Spannend... zwanger worden van de eerste - deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Luannie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wat fijn dat ze het zo goed doen! Hier maandag weer een meet-en weegmoment (en prikken..) Gelukkig is er een nieuw ritme gevonden en dat scheelt een hoop. Alles een beetje vroeger, ik vind het allemaal prima!
    Word alleen gek over het gezeur van mijn moeder over fruithapjes..

2. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Wow, wat goed zeg MeisjeV!
    Ik ga morgen met Thijs weer naar het bureau, voor de 7,5 maanden check :) Ben benieuwd!
    Juju: hoezo, vind je moeder dat je nu al fruithapjes moet geven???

Ben ondertussen toch maar weer aan het kolven, het is een klein drama hier met Thijs. Hij wil alleen maar rondjes lopen, niet in de box spelen, niet op het kleed.... Alleen maar huilen, huilen, en het is alleen goed in de auto, of in de wandelwagen.. Erg lastig...En dat al een paar dagen lang...
    Ook 's nachts komt hij weer om de 2 uur en wordt hij wakker.
    Nu hebben we hem vandaag toch maar weer de fles gegeven, hij heeft voor zijn doen echt goed gegeten en gedronken, dus ik hoop dat hij (met de fles van zometeen) voldoende verzadigd is voor de hele nacht... We zullen zien!

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oef Chikai dat klinkt niet fijn :( Succes vannacht!

4. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Hier was de nacht beter als voorheen… Om 22.00u werd hij wakker, 100 ml fles op. (totaal was dus gisteren 555cc + 2x bv ’s nachts ervoor). Verder werd hij om half één wakker, toen heb ik hem laten huilen, hij viel al binnen 5 (lange!) minuten in slaap. Om half drie heb ik hem gevoed en toen kwam hij weer om half zeven. Dus we gaan doorzetten..
    Vanochtend is hij iets vrolijker, al moet ik wel bij hem in beeld blijven…. Dus maar een tijdschriftje lezen op het randje van de box enzo…
    Als het een sprongetje is, moet hij maar snel springen, dan zijn we er weer vanaf :D

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja ik vind het ook zo moeilijk. Hier opeens weer een voeding om 23 uur soms, maar omdat ik aanleg voordat hij echt huilt weet ik ook niet of hij het echt nodig heeft. Het gaat alleen zo automatisch (hij drinkt wel flink dan hoor)

6. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Heej meiden!

Hier weer een redelijk goede nacht gehad. Amy slaapt (gelukkig) alweer lekker door. Jammere is alleen dat ze om 6u dan komt. Dan krijgt ze een fles en slaapt ze nog een uurtje of 2. Wel mn schema met dr omver, maar probeer dan die fles te rekken tot 12u. Btje water tussendoor en natuurlijk een hapje fruit. Fenna is nog steeds niet terug gekeerd naar de hele nacht slapen. Vanacht alleen wel zonder een voeding gedaan. Madame lag namelijk weer op dr buik en overdwars. Toen ik dr terug legde viel ze vrijwel direct weer in slaap. Helaas een uurtje later hetzelfde verhaal... Geen idee hoe ik dit moet voorkomen, want 'vastleggen' helpt niet. Maar ja, dit keer had ze geen honger, en hoefden we dr alleen maar terug te leggen...

Voor de rest gaat t super hier.

Chikai;
    balen dat Thijs zo'n buitje heeft. Hopelijk is het snel voorbij...
    Juju; wat is er dan met die fruithapjes als ik vragen mag?

@All; hoe gaat t met de rest? Heb Miekje al poos niet gezien hier.
    Zag net wel Luannie... als ik t goed zag is zij weer 6 wkn zwanger :)!

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Mijn moeder vind het hoogste tijd voor fruit en groente en ik wil wachten tot 6 maanden :)

Hier zowaar een nacht gehad van 21 tot 6 vaniochtend! Maar toen was hij ook echt wakker helaas :) (en 6 uur is vroeg!)

8. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    MeisjeV: Hier ook een periode gehad dat Jelmer steeds wakker werd omdat hij overdwars in bed ging liggen of op zijn buik en na een paar weken was het ook ineens weer over.

JuJu: Niks van je moeder aantrekken, jij bepaalt wat het beste is voor Siem en niet zij.

9. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Haha, vertel mij wat dat 6u vroeg is :p!
    Amy heeft de afgelopen dagen alleen maar die tijd. Dan krijgt ze een fles, is nog ong half uurtje wakker en gaat dan slapen.
    Als ik pech heb is Fenna voor die tijd ook weer wakker en kan ik er weer uit (dan moet ik er helaas ook uit blijven, want dit madammetje is dan wakkerder dan wakker en gaat echt niet eerder slapen dan dr middagslaapje). Dit weekend Amy ook om 6u half 7. Dus die komt dan bij ons liggen en slaapt dan nog ff uurtje tussen ons in, tot Fenna komt. 1 van ons gaat dan naar beneden, verschoont Fenna, brengt dr bij de ander, loopt naar beneden voor de fles en dan liggen we nog ff met zn 4tjes op bed :)! Of het moet een keer andersom zijn met de dames natuurlijk ;)!

10. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Hooi:)
    Wat leuk dat je het hier meld :)
    Maar inderdaad, ik ben (al)weer zwanger ;)

Hoe is het met jullie??
    ( lees zo nu en dan nog mee;))

Liefs

11. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hé Luannie! Dat is inderdaad alweer vlotjes, ze schelen iets minder dan anderhalf jaar dan straks, of niet? Eerste ronde raak of na de geboorte van je dochter niet meer aan anticonceptie gedaan?

Hier gaat het moeizaam, maar gelukkig lijken we nu iets gevonden te hebben wat werkt en dus een eisprong oplevert. En dan nu deze maar zien te benutten!

12. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @ jessie; ik heb wel even de pil gehad maar deed zo'n pijn tijdens het ongesteld zijn... En zonder voelde ik niks... Dus besloten de pil weer de deur uit te doen;). En inderdaad gelijk de eerste ronde weer raak. Inderdaad schelen ze zo iets minder dan 1,5 jaar. (beetje dubbel om dit nou zo tegen jou te zeggen :s)

Wat goed dat jullie iets hebben gevonden! inderdaad proberen om de eisprong goed te benutten! ;) Het is jullie zooooo gegunt!
    Ohh ik ga zoo duimen!

13. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    NOD juni:
    07/06: LaikaBasko (ronde 20)

NOD onbekend:
    Jessie80 (tweede ronde Gonal-F)

Zwanger:
    Luannie (positief getest in december) - bevallen 7 augustus van dochter R.
    Chikai (positief getest in januari) - bevallen 1 oktober van zoon Thijs
    Kwebbelsnoes (positief getest in januari) - bevallen 6 oktober van zoon Jelmer
    Miekje28 (positief getest in maart) - bevallen 6 november van dochter Sofie
    meisjeV(positief getest in maart) - bevallen 12 november van dochters Fenna en Amy
    JuJu (positief getest in april) - bevallen 4 januari van zoon Siem

Vlindertjes:
    Kwebbelsnoes (5 wk)
    MeisjeV (13 wk)

Hoe zet ik mijn NOD in de lijst (deze info laten staan!!!)
    1. Druk op "quote" onderaan het bericht met de laatste, meest bijgewerkte lijst.
    2. Haal in het bericht de woorden [ QUOTE ] aan het begin van het bericht en [/ QUOTE ] aan het einde van het bericht weg.
    3. Pas je NOD aan
    4. Klik op "Reactie versturen"

Heb mijn NOD ook weer aangepast. Op naar het ziekenhuis

14. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    NOD juni:
    04/06: Jessie80 (tweede ronde Gonal-F)
    07/06: LaikaBasko (ronde 20)

Zwanger:
    Luannie (positief getest in december) - bevallen 7 augustus van dochter R.
    Chikai (positief getest in januari) - bevallen 1 oktober van zoon Thijs
    Kwebbelsnoes (positief getest in januari) - bevallen 6 oktober van zoon Jelmer
    Miekje28 (positief getest in maart) - bevallen 6 november van dochter Sofie
    meisjeV(positief getest in maart) - bevallen 12 november van dochters Fenna en Amy
    JuJu (positief getest in april) - bevallen 4 januari van zoon Siem
    Luannie - positief getest in mei 2011

Vlindertjes:
    Kwebbelsnoes (5 wk)
    MeisjeV (13 wk)

Hoe zet ik mijn NOD in de lijst (deze info laten staan!!!)
    1. Druk op "quote" onderaan het bericht met de laatste, meest bijgewerkte lijst.
    2. Haal in het bericht de woorden [ QUOTE ] aan het begin van het bericht en [/ QUOTE ] aan het einde van het bericht weg.
    3. Pas je NOD aan
    4. Klik op "Reactie versturen"

Laika, veel succes in het ziekenhuis!!

15. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @ laika; succes in het ziekenhuis!!!

16. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Jessie: Ik ga voor je duimen!!!!

Laika: :( balen weer, succes in het zh.

Luannie: Leuk zeg!!! gefeliciteerd!!!

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Jessie mijn duimen draaien weer overuren!

Luannie wat leuk gefeliciteerd! Ook al is dit je tweede je bent nog helemaal welkom om hier te schrijven (misschien is je hcg wel overdragelijk naar de wachtende meiden ;))

18. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Luannie; gefeliciteerd, leuk zeg!

Jessie en Laika; ik hoop toch zo dat het snel raak mag zijn voor jullie, ik duim nog steeds!!!!

Hier ook een dwarsligger in bed :) We hebben gisteren zelfs zijn bedje een kwartslag gedraaid, maar ook dan draait hij dwars tegen de spijlen aan. Grapjas ;)
    Helaas slaapt hij nog steeds niet geweldig (gisteren tussen kwart voor 10 en kwart voor 3 elk uur overstuur huilend wakker geworden..) maar vanochtend sliep hij gewoon 2 uur!!! Er is dus geen peil op te trekken. Ik ga 'm nu maar eens uit bed halen en dan krijgt hij lekker fruit.

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    LIef :) Fruithapojes vragen om een foto he ;)

20. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Vervelend Chikai dat Thijs zo slecht slaapt.
    Jelmer had gisteravond volgens mij een nachtmerrie, hij begon ineens te gillen dus ik spring uit bed, maar vervolgens lag hij alweer lekker verder te slapen.

Ik ben weer lekker hapjes aan het koken voor Jelmer. Vind het echt zo leuk en tot nu toe smult hij overal van.

Deel Deze Pagina