MeisjeV: Wow, dat is wel snel dat ze omrollen. Jelmer doet het echt nog niet. Wat betreft de tandjes, ze komen er toch echt aan. Hij is al een paar nachten aan het spoken, hij komt elke 2 uur zo'n beetje 's nachts en als ik hem dan zijn speen geef, gaat hij er ontzettend op liggen kauwen. Als ik hem aan de borst leg, drinkt hij ook erg slecht, hij ligt meer te sabbelen en te kauwen (ja, au!). Je ziet ook echt 2 witte plekken door het tandvlees schemeren. Mijn man had laatst bij de tandarts een tandenborstel voor baby's mee gekregen, met de tip om zodra hij last zou krijgen hem op de tandenborstel te laten kauwen, dus dat gaan we vandaag eens proberen. Door de massage van de borstelharen zouden de tanden sneller doorkomen.
@MeisjeV, fijn dat het zo goed gaat! En van de borstvoeding, je hebt het geprobeerd, en die 6-7 weken neemt niemand jullie meer af. @Kwebbel, jeetje, wat gaat het snel zeg, nu alweer tandjes.. nu maar hopen dat ze snel doorkomen en de kleine er minder last van heeft! @Juju.. haha, zou wel schandalig zijn, gewoon reageren op MeisjeV en dan onderaan nog een zinnetje "oh ja, ik ben trouwens vannacht bevallen"
MeisjeV: dat is vlot zeg, dat rollen!!! Dat doet Thijs nog niet hoor! Jammer van de bv, maar het was ook wel erg pittig denk ik, met 2 meiden en dan zo'n hongerlapje Ik ben vandaag met Thijs weer naar het cb geweest, de 2e serie inentingen gehad. Ze zijn beter gezet nu, dieper in z'n beentje, maar nu heeft hij geen bult ofzo. En hij slaapt nu weer lekker. Gelukkig was ik nu weer bij de arts en het was niet druk, dus er was alle tijd voor mij en Thijs. Thijs was te weinig gegroeid, 340 gram in vier weken tijd. Ik moest het in de gaten gaan houden. Vooral omdat hij in de eerste 2 weken van december 185 gram was aangekomen, de derde week 85 en nu de vierde week maar 70. Terwijl ik juist nu het idee had dat hij de laatste week beter had gedronken! Ze dacht dat Thijs wellicht een koemelkallergie kan hebben: slecht groeien, veel exceem, darmkrampjes..... Ik kan a.s. maandag bij een diëtist terecht, om te gaan kijken wat ik voor koemelkvrij dieet kan gaan eten, om te zien of dat effect heeft op Thijs en of hij dus een koemelkallergie zou kunnen hebben. Ook moeten we elke voeding gaan bijvoeden met gekolfde melk. Dus voorlopig blijf ik 's nachts maar een keer extra kolven, anders is de voorraad er zo doorheen denk ik.
ha dames, @meisjeV jeetje die dames van jou groeien echt als kool zeg!heerlijk hoor!groot gelijk dat je met bv gestopt ben,moet ook vol te houden zijn he! knap dat ze al kan omrollen! @juju jij alvat veel succes met bevallen!duurt niet meer zo lang voor t 2011 s he! @chikai balen dat thijs zo weinig was aangekomen,maar wel fijn dat je maandag al bij dietist terecht kan! succes met kolven want is best pittig om dat erbij te doen! @jessie balen van je ei!hopelijk is het volgende week wel goed gegroeid!hoe was NY?wel balen dat je vast zat in dublin! @kwebbel hopelijk zijn jelmer zn tanden snel door!geloof dat er van vsm ook druppeltjes zijn die schijnen te helpen! @all gaat nog steeds goed met sofie,slaapt prima,had afgelopen dagen wel regeldagen of sprongetje want hield alleen op met huilen als ze kon drinken....hort erbij he... maar soms werdtik wel beetje radeloos als ze maar bleef huilen..wilde eerst niet zo vaak aan leggen..maar daar wordt ze wel rustig van,dus dit toch maar gedaan! sorry is nu weer drinktijd voor de kleine meid! iedereen fijne jaarwisseling, en ook mijn voornemen is om in 2011 vaker te komen buurten! x miek
@Juju, je handtekening nog niet veranderd? 2010 dan wordt het een snelle bevalling Vandaag "goed" nieuws bij de gyn, follikel was gegroeid van 11 mm naar 14 mm, dus we mogen proberen 'm te benutten Maandag terug voor een echo en ook een zaad test, zodat we dat laatste af kunnen strepen van het lijstje.. mocht er een volgende ronde met dubbele dosering Clomid nodig zijn dan wil ik wel graag weten of dat het zaad in elk geval goed is! Spannend dus, maar we zijn vooral blij dat we nog een kans krijgen deze ronde Ik wens jullie een gelukkig, gezond en liefdevol 2011!!
Jessie: Wat een mooi nieuws zo op de laatste dag van 2010!!! Hopelijk weten jullie dit ei te benutten!! Ik wens jullie allemaal een fantastisch 2011!!!!!!
Ah Jessie een mooie afsluiter voor 2010 en hopelijk een hele goede start van 2011 over een paar weken! (enne zal mijn handtekening even aanpassen )
Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar meiden!! Dat 2011 maar een heel mooi jaar mag gaan worden! (met een snelle bevalling van JUJU en hopelijk snel heel goed nieuws van Jessie!!!)
Wij willen jullie een super 2011 wensen! Dat juju snel mag bevallen en jessie snel een bevrucht eitje mag hebben!! Hier zijn we het jaar super in gegaan! Vanmorgen heeft Amy 3x laten zien dat ook zij zich om kann draaien van haar buik op haar rug !! Hier dus weer een hele trotse mama!!
Ik sluit me bij jullie aan! Dat 2011 veel geluk mag brengen bent gezonde en groeiende en bloeiende kindjes, een prachtige zwangerschap voor Jessie en MissC en een geweldioge bevalling voor mijzelf
Wat draaien sommige kindjes snel, Thijs nog niet hoor. Maar alles op z'n tijd denk ik dan maar, Thijs moet zijn energie nu even goed in het groeien stoppen.
Zeker belangrijk! Draaien komt wel!! Hopelijk helpt t bijvoeden!! Hoe hebben jullie kids zich gehouden tijdens de jaarwisseling? Hier hebben de meiden er heerlijk doorheen geslapen!
Net mijn lsijmprop verloren en begin een beetje zenuwachtig te worden Kan ik dit wel? Bevallen en kindje opvoeden.. 9 maanden geen zenuwen gehad en nu opeens..
Natuurlijk kan jij dit, Juju! Maar ik snap best dat je een beetje zenuwachtig bent/wordt.. Misschien ben jij dus een van de weinige dames die op de uitgerekende dag gaat bevallen! Heb je ook al weeën, of dat nog helemaal niet? Heb je een buddy die hier kan komen melden dat je bevallen bent? *fijn al die vragen, kan me voorstellen dat je wat anders aan je hoofd hebt*
JuJu: spannend hoor, die gevoelens heeft iedere aanstaande mama als de bevalling eraan komt, ik heb ook zoveel twijfels gehad, maar tijdens de bevalling komt er zoveel adrenaline vrij dat je alles aan kunt en als je kindje er eenmaal is zul je zien dat het al snel als vanzelf gaat. Zet m op meid!
Juju, natuurlijk kun jij dat! Als het eenmaal begint, dan neemt zo'n oerkracht je lijf over en gaat het 'vanzelf' (tenminste, je kunt het niet meer stoppen!). Ik verloor de slijmprop 's nachts en beviel de volgende dag, dus wie weet... ben je nu al wel aan het bevallen!! En een kindje opvoeden, ook dat gaat 'vanzelf'. Daar groei je vanzelf in!!! Jouw moederinstinct werkt nu al hoor!!! MeisjeV: ja, Thijs heeft ook heerlijk doorgeslapen tijdens het vuurwerk. Ik lag om kwart over één in bed, Thijs wilde weer om kwart over 4 drinken.
Hier nog geen bevalling hoor Heb geen buddy Jessie maar ik zal wslk snel op hyves wat plaatsen en dan kunnen de meiden die me ook op hyves hebben hier melden dat Uk geboren is. Hoop trouwens dat ie nog een paar daagjes wacht want morgen is mijn schoonmoeder al jarig