Spannend... zwanger worden van de eerste - deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Luannie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hoe gaat het nu Chikai? Ik hoop zo dat Siem doorslaapt als ik ga werken.. lijkt me echt super zwaar! Hij heeft nu zijn laatste voeding om 10 uur, dan rond 2, 6 en 9 uur weer. Hopelijk kan ik zijn laatste voeding om 11 uur krijgen en schuift het allemaal een uurtje mee op. Maar goed dat is toekomstmuziek :)

Hier loopt alles lekker. Merk dat ik weinig reageer omdat ik een aantal van jullie ook via Hyves volg (wat een heerlijke foto's weer van jullie meiden MeisjeV). Wij zijn net naar de stad geweest met zijn drietjes, voor het eerst :) Lekker gelunched en boodschappen gedaan. Waren helemaal trots achter de wagen haha maar Siem sliep gewoon door ;) Hebben kadotas bij de C1000 gehaald, vond ik echt super leuk (leuker dan de babydozen). Die van de Plus krijgen we opgestuurd, ben benieuwd. Ik ben nu eenmaal dol op kadootjes.. :D

Jessie succes morgen!

2. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Juju: wat fijn dat het zo goed gaat! Heerlijk he, zo'n klein mannetje! Gelukkig kwam Thijs de laatste nachten niet meer 's nachts, hopelijk blijft het zo! (laatste voeding om 23.00u en dan de eerste weer rond een uur of 6.00u)

Hier eindelijk weer weekend, jee zeg, dat werken, kolven, voorbereiden, nakijken, boodschappen doen enz. put me wel uit. Vanochtend stond ik, nadat Thijs naar m’n schoonouders was al om 6.45u de badkamer te poetsen en vanmiddag na m’n werk de was alweer gedaan. Nu lekker gaan genieten van het weekend.
    Morgen gaan we een draagdoek kopen, ’s middags is mijn man zijn oma 90 en viert feest, ’s avonds scouting, zondag lekker niets en maandagmiddag hebben we een fotoshoot met drietjes!
    O ja, gisteren naar het bureau geweest. Thijs is nu 4 maanden, 62,5 cm en 5760 gram. En weer prikjes gehad, hopelijk heeft hij er weinig last van gehad vandaag! (Dat weet ik nog niet, want manlief en Thijs zijn nog niet thuis…)

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Juju, wat een mooie blog van jou op Hyves!

Hier gister helaas wat minder goed nieuws.. er was nog geen eitje in aantocht.. zucht. Je zou toch denken met een hogere dosis, maar nee! Nu woensdag weer terug en als er dan nog niets te zien is wordt de ronde waarschijnlijk afgebroken. Ik ben benieuwd naar wat dan, nog een hogere dosis (kan volgens mij tot 150mg) of toch spuiten.. slik!

4. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Jessie: :( Jeetje, wat vervelend weer meid, het zit ook niet mee. Het is je zo gegund om ook zwanger te raken.

5. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    He Jessie, wat jammer..... Sterkte hoor, ik blijf hopen en duimen dat het snel raak mag zijn voor je!

Zo, vanochtend weer babymassage gedaan, maar ik ga er niet mee door. Thijs vindt gewrijf helemaal niets (logisch, met zoveel exceem en jeuk, en het wordt er natuurlijk alleen maar warmer door, dus weer meer jeuk) De masseuse vond ik dat ik een vergissing maakte door te stoppen, maar dat vond ik niet.

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    He verdorie Jessie zelfs met die hogere dosering niet? Waar kan dat aan liggen? Spuiten lijkt me ook niets, maar gaat vast wennen en hopelijk is het dan snel raak zodat je er niet te lang mee door moet..

Chikai als je vertrouwd op je eigen gevoel dan is het vast de goede beslissing. Zou mijn kind ook niet extra pijn gaan doen (lijkt me logisch..). Ik begin in maart met babymassage, ben benieuwd!
    vandaag naar CB geweest en Siem is helemaal goedgekeurd.. maar wat groeien ze snel zeg :( Moet nu echt maatje 62 wat uit gaan zoeken (met name de rompers).

7. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Juju, wat fijn dat Siem het zo goed doet! En het gaat inderdaad erg snel met die kleertjes... Thijs heeft sommige kleertjes echt maar een paar keer aan gehad, zo jammer....

8. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Gelukkig kregen we woensdag wel goed nieuws.. toch een ei op komst! Iets later dan in een gemiddelde cyclus maar binnen de 3 weken is toch erg netjes. Dus nu nog even klussen, en dan weer 2 weken op het wachtbankje! En voor de volgende ronde weer Clomid 100 meegekregen, maar we hopen natuurlijk dat het niet nodig is!

9. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    O jee.... spannend..... Hopelijk gaat het goed deze ronde!!! ** duim duim duim **

10. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    ha dames,

sorry voor mijn 2 weken afwezigheid....
    heb t gewoon reuze druk, maar zo te merken hebben dat er meer;)

@jessie blijf voor je duimen hoor!!!
    heb t ook vaak genoeg met mn vriendinnen over dat alles echt niet vanzelfsprekend is.....hopelijk duurt het voor jou niet meer lang!

gaat met sofie nog steeds prima, ligt nu lekker in de box te kletsen, zo schattig!
    ze groeit prima, moet volgende week naar bureau dus ben erg benieuwd hoeveel ze precies gegroeid is!
    blijft wel lief fijn meisje, en zal dus ook wel lang doen met kleren...terwijl het ook wel leuk is om nieuwe dingen te kopen;)
    omdat ze zo beweegelijk is slaapt ze nu met slaapzak, we hebben t paar keer gehad dat ze bovenin dr bed lag, en nu blijft ze netjes onder dekens liggen gelukkig.

moet trouwens ook zeggen dat ik jullie meer via hyves volgt, daar kijk ik sneller ff de www's na als hier op deze pagina....

@all zo lachen hier....sofie studeert voor x factor, is echt beetje aan t zingen....zo schattig!!!!

voor iedereen veel liefs en succes en plezier met de kleine wondertjes!

x miek

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik merk dat ik niet altijd een melding krijg als hier iets nieuws staat, jammer want zo reageer ik steeds zo laat.

@ Chikai: ja hij weegt inmiddels ruim 5 kilo! Gelukkig kan hij al zijn overkleertjes nog gewoon aan (op Noppies maat 56 na). Alleen de rompers zijn allemaal 62. Vind het ook wel leuk hoor, hij heeft nog zoveel leuke kleertjes om in te groeien ;)

@ Jessie: jippie goed nieuws! Hopelijk is die verhoogde dosis niet nodig en werpt jullie geklus zijn vruchten af! Spannend weer, ik duim voor jullie!

@ Miekje dat klinkt super schattig :) Blij dat alles goed gaat met Sofie! Siem kan ook zo lekker 'kletsen' (meer kraaien en wiold met armen en benen zwaaien) naar knuffels e.d. En sinds vorige week worden we af en toe getrakteerd op een échte glimlach :)

12. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Juju; wat leuk dat Siem het zo goed doet zeg! En die lachjes zijn zo leuk, heerlijk! Ik word vaak getrakteerd op een grote lach als hij klaar is met drinken, echt zo van "dank je wel mama, ik vind je lief"....

Miekje; wat fijn dat het zo goed gaat! Heerlijk hoor! Lekker genieten he!

Ik ben niet lekker vandaag, erg misselijk, veel naar de wc... Het heerst geloof ik, maar fijn is anders (het is dat ik zeker weet dat ik niet zwanger ben, maar het doet me erg denken aan die misselijke periode van toen...) En ik wil toch eigenlijk morgenmiddag wel heel graag naar m'n eigen diploma-uitreiking.... Dus ga toch maar even wat homeopatische middeltjes halen.

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Beterschap Chikai!

14. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Dank je! :) Ga zo maar eens naar bed, hopelijk is het dan morgen over.

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Beterschap Chikai!
    En veel plezier morgen! Gefeliciteerd!

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oeh Jessie weer op het wachtbankje.. ik duim voor je!

17. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    Hee dames,

Ik ben weer ongi geworden. Afgelopen woensdag was het weer raak.
    Vanaf die dag ben ik begonnen met tempen. Ik ga nu 2 maanden tempen en dan gaan we naar het ziekenhuis. Het zou eigenlijk in mei maar wordt nu een maandje eerder.

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Bah Laika :( Goed dat jullie naar de arts gaan, het wordt ook voor jullie tijd voor een beeb!

19. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    He meiden, Thijs heeft nu al de waterpokken! Hij staat echt helemaal onder, ben vanochtend met hem bij de huisarts geweest. Hopelijk krijgt hij het niet 2x, volgens de huisarts niet, omdat hij er nu al zoveel heeft....

20. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Wat sneu zeg voor Thijs, zo klein en dan al de waterpokken! Heeft hij er veel last van?

Deel Deze Pagina