Ja gaat snel.. Morgenochtend is hij aan de beurt foto's: gebruikesinstellingen, dan links in het menu naar bijlagen zoeken. Daar staan alle foto's die je hebt geplaatst en zo kun je ze ook verwijderen.
Oh en ik zou een nieuwe baby wel leuk vinden hoor, bij een ander Vind dat het hoog tijd wordt voor weer een zwangere in dit topic. liefst de meiden die er al een tijd mee bezig zijn trouwens, als ik mijn voorkeur uit mag spreken..
Juju; dank je, het is gelukt Enne, heel leuk, maar graag weer een baby'tje bij een ander, Jessie of Laika vind ik nu wel eens aan de beurt!!! Ik liever nog niet voorlopig! (toen ik een paar weken terug ziek was, dacht ik echt; o, laat nog maar even zitten!!) Eerst maar lekker volop genieten van Thijs!
Hee dames, Dnak voor jullie medeleven. Ik hoop ook dat 1 van ons de eerstvolgende mag zijn die zwanger is. Ik heb mijn twijfels of ik deze maand roze ga brengen. Ik heb aardig wat buikpijn en dat wijst vaak bij mij op ongi. We wachten het nog even af maar ik denk dat we de hoop maar op Jessie moeten vestigen.
Dan ben ik wel benieuwd hoe het gaat met Jessie eigenlijk Hier een vrolijk kraaiende baby in de box (die Nijntje mobiel is zijn geld dubbel en dwars waard, wat vindt hij die geweldig!) die niet weet dat we zo richting prikjes gaan
Juju; dat had ik ook, ik dacht, ik koop toch maar een baby-gym, was de goedkoopste een met licht en geluid (op batterijen).... maar Thijs vindt 'm echt geweldig! Hij kan daar gerust een halfuur onder liggen spelen, dus sommige dingen zijn inderdaad het geld dubbel en dwars waard! Succes met de prikjes!
Haha ja ik geef er ook niet veel geld aan uit. Geweldig vindt hij het toch wel! Prikjes gingen goed, even paar seconden dikke tranen en toen kreeg ik al weer lachjes en kraaitjes bij het aankleden
Vandaag eerste FM gehad maar helaas was er nog niet veel te zien.. 10mm links, dat kan 'm worden, maar hoeft niet.. ik hoop dat het er maandag beter voor staat! Waarschijnlijk krijg ik Pregnyl om eisprong beter te reguleren als follikel groot genoeg is en ze gaan Progesteron meten een week na eisprong.. Einde van de vorige ronde besproken en ze leefde erg met ons mee, dus verder een prima gevoel aan afspraak overgehouden! Volgende afspraak is weer bij dezelfde arts dus dat vind ik wel prettig (er werken er 6 dus het kan nogal verschillen wie je hebt en daarmee ook wel hoe het behandelplan is helaas).. Dus Laika, ik hoop toch eerst op goed nieuws van jou!
Hmm niet het stralend positieve nieuws waar ik ophoopte maar wel een goed gevoel dus en dat is ook belangrijk. Het is toch altijd even passen en meten hoe een lichaam reageert op medicatie. Ik duim voor je meid en ik leef met je mee zo goed als dat gaat! Houd ons op de hoogte
Jessie: wat vreemd dat het behandelplan afhankelijk is van de arts die je hebt... Dat vind ik toch wel raar... Maar goed, fijn dat je wel een goed gevoel aan de afspraak hebt overgehouden, hopelijk slaagt de behandeling snel voor je meid! Juju; hoe is het nu met Siem? Heeft hij last van de prikjes, of valt het wel mee? Thijs reageerde meestal pas na een paar dagen, of juist direct (dan viel hij in een lange slaap )....
Hij is wel wat hangerig/huilerig, wil veel bij me drinken. Maar dat is niet erg Hopelijk heeft hij morgen geen last meer!
Gewoon mama-honger Lekker aandacht geven en knuffelen, dat is alleen maar fijn! Hopelijk is hij snel weer de oude!
Gisteravond hebben we veel met hem rondgelopen en hij heeft veel bij me gedronken. UIteindelijk is hij om half 10 in slaap gevallen.. vanochtend om 8 uur heb ik hem maar wakker gemaakt. Is het normaal dat zo'n kleintje van die lange nachten maakt? Dit is al de derde op rij!
Juju; wat fijn dat Siem zo lekker slaapt! Lekker van genieten, het kan zo weer omslaan! Volgens mij zijn er wel 'regels' hoe lang een klein kindje maximaal mag slapen, maar ik denk eigenlijk, hij wordt vanzelf wel wakker als hij honger heeft toch? Ik heb Thijs daarom nog nooit wakker gemaakt 's ochtends, maar hij heeft ook nog nooit langer geslapen dan 7u achter elkaar. Thijs is vandaag erg hangerig en huilerig, hij slaapt ook slecht. Als je je vinger door hem laat pakken, stopt hij die in zijn mondje, maar gaat hij erg hard bijten. Wellicht heeft hij toch last van tandjes, vermoeden we nu. Of een poepluier, die hij al dagen niet heeft gehad . Ik ben net terug van het paardrijden en ik stink naar paard , dus ga lekker douchen en dan naar bed. Weltrusten allemaal!
Oeh tandjes wat een mijlpaal Ja ik vond het ook wel erg lang maar hij is meteen wakker als ik hem wakker maak, compleet met lachen, kraaien en gulzig drinken (wat wil je na zo'n tijd..). Gisteravond expres geen voeding gegeven na 20 uur. Die was op mijn verzoek, de keer ervoor was om 16 uur. Hij dronk wel maar werd niet wakker en sliep dus door, hij kwam om 2 uur (na 10 uur slaap dus, met drinkmoment) en toen om 8 uur weer. Hij heeft dus veel slaap nodig denk ik. Van 8 tot 9 gevoed en gedouched en ligt nu vanaf 9 uur weer in zijn bedje te ronken.
Dat had Thijs ook, dat hij een paar dagen veel sliep. Het kan een bijwerking zijn! Maar van de andere kant, zo heeft hij er wel het minste last van!
Meiden, ik ben er even niet: zometeen naar het appartementje van mijn zus gaan kijken, alle spullen voor weekendje weg (naar Zeeland met man, Thijs en vrienden) nog inpakken en dan vanmiddag op pad Dus ik ben er denk ik pas dinsdag weer . Fijn weekend allemaal!!