Ik voel me erg goed!!! Heb eigenlijk geen last van de wond, alleen wat buikspierpijn, lang leve de pijnstillers. Jelmer doet het ook goed, hij ziet alleen erg geel en is behoorlijk suf nog, hij slaapt erg veel. Voor het geelzien geven we hem bijvoeding. Ik probeer hem zo veel mogelijk aan de borst te leggen en daarnaast kolf ik nog en wat hij dan nog te kort heeft mengen we met kunstvoeding. Het geelzien komt doordat hij niet snel genoeg de rode bloedcellen die hij van mij tijdens de zwangerschap kreeg afbreekt. Deze rode bloedcellen plassen ze uit, dus vandaar de bijvoeding, dat ie extra veel plast.
Fijn dat het met jou goed gaat! En met Jelmer gaat het vast ook sneller beter.. Wat ben je snel thuis trouwens, toch gek dat ze overal ander protocol hebben. Een dinnetje van mij moest sowieso 5 dagen blijven!
Jeej kwebbel, blij om te horen dat je zo goed herstelt ! En jelmer ook natuurlijk. Wat een schatje !! Gaat helemaal goed komen met jullie. @miekje, vind het buddy idee helemaal geen slecht idee!! Hyves heb ik ook ! Ja is minder anoniem, maar ja... @Jessie; balen meid, had goede hoop! Blijf nog steeds duimen hoor!! @Chikai, hoe gaat t nu met jou/jullie?? @hier Hou veel vocht vast. Voeten zijn lekker opgezwollen, handen ook en doen ook pijn met gebruiken... Ondertussen geminderd met de staaltabletten, word er zo misselijk van dat mn eten eruit gaat en dat lijkt me ook niet de bedoeling... maandag gyn even over bellen... Gisteravond naar Petticoat geweest, musical van Chantal Janzen. We hadden met de toneelvereniging prijs gewonnen voor beste maatschappelijke stageplek aanbieder. Prijs was voor 15 man diner en voorstelling naar keuze. Werd dus Petticoat. Leuke luchtige musical ! Was wel leuke verademing, want we werden gister ochtend wakker gebelt door mn schoonmoeder dat 1 van de belangrijkste medewerkers m.b.t. muziek en zang bij onze vereniging was overleden. Hij was met zijn vrouw naar haar familie naar de Filipeinen, en de laatste keer dat we hem gezien hebben is nu dus echt de aller laatste keer geweest. Zo raar en ongeloofwaardig. Heb nog het gevoel dat hij lekker op vakantie is daar, maar mag me nu dus helaas gaan voorbereiden op een begrafenis !
Kwebbel gefeliciteerd met jullie Jelmer, wat een prachtig kindje! Toch een heftige bevalling dus, wat wil je ook met zo'n groot kind. Fijn dat alles goed gaat met jou en steeds beter met jullie kleine man. Jessie ik duim toch voor je hoor..Zou zo fijn zijn als je het ziekenhuis over kan slaan! MeisjeV hoe gaat het met je? Wordt nu echt zwaar voor je lichaam nu dus Hier gaat alles goed. Ik groei gestaag door (mijn levensvraag:hoeveel rek zit er in een buik? vandaag de vraag gekregen of ik er al bijna was, nee dank u ik mag nog 3 maanden ) maar klaag niet want geniet volop en op wat harde buiken en gezwollen enkels na nergens last van.
Oh ik heb trouwens hyves en geen moeite om die te pben naar een aantal van jullie. Het is daar alleen nog niet bekend dat we een kereltje krijgen dus dat graag geheim houden
NOD 12 Oktober: Jessie80 (ronde 6, maand 9,10 en 11) : Miss C (ronde 1) NOD november 8/11: LaikaBasko (ronde 13) Zwanger Luannie (positief getest in december) - bevallen 7 augustus van dochter Robin Lois Chikai (positief getest in januari) - bevallen 1 oktober van zoon Thijs Kwebbelsnoes (positief getest in januari) bevallen 6 oktober van zoon Jelmer Miekje28 (positief getest in maart) meisjeV(positief getest in maart) JuJu (positief getest in april) Vlindertjes Kwebbelsnoes (5 wk) MeisjeV (13 wk) Hoe zet ik mijn NOD in de lijst (deze info laten staan!!!) 1. Druk op "quote" onderaan het bericht met de laatste, meest bijgewerkte lijst. 2. Haal in het bericht de woorden [ QUOTE ] aan het begin van het bericht en [/ QUOTE ] aan het einde van het bericht weg. 3. Pas je NOD aan 4. Klik op "Reactie versturen" Ik heb het ook gevonden en heb direkt mijn NOD weer even aangepast.
Helaas temp is gekelderd.. dus niet getest vanochtend en ongi zal zo wel doorbreken! Ik zal later even het lijstje aanpassen..
MeisjeV: het gaat hier heel goed en het is echt genieten! Thijs had gisteren een ongeregeld dagje (de 10e dag; regeldag?), wilde eigenlijk alleen maar bij ons liggen en vooral niet in bed. Verder doet hij het prima, drinkt goed, slaapt, eet,poept goed.... We zijn nu 3x met hem naar buiten geweest, elke keer weer een stukje verder wandelen. Verder ben ik nog best moe en ik merk dat de voedingen e.d. veel energie kosten. Weeg ondertussen nog maar 62, dus moet echt wel op mezelf letten en volgens mij nog meer eten dan dat ik al doe! Juju, geniet nog maar lekker even van je buik, want voordat je het weet ga je 'm missen! (die bewegingen en het intieme contact met je kindje vooral dan hoor )
Nou Chikai hij is weer 3 cm gegroeid de afgelopen week, ik heb nu nog helemaal geen last ervan maar moet nog 3 maanden natuurlijk.. Zo'n heerlijk kindje in mijn armen lijkt me ook wel wat hoor Hoeveel kilo was jij in totaal aangekomen dat je nu al zo laag op gewicht zit? Jessie balen meid.. ik hoopte het dubbel voor jullie deze ronde. Nu naar de huisarts dus?
@ Jessie! Dat is weer balen zeg!! @Kwebbel; lekker hoor dat je je al zo goed voelt @Juju; gaat inderdaad lekker dat buikje! maar erg mooi hoor! Hier gaat ook alles goed! Geniet helemaal van mijn kleine meisje!! 9 weken alweer!!!!
Juju; ik ben begonnen op 68 kilo, toen afgevallen tot 60, einde zwangerschap was ik 71... dus in totaal 11 kilo aangekomen. Nu weeg ik 62 (vanmorgen gewogen), dus eigenlijk op 2 kilo na is alles er al af. Maar dat maakt ook, in vergelijking met mijn startgewicht, dat ik niet veel verder nog af moet vallen, want ik denk dat mijn lijf dat geen pretje gaat vinden.... Luannie; wat gaat het snel! Fijn dat alles goed gaat!
Was ik al geweest.. anderhalve week geleden. Zal de zwangerschapsdementie zijn Dus nu waarschijnlijk echt 17 november naar de gyn..
He dames, @chikai wist inderdaad dat je bevallen was, maar kon er simpelweg niet meer opkomen.... Fijn dat je zoon het zo goed doet,heftig dat je zoveel moet voeden, hopelijk heeft het snel resultaat! Lekker dat je jezelf ook steeds beter voelt! @kwebbel fijn dat met jou ook alles goed gaat, wat is je zoon een plaatje! Hopelijk vind je t niet erg dat ik je bevallings info uit het okotber topic hier gepost heb, de dames hier waren erg benieuwd en ik wist het zodoende via die weg @jessie balen dat je temp gedaald is, gelukkig heb je al een afspraak bij de gyn staan...hopelijk kan hij iets voor jullie doen,dit is ook niks... @luannie 9 weken, goh gaat echt heel snel zeg!zit jij ook al weer beetje op je begingewicht?heb je t nog druk met kraamvisite of valt t mee? geniet ervan in ieder geval!! @juju jij ook al weer 28 weken,gaat snel he!ik ben nu 13 kilo aangekomen, buik is 104cm rondom bij m'n navel gemeten... iedereen vind ook echt dat ik dik ben....baal soms wel s als ze t tegen me zeggen...maar ja voor t goede doel nog maar ff paar weken, en straks is t er misschien weer zo af...(hoop ik) @all hier alles prima, net weer uur gewandeld, gaat nog steeds goed, op t werk is t lekker rustig dus nog goed vol te houden, al heb ik ook meer last van vocht, probeer wel op zout inname te letten, maar soms ook best lastig... x miek
Oh sorry ik wist dat je naar de huisarts was geweest (zucht) want die reageerde zo meedenkend. Stom stom.. gyn dus. Miekje we moeten gewoon die mensen negeren. Want 104 centimeter ben ik op 30 weken als ik mijn 3 cm per week (afgelopen weken het geval). Pff.
@juju doen we!!en die 3cm per week kan stiekem best wisselen hoor, want als dametje met d'r rug echt bij m'n navel ligt zit er zo cm extra bij...en dag later ligt ze met rug richting binnen en is er weer 2cm af.. @all voor dames die hyves hebben, dit is de mijne Annemieke Rentmeester-Traas Profiel - hyves.nl @meisjeV zullen wij anders buddy zijn en elkaars 06 uitwisselen???liggen qua datum bij elkaar dus miss wel gezellig?? x miek
Heej heej @Miekje, goed idee, pb mn 06 wel ff naar je ! Hyves: Yvonne Profiel - hyves.nl voor de geintereseerde ! @Chikai, pff fijn voor je dat je alweer enigzins op je oude gewicht zit, hopen alleen dat er niet te veel nog vanaf gaat. Ik mag mezelf nog in mn handjes knijpen. Krijg voornamelijk de opmerking dat mn buikje nog vrij bescheiden is. Als ik dan vertel dat ik een2ling verwacht zijn er nog genoeg die dan met een open mond staan. Geen idee hoe groot mn buik is haha, zal eens opmeten. Qua gewicht ben ik ook nog heel tevreden. Eerst 10kg eraf en tot 2 wkn terug zaten die 10 er weer aan + 2 extra. 12 totaal dus. Begin nu wel veel vocht vast te houden, dus zal nog wel omhoog schieten, maar mag er niet ontevreden over zijn.
Geeft niets hoor, Juju! Laat ze maar lullen hoor dames, jullie weten waarom jullie buik lekker dik wordt, en zolang je niet te extra je te buiten gaat aan "slecht" eten is er niets aan de hand toch?! Ik ga het lijstje even bijwerken.. zucht
NOD november 8/11: LaikaBasko (ronde 13) Onbekend: Jessie80 (ronde 7, maand 11) Zwanger Luannie (positief getest in december) - bevallen 7 augustus van dochter Robin Lois Chikai (positief getest in januari) - bevallen 1 oktober van zoon Thijs Kwebbelsnoes (positief getest in januari) bevallen 6 oktober van zoon Jelmer Miekje28 (positief getest in maart) meisjeV(positief getest in maart) JuJu (positief getest in april) Vlindertjes Kwebbelsnoes (5 wk) MeisjeV (13 wk) Hoe zet ik mijn NOD in de lijst (deze info laten staan!!!) 1. Druk op "quote" onderaan het bericht met de laatste, meest bijgewerkte lijst. 2. Haal in het bericht de woorden [ QUOTE ] aan het begin van het bericht en [/ QUOTE ] aan het einde van het bericht weg. 3. Pas je NOD aan 4. Klik op "Reactie versturen"