ha dames, @kwebbel jeetje jelmer groeit inderdaad hard,wat zegt cb er van?miss dat het straks ineens wat langzamer gaat! @juju wat een verhaal!balen dat je nog naar zhuis moest!heb zelf ook infuus en knip gehad,jij geen last van hechtingen??? geniet van de tijd nu met zn 3en!is je man lang vrij?? @chikai fijn dat je dieet goed gaat!heb je hand of electrische kolf?goed uitrusten!dat helpt ook om bv op gang te blijven houden! @laila spannend!blijf duimen voor je!hopelijk vruchtbaar 2011! @jessie voor jou duim ik ook voor vruchtbaar 2011! @all gaat goed hier, sofie drinkt prima, krijgt ook zichtbaar meer vet op dr benen kan heerlijk in dr wipstoel liggen en tegen de beestjes kletsen die er boven hangen., ze gaat ook nu al beetje pakken! morgen weer naar fysio,kijken of kracht al wat gelijker is!ben benieuwd,hebben best goed geoefend met dr! manlief is na 9! weken weer gaan werken, nu dus alles zelf doen, best ff wennen,maar ook wel lekker om alles op mijn manier te doen zonder commentaar iedereen fijne avond!! x miek
Miekje: Het cb vindt het geen probleem. Zolang ik borstvoeding geef is het niet erg dat hij te zwaar is en hij loopt in zijn algehele ontwikkeling erg voor, dus de verwachting is ook dat hij al vroeg zal lopen en dan gaat al dat spek wel weer weg.
Goed om te lezen Kwebbel Jij zorgt gewoon super goed voor je kleintje.. uhh.. grote jongen Wauw 9 weken Miekje, dat is wel lang! Mijn vriend is deze week ook nog vrij, dus lekker dingen gaan doen met zijn drieen. Nee helemaal geen last van mijn knip gehad eigenlijk. Gelukkig
Heej dames, hier weer een berichtje van mij. Zo te lezen gaat het allemaal goed hier. Kwebbel; jeetje wat gaat ie hard!! Fenna ook trouwens... zit nu al op 4785gr. Juju; geniet ervan, tijd gaat zoooo snel. Laika; helemaal begrijpelijk. Hopelijk snel een posi test Chikai; super om te horen dat het zo goed gaat. Hopelijk kom je er achter of het 1 van die alergieen is. Wie weet... Miekje; super dat het nu zo goed gaat met Sofie. Hier vorige week controle gehad bij de gyn. Mn knip is goed aan het genezen, en mag gewoon alles weer. Gelukkig is de ergste pijn ook verdwenen. Mag zelfs gaan zwemmen met de meiden als ik dat wil. Dat is wel iets waar ik echt naaruit kijk. Zeker als ik zie hoe ze genieten van hun badje 's avonds. Gister met Fenna bij de kinderarts geweest. Daar is ze weer gewogen en gemeten. Ze is nu 56cm lang en 4785gr. Ze gaan van onderin de curve naar de gemiddelde lijn. Dus in het zh waren ze zeer tevreden. Ook over dat ze iets meer at dan ze eigenlijk mag vonden ze niet erg. Ze gaat namelijk ontzettend hard. Vanwege haar voorkeurshouding moeten we wel met haar naar fysio. Morgen de eerste keer. Dan moet ik donderdag weer naar t zhuis, ivm echo van haar heupjes. Mn vriend heeft vroeger een spreidbroek gehad en dus hebben we er tijdens deze check naar gevraagd wanneer we een echo konden verwachten. In principe gaat dit via t cb, maar ze hebben het gecheckt en kwamen tot de conclusie dat haar linker beentje iets minder ver kon dan haar rechter. Vandaar dat we deze week nog een echo krijgen. Vrijdag intake op het kdv. Vind het wel raar. Gelukkig zit het kdv in hetzelfde gebouw als de theatervereniging van mn schoonmoeder. Kan haar er altijd even langs sturen als het moet haha. Voor de rest doen de meiden het echt super. Ben echt super trots op die 2 kanjers van me !!
Wow, Juju, wat gaat het snel!! Siem is gewoon alweer 1 week! Heb je nog kraamzorg, of is die alweer weg?? En hoe is je kraamweek bevallen???
MeisjeV, wat fijn dat het zo goed gaat! Zwemmen met je meiden zal nog wel een onderneming worden denk ik? Succes!! Miekje28; ik heb gelukkig een dubbele elektrische kolf, dus dat is wel prettig! Vandaag gewerkt. Van de ene kant heel leuk, lekker een enthousiast groepje met kinderen. Wel even druk en uitproberen, maar dat hoort erbij. Van de andere kant lijkt het alsof je niet weg bent geweest Ook zo even de stap zetten om zonder Thijs op pad te gaan, is best lastig. Verder heeft Thijs vandaag de eerste fles kunstvoeding op. (nutrilon pepti) Hij nam het zo en dronk het zo op! Ik kolf niet genoeg om hem overdag bij te houden in zijn drinkbehoefte. Helaas maar het is niet anders. Hij gaat nu voorlopig 1 fles kunstvoeding per dag krijgen en de rest borstvoeding. Eens kijken hoe dit gaat en of er nog een mogelijkheid in zit om een voorraadje bv op te bouwen, zodat we de kunstvoeding weer kunnen stoppen . Al heeft het 4 dagen om de 2u kolven, niet echt geholpen voor een hogere productie.
Hier weer een drukke dag gehad! Eerst vanochtend eindgesprek van mijn studie, stond ik natuurlijk dik in de file . En ik was nog wel extra vroeg vertrokken, ik kwam dus te laat aan . Maar gesprek gehaald, dus nu mag ik officieel ook directeur van een basisschool zijn! Voorlopig heb ik die ambitie nog niet, eerst maar eens lekker genieten van Thijs en ons gezinnetje. Maar wie weet, over een paar jaar Daarna door naar school, s middags gekolft, daarna gewerkt, daarna gekolft, alles opgeruimd, klaar gemaakt, toen naar huis. Gegeten, Thijs in bed gelegd. Nu even bijgelezen, nog voorbereiden voor morgen en dan .. zucht- eindelijk naar bed. Ik vind het wel erg wennen hoor, dat werken er nog bij! Maar gelukkig is het na morgen weer weekend!
Waar zijn jullie meiden???? Volgens mij ben ik de enige die hier nog post momenteel..... Ik heb vanochtend scouting gedraaid en vanmiddag zijn mijn man en ik op zoek geweest naar nieuwe meubels, maar eigenlijk nog niets kunnen vinden. Vanavond lekker thuis, frietjes eten (dat mag ik wel met het dieet) en samen wii'en, nadat we Thijs straks in bad hebben gedaan. We hebben het idee dat het dieet niet de oplossing is voor Thijs. Hij krijgt veel meer last èn meer exceem, hij krabt nu echt onder z'n nekje, heel zijn buikje, zijn wangetjes en beentjes helemaal stuk als hij de kans krijgt. Terwijl je zou verwachten dat het in ieder geval stabiel zou blijven of minder zou worden. Hij groeit nu goed, maar dat komt wellicht ook doordat hij overdag nu 3x een voeding uit een fles krijgt (2x bv en 1x kv).....
chikai: Vervelend dat zijn klachten verergeren, heb je al contact gehad met de diëtiste? Misschien dat die wat weet? Heeft hij ook weer krampen of is het alleen zijn huidje? Als het alleen zijn huidje is kan het ook een allergie voor wasmiddel of iets van zijn verzorgingsproducten zijn? Vanmiddag met mijn moeder naar het theater geweest, ze is al van jongs af aan fan van As the world turns en ik kijk het zelf ook graag. En daar was vandaag een theatershow van. Was erg leuk! Jelmer is lekker thuis gebleven met papa en heeft zich keurig gedragen
Hallo meiden, Afgelopen maandag is mijn ongi doorgebroken. Gewoon 4 dagen eerder dan gedacht. Dus nu een cyclus van 29 dagen gehad. Ik snap er helemaal niets meer van. Maar ja, tis niet anders. Ben bang dat we wel in het ziekenhuis belanden. Maar dan wordt er ook iets mee gedaan en dat scheelt dan ook wel weer. Gisteren bij mijn beste vriendin geweest. Die is zwanger van de 2de. Is wel een beetje moeilijk want ik wil ook zo graag zo'n mooie dikke buik .
Heeej meiden. Hier heel erg druk gehad deze week. Als eerst ziek op bed gelegen met voedselvergiftiging. Wat kun je je daar beroerd door voelen. Rest vd week eigenlijk uitgeziekt en naar t zhuis geweest met Fenna. Echo vd heupjes zag er goed uit. Krijg maandag de uitslag. Voor de rest intake van het kdv geweest. Goed gevoel over. Was al wel eens binnen gewandeld zonder aankondiging. Dat was mn voordeel van dat de theatervereniging in hetzelfde gebouw zit. Dinsdag de eerste wendag voor de meiden, al denk ik dat ik er meer aan moet wennen. Ook druk weekend gehad, maar dat is nu ook achter de rug.
He, Laika, wat jammer..... Ik hoop ook zo voor jou dat je snel zwanger mag zijn!! MeisjeV, sterkte met de wendag! 't Zal vast voor jou en de meiden wel even wennen zijn, maar het komt vast goed!
@Laika, bah bah bah!! Dikke knuffel! En hopelijk is het toch nog raak voordat jullie naar de gyn moeten. Wanneer ga je terug naar de HA? @MeisjeV, spannend hoor! Heb je voor jezelf al iets gepland op het wen-dagje van de meiden? Schijnt te helpen @hier, vanochtend temp omlaag.. dus ik baal.. verwacht mijn ongi morgen en dan weer aan de Clomid!
he dames, hier ook drukke dagen gehad.... @laila balen van je ongi...hopelijk volgende ronde wel succes! @jessie succes hoop dat je ongi toch stiekem uitblijft @meisjev jeetje balen zo'n voedselvergifitiging!gelukkig voel je je nu weer beter! ik ben met sofie ook bij fysio, erg nuttige oefeningen krijg ik, en helpt heel goed! @chikai balen dat je dieet niet goed werkt!denk maar zo je hebt al best lang bv gegeven, en da's ook heel wat waard! moet voor jou ook te doen zijn he @kwebbel fijn dat jelmer t zo goed doet, leuk dat hij zich zo snel ontwikkeld,nog ff en hij kruipt... hier slaapt ons meisje nog steeds door...drinkt bv en af en toe flesje ernaast, afgelopen week heb ik paar x 's ochtends eerst gekolfd en toen sofie laten drinken, duurde prompt 3 dagen voordat ze poepte...nu ik dat niet meer doe poept ze gelukkig weer dagelijks.... moet nu dusn oveerdag tijd vinden om ff te kolven om voorraad op te bouwen... verder heb ik t druk zat iedere dag, de dagen vliegen zomaar om... gelukkig ook weer beter weer om met sofie en hond te gaan lopen, nu alleen de tijd er voor vinden iedereen fijnen avond! x miek
NOD februari: 12-01: LaikaBasko (ronde 16) NOD onbekend: Jessie80 (ronde 9, maand 14/15) Zwanger: Luannie (positief getest in december) - bevallen 7 augustus van dochter R. Chikai (positief getest in januari) - bevallen 1 oktober van zoon Thijs Kwebbelsnoes (positief getest in januari) - bevallen 6 oktober van zoon Jelmer Miekje28 (positief getest in maart) - bevallen 6 november van dochter Sofie meisjeV(positief getest in maart) - bevallen 12 november van dochters Fenna en Amy JuJu (positief getest in april) - bevallen 4 januari van zoon Siem Vlindertjes: Kwebbelsnoes (5 wk) MeisjeV (13 wk) Hoe zet ik mijn NOD in de lijst (deze info laten staan!!!) 1. Druk op "quote" onderaan het bericht met de laatste, meest bijgewerkte lijst. 2. Haal in het bericht de woorden [ QUOTE ] aan het begin van het bericht en [/ QUOTE ] aan het einde van het bericht weg. 3. Pas je NOD aan 4. Klik op "Reactie versturen" Dit moest ik helaas nog even aanpassen!
Jessie: Balen weer zeg Goedemorgen dames, Mijn eerste werkweekje zit er weer op en je raad het nooit! Ben gelijk ziek Deze week ook een hoop kindjes met koorts naar huis gestuurd, dus zal wel aangestoken zijn. Dikke keel, hoofdpijn, koude rillingen en tot overmaat van ramp werd ik gisteravond ook nog ongi! Gisteren op mijn werk ook een wat minder leuk gesprek met mijn leidinggevende gehad. Er zijn blijkbaar een aantal ouders die aangegeven hebben dat ze het vervelend vonden dat ik terug kwam. Die vonden dat ik te vriendschappelijk met ze omging en dat vonden ze niet professioneel genoeg. Ze willen dus een zakelijkere overdracht. Vind dit zelf best apart, ik zorg voor hun dierbaarste bezit, het lijkt me dan toch belangrijk dat je op een "leuke" manier met elkaar omgaat. Het enige wat ik altijd deed, was ook een gesprekje aanknopen van, goh, hoe gaat het met jullie, nog wat leuks gedaan op je vrije dag enz. enz. Maar goed, als ze zakelijk willen, kunnen ze zakelijk krijgen. Voor de moeders die hun kindje naar een kdv brengen, hoe staan jullie hier tegenover? Sorry voor mijn klaagpost, maar het zit me echt dwars allemaal. Leidinggevende zei ook dat als ik hierin de komende maanden geen verbetering laat zien, dat mijn contract ws niet verlengd wordt!
NOD februari: 12-02: LaikaBasko (ronde 16) NOD onbekend: Jessie80 (ronde 9, maand 14/15) Zwanger: Luannie (positief getest in december) - bevallen 7 augustus van dochter R. Chikai (positief getest in januari) - bevallen 1 oktober van zoon Thijs Kwebbelsnoes (positief getest in januari) - bevallen 6 oktober van zoon Jelmer Miekje28 (positief getest in maart) - bevallen 6 november van dochter Sofie meisjeV(positief getest in maart) - bevallen 12 november van dochters Fenna en Amy JuJu (positief getest in april) - bevallen 4 januari van zoon Siem Vlindertjes: Kwebbelsnoes (5 wk) MeisjeV (13 wk) Hoe zet ik mijn NOD in de lijst (deze info laten staan!!!) 1. Druk op "quote" onderaan het bericht met de laatste, meest bijgewerkte lijst. 2. Haal in het bericht de woorden [ QUOTE ] aan het begin van het bericht en [/ QUOTE ] aan het einde van het bericht weg. 3. Pas je NOD aan 4. Klik op "Reactie versturen" verkeerde maand ingevuld
Oeps.. sorry! @Kwebbel, wat vervelend.. dat je ziek bent maar ook het commentaar dat je hebt gehad. Ik breng zelf geen kindje naar het kdv dus kan je daar niet bij helpen. Heb je een collega waarmee je goed bevriend bent? Misschien kan je haar/hem eens om advies vragen?
Kwebbel wat een vreemd verhaal. Heb je nu wel duidelijk wat er dan van je verwacht wordt? Hopelijk wordt je contract gewoon verlengd! Jessie balen Knuf!
Hee meiden, even geen reactie. Ben behoorlijk moe, Thijs komt elke nacht nog en afgelopen nacht maar liefst 3x.... Het werken en kolven erbij breekt me even op, dus ik las een rustig avondje in voor mezelf.... Tot snel ergens in de komende dagen!