Hij lijkt er gelukkig nog niet al teveel last van te hebben, hij heeft ook geen koorts. De jeuk valt nog mee (ik heb van VSM al wel in huis en zemelen voor in het badje ga ik straks halen), dus hopelijk blijft het zo. Hij is alleen wel heel jengelig en hangerig, maar ja, hij zit gewoon niet zo lekker in zijn velletje...
@Laika, wat balen weer van je ongi.. bah! Dikke knuffel, en ik duim nog steeds dat de MMM niet nodig is voor jullie. @Chikai, beterschap met Thijs! @Juju, gaan jullie alweer voor een tweede? Dat je je cyclus alweer aan het bijhouden bent @Hier halverwege de wachtweken, de zenuwen nemen nu wel weer toe..
Ik duim heel hard voor je Jessie! Nee we gaan niet voor een tweede Ben gewoon benieuwd of ik echt ongi heb gehad omdat ik het zo super snel vond (vooral gezien borstvoeding) en het maar heel weinig en kort was. Maar heb het idee dat ik nu weer een eisprong heb dus het lijkt er wel op.. Morgen kan ik de pil ophalen *zucht* Je temp is mooi hoog maar tja dat zegt ook niet alles helaas. Wat zegt je gevoel?
JuJu: ik ben ook alweer 2x ongi geweest, dus het kan wel met volledige borstvoeding. Bij mij was de eerste keer ook heel weinig, maar de tweede keer kreeg ik het dubbel en dwars.
Ja maar 32 dagen na de bevaling vond ik wel erg snel.. fijn dus kan volgende week een bloedbad verwachten? Blegh..
Oef, 32 dagen is wel erg snel. Ik ben met volledige borstvoeding na 2 maanden en 3 weken ongesteld geworden en nu ook alweer 2x geweest. Deze week wordt nr3 verwacht ik.... Jessie & Laika: ik blijf duimen voor jullie!!
Ja vond ik dus ook Kan vanmiddag of morgen de pil ophalen *zucht*. Ego: Mijn vriend heeft besloten dat Siem op zijn buik mag slapen als de wieg bij ons in de kamer staat. Dus die heeft hij gisteren naast ons bed gezet, zodat ik Siem in de gaten kan houden. Werkt als een trein: ik lig weer de hele nacht wakker en te luisteren naar een zéér luidruchtge baby die woelt (hij draait zijn hoofd wel 100x) snurkt, piept, scheetjes laat, gaapt, trappelt en kraait. Gevolg: een baby die 8 uur (!!!) achter elkaar slaapt en een mama die nóg doodop is
Juju, ik zou je vriend wakker maken Als hij besluit dat Siem op zijn buik mag slapen, mag hij er ook wakker van zijn en jij niet alleen! Wel fijn dat hij zolang sliep zeg! Ik zal dat ook nog eens proberen..... Bah bah, ik ben echt snipverkouden....
Iew verkouden zijn is echt vervelend Haha mijn vriend wakker maken.. dat is een nachttaak haha, hij slaapt overal doorheen! Tja Siem slaapt nu eenmaal véél beter op zijn buikje, op zijn rugje blijft hij maar huilen. Maar tja risico's he..
Waarschijnlijk slaap jij daarom ook zo onrustig, omdat je toch die risico's onbewust voelt of daaraan blijft denken... Lastige keuze... Ik sta momenteel aan het aanrecht te internetten Thijs zit in m'n draagdoek, maar wil alleen maar staand slapen, als ik ga zitten, begint hij te pruttelen.... Echt comfortabel is het niet, maar ja...
Haha ja dat doe ik ook als hij in de dragdoek zit! Nee ik maak me helemaal geen zorgen stom he. Ik vertrouw er gewoon op dat het wel goed zit. Hij is ook zo sterk in zijn nekje.. Maar ik hoor gewoon alles. Als hij in de andere kamer ligt met twee deuren dicht hoor ik óók alles maar kan ik me er beter voor afsluiten. Maar goed, even oefenen dus
pfff.. sorry meiden dat ik hier zo weinig ben. Net weer begonnen met werk, en heeeeeel druk met mn meiden. Amy krijgt een tandje, en ze doet het echt super goed. Maar af en toe heeft ze inene pijnaanvallen en begint te gillen, arme meid... Hoop hier snel weer wat meer tijd te kunnen besteden en even bij te kunnen lezen en op iedereen te reageren. Merk wel dat hyves net even wat makkelijker is haha ! Blij dat ik er daar ook een hoop van heb van hier !
Juju: dan zou ik toch ook een nacht op z'n buikje in zijn eigen kamertje gaan proberen, als het zometeen een paar nachten goed gaat op jullie kamer.... Anders heeft Siem zometeen een mama die van vermoeidheid omvalt! MeisjeV; zo, dat is snel zeg, een tandje! Wel sneu he, zoveel pijn bij zo'n kindje. Sterkte hoor!
Alles gaat goed hier! Siem doet het super. Lacht veel, kraait lekker en heeft sinds vorige week zijn knuistjes ontdekt die hij (lekker) scheel bewondert. Ik ben ook begonnen met babymassage, echt een aanrader! Siem slaapt nog steeds bij ons op de kamer, ik begin er aan te wennen Alleen vannacht opeens, na 2 weken niet, weer een nachtvoeding om half 4! Ahh! En ondanks dat ik afgelopen donderdag aan de cerazette ben begonnen toch ongesteld, dus productie is echt bagger Hard werken om zijn avondflesje vol te krijgen vanavond, hoop dat het lukt (doel = 170 ml). Ik mis vaak als er hier wat geschreven word, moet gewoon vaker kijken. MeisjeV hoe bevalt het om te werken? En snel hoor, al tandjes! Chikai hoe is het met Thijs?
Juju; dat klinkt bekend, ik ben nu voor de 3e keer sinds m'n bevalling ongesteld, maar ook mijn productie holt dan achteruit.... Is het nog gelukt met het avondflesje? Kolf je die altijd af? Fijn dat de babymassage leuk was! Thijs vond het geen succes, zwemmen vond hij daarentegen veeeel leuker! Dat gaan we vanaf volgende week voortaan op dinsdag doen. De waterpokken zijn zo goed als weg, gelukkig! Hij heeft er duidelijk geen last meer van. Slapen overdag is wel lastig, telkens van die korte stukjes, max. 45 min.... Nu is hij bij mij op schoot in slaap gevallen, eens kijken hoelang hij nu slaapt. Overleggen naar de box had ik gisteren ook gedaan, toen werd hij echter meteen wakker.... En sinds gisteren heeft hij elke keer (gisteren 3!) zulke volle poepluiers, dat ik hem helemaal moet verschonen..... Vanochtend werden we er zelfs mee wakker, dus maar meteen in bad!
Hallo meiden, hier vandaag weer eens naar de ha geweest. Afgelopen dinsdag enorme buikpijn gehad. Kon bijna niet lopen, zitten naar de wc. Blijkt dat dit waarschijnlijk mijn eisprong is geweest. Mijn temp was toen ook lager. HA gaf aan dat dit zo goed als zeker mijn eisprong is geweest. Hij vroeg of we nog geklust hadden. Ik zei 2 dagen daarvoor en 1 dag erna. Hij zei wel dat dit goed is geweest. Nu is het afwachten of het inderdaad raak is. We wachten het af.
Chikai hoe gaat het nu met Thijs? Slaapt hij al beter? Lekker he die spuitluiers haha Ja laatste voeding krijgt hij altijd in een fles want die dikken we ook iets in ivm spugen. Mijn productie is echt drama tijdens ongi, hopen dat Cerazette goed werkt want dit is niet te doen pff. Heb ook maar wat diepvriesmelk gebruikt om de fles te kunnen vullen. Nu is de dip voorbij en heb ik weer waanzinnige stuwing (au) dus het is een hoop gehannes zo. Gisteren zelfs een keiharde pijnlijke plek, gelukkig heeft Siem die weg kunnen drinken terwijl ik masseerde want ik kreeg hem onder de warme douche en met de kolf niet weg. Zwemmen wil ik ook gaan doen op mijn vrije dag Maar wacht even tot hij ietje ouder is. Voorlopig even massage. Hopelijk blijft hij het leuk vinden