Spannend... zwanger worden van de eerste - deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Luannie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    MeisjeV: Wat doen jouw meiden het goed ;) Jelmer is ook al tijden uit de wagenbak, die paste er met 3,5 maand al niet meer in. Nog een poosje de Maxicosi op de wagen gebruikt, maar dat gaat ook bijna niet meer, dus Jelmer zit ook sinds een paar weken in de buggy, gaat prima.
    Met Jelmer gaat het goed hoor, van het weekend flink ziek geweest, maar hij knapt weer op gelukkig.
    Wat naar van je man zijn kies, lijkt me erg pijnlijk.
    En die hapjes, komt vanzelf goed. Jelmer is de lepel nu gewend, maar dat heeft zeker een maand geduurd voor hij het echt door had.

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    O ja, wat betreft solliciteren. Ik heb dezelfde dag als ik het te horen kreeg nog 3 sollicitatiebrieven de deur uit gedaan, maar nog nergens wat van gehoord. Inmiddels alweer anderhalve week geleden. Weet dat ik geduld moet hebben, maar dat vind ik wel moeilijk.

3. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Kwebbel; dat klinkt goed zeg! Bij Thijs zijn we dat inderdaad ook aan het proberen, gewoon een speentje, vaak valt hij dan wel weer in slaap. Valt hij niet in slaap, dan voed ik hem en daarna slaapt hij zo!
    Nog niets gehoord van je solliciaties? Heb je echt interesse in één van die banen, dan zou ik er achteraan bellen!

MeisjeV; wat goed dat je meiden het zo goed doen, en ook knap van jou hoor! Het lijkt me toch best pittig, een tweeling. Echt super! Heerlijk, lekker genieten. Ai, niet zo fijn die breuk in de kies van je vriend… Heeft hij er nog veel last van?

Het slapen gaat hier steeds beter! Thijs wordt net wakker (gezellig kletsend), nadat hij 1,5 uur heeft geslapen!!! WOW!!!:$:$ Ik heb gewoon de was al weggewerkt, de bekleding van de wieg eruit gehaald….
    O ja, en peer vindt meneer duidelijk veel lekkerder dan banaan, grappig he, toch al een voorkeurssmaak!

4. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Het is weer rustig zeg... Het slapen gaat hier nog steeds goed, 's ochtends nu echt 1,5 uur! 's Middags dan ruim een uur en rond het avondeten nog een keer een uurtje. Dus al beter dan die 30 minuten!
    Ook het fruit eten gaat goed, Thijs snapt nu beter hoe het lepeltje werkt, en mango en peer is echt favoriet!

En wij hebben een nieuwe auto!! Een station, dus echt een grote bak in vergelijking met mijn Twingo'tje, maar wel heerlijk zeg!

Met jullie ook alles goed?

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wat fijn dat het skapen beter gaat Chikai! En dat eten lijkt me zo leuk, nog eventjes wachten en dan mogen wij ook ;) (zitten op de helft haha).

Hier alles goed, ben weer begonnen met werken deze week (zit te kolven nu) en gisteren is onze uk voor het eerst een hele dag naar het kdv geweest. Dat ging helemaal goed, vandaag is hij voor het eerst een hele dag met papa thuis, komt vast ook goed :)
    Hier eigenlijk geen speentje, alleen als we onderweg zijn met MC in de auto of in de wagenbak, en soms ook in de draagzak. Op het kdv geven ze hem wel de speen om in slaap te vallen .

Kwebbel al iets van je sollicitaties gehoord?
    En MeisjeV had jij eigenlijk al een beslissing genomen over de oorbelletjes van je kleintjes?

Fijne dag meiden!

6. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Nee, helaas nog helemaal geen reactie op sollicitaties gehad.
    Ik ga woensdag ook maar eens de uitzendbureaus langs, eens kijken of die nog wat voor me kunnen betekenen.

JuJu: Fijn dat het zo goed ging op het kdv, is toch weer een geruststelling.

Chikai: Fijn dat het slapen zo goed gaat, hier gaat dat nu ook weer steeds beter. Overdag slaapt hij 2x 1,5 uur ongeveer en 's avonds krijgt hij rond 19:30 een papfles (borstvoeding met rijstebloem) en dan slaapt hij tot 8:00! Af en toe wordt hij nog wel tussendoor wakker, maar vannacht is hij maar 1x wakker geweest en dat was omdat hij gepoept had.

7. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    Hallo meiden,

Ik heb een tijdje niets van mij laten horen omdat ik even moeilijk zat met alles. Dit is nl de laatste maand voordat we naar het zkh gaan.

Op dit moment ben ik 1 dag overtijd. In hoeverre je het overtijd kunt noemen. Ik heb helemaal geen gevoel of ik ongesteld moet worden of dat ik kwaaltjes heb betreffende een eventuele zwangerschap.

Heb gister wel een enorme huilbui gehad op het werk naar aanleiding van een vrije dag.

Ik wacht rustig af en ik laat jullie wel weten of het raak is of dat we naar het zkh gaan.

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    He balen is dat toch. Vanaf wanneer ben je thuis?

Ja dat scheelt een hoop hoor! Gisteren de eerste papadag gehad en ben maar 2x gebeld door mijn vriend ;) We hebben gewoon een makkelijk kereltje die het allemaal wel prima vindt als hij op tijd een schone luier krijgt en zijn eten.

Wauw wat een nacht! Luxe hoor!

9. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Hij heeft nu al meerdere van zulke nachten op rij gehad ;) dus we duimen dat het zo blijft gaan.

Ik heb donderdag een sollicitatiegesprek! Het is wel voor een 0-urencontract, dus op oproepbasis, maar dan heb in ieder geval een stok achter de deur. De uren dat ik niet werk krijg ik dan nog gewoon uitkering.

Ik ben sinds half maart al thuis, maar pas officieel sinds vorige week werkeloos. Heb vanaf het moment dat ik hoorde dat contract niet zou worden verlengd, betaald verlof gekregen.

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Met een 0-uren contract is het ook prettiger verder kijken wellicht. Je hebt dan ook geen gat op je CV. Ik duim voor je hoor!

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Heb fotootjes in mijn album gezet (alleen voor vriendjes, dus even vriendjes worden als je ze wilt zien)

12. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Juju; wat fijn dat het met het werken goed gaat, jij bent ook al zo handig geworden dat je tegelijkertijd kunt kolven en typen??? Makkelijk he! Wat jij doet met de speen, doe ik op dezelfde manier. Alleen wanneer het echt nodig is, onderweg, in de draagdoek om in slaap te vallen of in bed wanneer hij echt moe is en in slaap moet vallen.

Kwebbel; dat is ook niet handig, wakker worden ’s nachts vanwege een poepbroek. Thijs wordt er ’s ochtends wakker door, maar dat is dan tussen 7 en 8.

Laika; spannend, ik duim!

Hier heeft Thijs zijn ritme verlegd… Hij kwam om 0.00u, toen heb ik hem zijn speen gegeven. Om 3.00u had hij echt honger en net om 7.30u kwam hij weer. Maar nu is hij ook echt wakker. (normaal werd hij om 9.00u wakker, fijn voor papa en mama). Vandaag gaat Thijs weer naar mijn moeder, ik ga naar scouting (de koeien van de kaasboerderij gaan naar buiten en dat is altijd een happening, daar gaan we heen) en daarna mijn zus helpen verhuizen. Tot vanavond en een fijne dag allemaal!

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja gelukkig kan het tegelijkertijd, anders zou ik het echt te lang vinden duren :) Zet muziekje op, hang kolven erin en heb een heerlijk half uurtje geen collega's en telefoon om onstpannen door te werken :D

Hoe was de scouting? En is zijn ritme gelijk gebleven?

14. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Ja, Thijs heeft het echt te pakken, hij slaapt nu elke ochtend van ongeveer half elf tot ongeveer 12.00u!! Heerlijk! Wel zorg ik ervoor dat hij deze slaap wel in zijn eigen bedje doet, we gaan er dus zeg maar 's middags pas op uit.

Scouting was leuk, wat doen koeien leuk als ze voor het eerst de wei in mogen zeg! :D De kinderen hadden ook dolle pret.

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Tja met dit lekkere weer is het heerlijk om buiten te zijn, vooral voor kinderen natuurlijk. Helaas morgen (op mijn vrije dag) weer minder weer :(

16. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Heej..

Hier weer eens een reactie van mij. Een hele korte want duik zo mn bed in. Heb een paar pittige dagen achter de rug.

Amy heeft de waterpokken... arme meid. Een dalmatier heeft minder stippen... Fenna gelukkig tot nu toe nergens last van, maar wat niet is kan nog komen. Amy heel erg vd rel... het jeukt aan alle kanten en die meid weet (gelukkig) nog niet wat krabben doet. Hebben zemelenbadje gedaan en hebben gel gehaald tegen de jeuk en het verkoelt.

Baalde wel, want juist vandaag was de fotograaf op het kdv er. Helaas geen inhaaldag oid. Jammer, maar so be it. Heb nu fotoshoot voor mn Bday gevraagd. Ben a.s. za jarig en dan doe ik t maar zo ;)!

Maar ja, hele dag met Amy in de weer geweest. En juist vandaag had ook Fenna een reldag. Had voor het eerst even een moment van: 'hoe ga ik dit nu doen??' Tranen stonden al in mn ogen, en wat een timing die schoonmoeder van mij :)! Kwam gelukkig even langs waardoor ik even wat meer speling had... Ben nu ook wel op ook...

Dames, binnenkort ga ik weer reageren! Beloofd!

Fijne avond allemaal iig.
    Liefs, mij!

17. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @MeisjeV, ah zielig!! Gaat het nu al wat beter met Amy? Fenna, nog waterpok-vrij?

@Laika, toch weer ongi zie ik.. shit.. balen! Knuffel!

Hier alweer 4 dagen Gonal-F aan het spuiten, valt heel erg mee.. je voelt er echt niets van. En pas maar 1 blauw plekje (adertje geraakt) dus als het daarbij blijft..! Donderdag weer terug voor FM, ik verwacht er maar niet te veel van, maar hoop natuurlijk wel dat er al iets aan het groeien is!

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Dat hoop ik ook Jessie! Zou wel fijn zijn. dat er eindelijk resultaat is in je lijf!

MeisjeV wat sneu zeg, en met twee kleine meiden is het nog eens éxtra ingewikkeld (al weet je niet beter natuurlijk, dat scheelt :))

19. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    MeisjeV; he, wat sneu, ook al zo vroeg de waterpokken. Dan zal je andere meisje het waarschijnlijk ook nog wel krijgen, sterkte!!

Jessie; oh, ik hoop zo voor je.... Fijn dat het spuiten in ieder geval meevalt, je hebt genoeg hobbels denk ik die je moet nemen in de mmm.

Wij hebben vanmiddag weer lekker gezwommen en vanochtend heeft Thijs officiële pasfoto’s moeten laten maken voor zijn ID-kaart :D Zelf moest ik een nieuw rijbewijs aanvragen en nieuwe ID-kaart, ping ping kassa…. Verder een rustige dag gehad.

20. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Jippie, redelijk goed nieuws hier! Na 6 dagen spuiten een follikel van 12mm.. en nu maar hopen dat ie maandag weer gegroeid is!

Hoe is het met jullie dames?

Deel Deze Pagina