Gefeliciteerd met je goede nieuws Jessie! Chikai gaan jullie naar het buitenland dat j OD moest aanvragen of moeten wij dat ook doen? (schaam, dat hoor ik te weten) Hier volop aan het werk en jahoor waar ik bang voor was: gisteren moeten kolven op een wc.Ging voor geen meter,dus had keiharde plekken en superstuwing aan het einde van de dag. Auw
Jessie; hee, dat is goed nieuws! Hopelijk zet het door! Juju; ai, moeten kolven op de wc is niet bevorderlijk. Heb je geen kolfruimte tot je beschikkking? (ik moet ook de directeur uit haar kantoortje sturen, maar ja, daar kan ik in ieder geval nog redelijk rustig zitten). Ja, wij gaan naar Noorwegen, dus dan heb je een ID nodig voor je kindje. Het bijschrijven op een paspoort vervalt vanaf komend jaar. Maar zolang je niet naar het buitenland gaat, heeft je kindje tot aan zijn 13e geen ID nodig.
OP mijn werk heb ik een geweldige kolfruimte maar moet veel rondreizen in Nederland en kom dan op geschikte en minder geschikte locaties
Juju; ai, nee, dat is minder dan ja.... Hier was de nacht wat minder, niet doorgeslapen natuurlijk , wij sliepen om 22.30u, om 23.30u en om 3.00u en om 6.30u wilde Thijs eten. Om 8.15u was hij echt wakker en zijn we er weer uitgegaan. Thijs ligt nu heerlijk te spelen in de box. O ja, we hebben nu Thijs al 2x s ochtends uit bed gehaald, dat hij andersom in bed ligt met het dekentje over zijn hoofd En hij ligt nota bene ook in een slaapzakje! En twee keer hebben we hem dwars op zijn buik liggend uit bed gehaald! (Hij lijkt op mij denk ik, ik was vroeger ook zon soptolletje in bed) Net bij de Hema een witte spijkerbroek gekocht, stoer hoor. Papa viert vandaag zijn verjaardag, dus Thijs heeft echt lief, een witte spijkerbroek met blouse (met stropdas, haha) aan Zal wel eens een foto maken! Hij vindt de stropdas het lekkerste om in zijn mond te stoppen volgens mij Hopelijk gaat de zon nog schijnen, dan kunnen we vanmiddag lekker in de tuin zitten.
Ahhh lief! Hier juist een supernacht, tot half 8 doorgeslapen. Maar goed ik sliep pas ver na 12-en (hij heeft 2,5 uur op mijn buik geslapen voordat ik hem weg durfde te leggen) dus ben alsnog kapot
Hallo dames, Jelmer slaapt nog steeds erg goed, hij lag gisteravond om 19:45 in bed en heeft geslapen tot 8:30 vanmorgen, dus dat gaat echt super goed! JuJu: Vervelend dat je op het toilet moest kolven, niet erg prettig. Chikai: Hier begint het draaien nu ook, het wordt nu toch wat warmer, dus denk dat ik binnenkort het dekentje maar achterwege laat, dus gewoon in pyjama met slaapzak in bed. Ik mag vrijdag proefdraaien bij een kinderopvang. Het is wel voor een 0-urencontract maar ja, werk is werk. Ik ben alleen vergeten te vragen hoe ze tegenover kolven op het werk staan en of ze een geschikte kolfruimte hebben. Vrijdag maar even na vragen.
De afgelopen nacht heeft Thijs geslapen van 22uur tot 5.30u met maar 1x een onderbreking; niet gevoed, maar z'n speen gegeven... Ging prima! Daarna om 5.30u gevoed en toen werd hij om 8.00u wakker! Even een spam-foto: Thijs met stropdas
@Kwebbel, succes morgen! En veel plezier! @Chikai, leuke foto Hier is eisprong geweest.. behoorlijk snel dus. Ik heb uiteindelijk 11 dagen Gonal-F gespoten en toen 1x Pregnyl voor het laatste zetje. Dus nu op het wachtbankje maar weer.. eens kijken of ik het NOD lijstje nog kan vinden
NOD mei: 05/06-05: Jessie80 (eerste ronde Gonal-F) 08/09-05: LaikaBasko (ronde 19) Zwanger: Luannie (positief getest in december) - bevallen 7 augustus van dochter R. Chikai (positief getest in januari) - bevallen 1 oktober van zoon Thijs Kwebbelsnoes (positief getest in januari) - bevallen 6 oktober van zoon Jelmer Miekje28 (positief getest in maart) - bevallen 6 november van dochter Sofie meisjeV(positief getest in maart) - bevallen 12 november van dochters Fenna en Amy JuJu (positief getest in april) - bevallen 4 januari van zoon Siem Vlindertjes: Kwebbelsnoes (5 wk) MeisjeV (13 wk) Hoe zet ik mijn NOD in de lijst (deze info laten staan!!!) 1. Druk op "quote" onderaan het bericht met de laatste, meest bijgewerkte lijst. 2. Haal in het bericht de woorden [ QUOTE ] aan het begin van het bericht en [/ QUOTE ] aan het einde van het bericht weg. 3. Pas je NOD aan 4. Klik op "Reactie versturen"
Hoi meiden, Wij gaan ook voor een eerste kindje! Mijn vorige en eerste cyclus was 25 dagen dus dan zou gister mijn NOD zijn.. Zou het fijn vinden als ik gezellig met jullie mee zou kunnen schrijven en praten!
Hai Brotherbear! In principe ben je welkom hoor, maar je moet maar even kijken of dit is wat je zoekt aangezien het overgrote deel gelukkig al bevallen is sinds de start van dit topic en de andere 2 in de MMM zitten/gaan.. zie het berichtje boven jouw bericht voor de stand van zaken. Ik wil je in elk geval veel succes wensen! Weet je al wanneer je gaat testen, als gisteren je NOD was?
Bedankt voor je verhelderende reactie.. ik zie het inderdaad. Goed lezen is dan soms best lastig! haha.. Ik heb vanmiddag getest en die was negatief.
Fijn dat er eindelijk een reactie van je lichaam is Jessie! En nu maar hopen op een innestelling (zet haar duimen weer aan het draaien). Brotherbeer wat jammer dat je test negatief was! Inmiddels is de situatie in dit topic inderdaad wel anders dan toen we startte (raar eigenlijk he). Maar je bent van harte welkom om mee te kletsen!
Hee meiden, Vanmiddag heb ik een meeting van de oktobermama's, Kwebbel komt ook. Toch wel spannend hoor! Jessie; hopelijk heeft het nu wel effect, fijn dat er in ieder geval een goed eitje was!!! Ik hoop met je mee! Brotherbear; welkom, maar jammer van de negatieve test. Onze nacht was trouwens weer bagger; ik zelf om 23u naar bed, Thijs om 0.00u, om 3.00u, om 5.00u en toen om 7.00u wakker.... Hij is zijn ritme echt aan het verleggen, om 7.00u is hij echt klaarwakker (voorheen was dat 8.30u...) Ik ga nu even zoeken naar een voedingsschema, want ik vraag me even af hoe ik het moet gaan doen met flessen/hapjes/boterham/avondeten e.d. O ja, ik denk trouwens ook dat ik volgende week ga stoppen met de bv. Ik ben het kolven helemaal beu, en we komen samen niet in een ritme. En ik heb ook geen zin meer om mijn eten helemaal melkvrij te houden en zometeen in de zomer nog heel de dag door te moeten kolven. Hopelijk lukt een ritme met flesvoeding beter en wellicht gaat Thijs dan, als we een vast ritme hebben, ook 's nachts doorslapen.
Het was erg gezellig. Leuk om al die baby's te zien en te kletsen met de andere mama's. Alleen is de airco in mijn auto stuk en was het dus bloedheet, Jelmer kwam helemaal oververhit uit de auto en was net helemaal overstuur ervan. Alleen is het heel duur om te laten maken, er moet een hele nieuwe airco-pomp in
O nee, kwebbel, dat is echt niet fijn... En dan met dit weer... Thijs was ook wel warm, hij heeft de hele tijd in een rompertje gelegen toen we weer thuis waren (en veel gedronken!) Het was echt leuk! Wel heel leuk om nu ook de mensen achter de nicknames te zien en te (her)kennen!
Wat leuk zo een meeting! Misschien komt er nog eentje van de januarimama's binnenkort Zielig he die warmte. Hier ook véél drinken (van 5 voedingen nu een stuk of 10) en hangerig. Trouwens ook opeens rond 7 uur klaarwakker, waar is mijn ventje die braaf doorsliep tot 8/9 uur gebleven! Chikai succes met het afbouwen van je bv. Een half jaar is een mooie tijd en als je er klaar mee bent moet je jezelf ook niet blijven kwellen lijkt me. Ik hoop zo dat ik de 6 maanden helemaal ga halen