik heerlijk aan het genieten. Thijs doet het echt goed en is echt een grappig mannetje! Als hij lacht, verkneukelt hij zich helemaal.... De borstvoeding loopt lekker, het kolven gaat goed en ik wil het nu zeker een halfjaar volhouden, hopelijk nog langer! Ook met m'n studie is alles klaar en ingeleverd, dus nu ben ik echt aan het relaxen en genieten! Heerlijk!!! Nog eventjes genieten van m'n verlof..... dat gaat trouwens veel te snel voorbij... na de kerstvakantie moet ik weer gaan werken.....
We moeten/mogen nog! Zondag vliegen we.. Thanks voor het duimen, ik hoop ook zo dat er woensdag wel iets te zien is!
Ik ook Jessie! Ik zal voor je duimen woensdag. Gaaf zondag de Grote Reis.. al helemaal voorbereid en ingelezen? NY is geweldig, vooral met deze dollarstand
Jessie: Ik zal ook voor je duimen! Wat super, zondag naar NY!!!! Alvast veel plezier! Borstvoeding: Loopt hier ook als een trein, de eerste weken waren even doorbijten, maar geniet er nu zo ontzettend van. Eerst dacht ik 3 maanden borstvoeding te gaan geven, nu is er geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om te stoppen. Wil sowieso een half jaar zelf voeden, maar als het dan nog steeds zo goed gaat, zal het nog wel langer worden. Alleen al het idee dat ik ooit zal stoppen, maakt me verdrietig haha.....