Spannend... zwanger worden van de eerste - deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Luannie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Jessie en Laikabasko; het wordt weleens tijd dat jullie ook eens als "positief getest" toegevoegd mogen worden aan het lijstje, de laatste is Juju, positief getest in april.... Dus ei/zaadcelletjes; zoek elkaar eens op!!!!

2. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @Miekje; Kilo's vlogen eraf hier :D Ik kon op de weegschaal staan en dan zag ik de wijzer bijwijze terug lopen hahah!de laatste 2 kilo iets langzamer...
    Hier nog steeds regelmatig mensen over de vloer, dus erg gezellig!

3. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    NOD november
    8/11: LaikaBasko (ronde 13)

Onbekend: Jessie80 (ronde 7, maand 11)

Zwanger
    Luannie (positief getest in december) - bevallen 7 augustus van dochter R.
    Chikai (positief getest in januari) - bevallen 1 oktober van zoon Thijs
    Kwebbelsnoes (positief getest in januari) bevallen 6 oktober van zoon Jelmer
    Miekje28 (positief getest in maart)
    meisjeV(positief getest in maart)
    JuJu (positief getest in april)

Vlindertjes
    Kwebbelsnoes (5 wk)
    MeisjeV (13 wk)

Hoe zet ik mijn NOD in de lijst (deze info laten staan!!!)
    1. Druk op "quote" onderaan het bericht met de laatste, meest bijgewerkte lijst.
    2. Haal in het bericht de woorden [ QUOTE ] aan het begin van het bericht en [/ QUOTE ] aan het einde van het bericht weg.
    3. Pas je NOD aan
    4. Klik op "Reactie versturen"

4. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Ik heb even de lijst aangepast voor de herkenbaarheid hier :D:D
    Ik denk dat er een goede bekende op de site is...
    Ik heb R. der naam als het goed is bijna overal weg laten halen! vandaar!! :)

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Kan ik me goed voorstellen :)

6. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Goed te begrijpen hoor!!
    Ennuh Chikai, I couldn't agree more!!

7. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    Chikai: Jessie en Laikabasko; het wordt weleens tijd dat jullie ook eens als "positief getest" toegevoegd mogen worden aan het lijstje, de laatste is Juju, positief getest in april.... Dus ei/zaadcelletjes; zoek elkaar eens op!!!!

We zijn hard bezig! Ikwil ook heel graag maar ja de natuur moet ook een handje mee helpen natuurlijk. Ik hoop ook zo snel mogelijk positief te testen...

8. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Dat snap ik helemaal!! Daarom geef ik die ei- en zaadcelletjes ook even een schop!!! :D:D

Vanochtend zijn wij Thijs gaan wegen op het consultatiebureau, vorige week vrijdag woog hij 3240 gram (was 20 gram minder dan zijn geboortegewicht), vandaag woog hij 3450 gram!! Dus ruimschoots boven zijn geboortegewicht!! :) Verder vandaag een rustig dagje... Ook fijn!

9. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    chikai; lekker dat hij zo goed groeit!! :D
    Mijn dame is na 2 maanden al 4440 gram en ze was 2585 hahah!

Jessie en Laikabasko: het moet gewoon snel gebeuren nu!! :D ik blijf duimen!

10. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    ha dames,

@jessie en laila van mij krijgen jullie cellen ook n oppepper om jullie snel op roze te zetten!!!! >>>>>>>>>>>>> (bij deze ei en zaadcellen doe je best!!!)

@luannie fijn dat je meisje zo groeit, en snap t dat je liever geen meelezer hebt;)
    heb vopor mij kilo's ook wel goede moed, ach is toch winter he dus komt vast goed voor t juni is;)

@juju hoe is t met jou?

@meisjev wij zijn de volgende op t lijstje....denk dat jij wel eerder zal zijn;)

@hier nog steeds prima, nog 1 weekje werken, heerlijk vooruitzicht!
    heb al t babyspul nu gewassen, van t weekend ff laatste dingen strijken en dan is dat maar klaar, kaartjes zijn ook al besteld...
    maar wil dat ukkie nog ff blijft zitten, wil nog genoeg doen in m'n verlof;)

iedereen fijne avond!

x miek

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    ^spreekt zaadjes en zwemmers streng toe: vind elkaar!^

Leuk om de verhalen te lezen van groeiende baby's, heerlijk dat alles zo goed gaat met jullie!

Hier ook alles goed. Tegenwoordig opgezwollen enkels 's avonds (heel charmant) en af en toe maagzuur. Maar nog steeds genieten en stiekum kan ik niet wachten tot mijn verlof..

12. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen allemaal!

O heerlijk he, om uit te kijken naar je verlof! Ik geniet er ook echt van, heb echt zo'n heerlijk lang vakantiegevoel! Tip: rust ook echt goed uit in deze periode, want dat heb je zo nodig!!
    Fijne zaterdag allemaal!

13. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Ha dames.

vandaag ook weer lekker relax dagje :)
    gister feestje van t werk gehad, lekker gegeten met als dessert een chocolade fontein!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Daar heb ik dus lekker van genoten onder t mom van dit eet ik wel ff voor 2 ;) ;) ;) ;)
    verder nog ff op dansvloer gestaan,maar dat vond ukkie niet zo super, daarom maar beetje rustig bewogen.
    vanavond strijken en morgen z'huis tas alvast s beetje inpakken...je kan maar wat doen he;)

iedereen fijn weekend!

x miek

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hier druk famillieweekend achter de rug en deze week maar liefst 1,5 kilo aangekomen whaah! Zie nu voor het eerst wat vetreserves ontstaan. Hoor het maandag wel van de verloskundige of het nog goed zit :)
    Alles gaat verder prima. Helaas geen chocoladefontein (balen ;)) en helaas wel een gigantische verkoudheid (ook balen) maar wel een rustige week voor de boeg en dat is prettig!

Het is stil hier.. wel blijven schrijven hoor meiden!

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
  16. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Ik reageer straks, eerst even met Thijs langs mijn oma....

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Veel plezier!

18. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    He dames, hier geen chocolade-fontein.. maar wel lekker tapas eten en naar Eat, Pray, Love geweest gisteren!

Ik ga nu maar eens eten koken.. je moet toch elke dag eten hè?

19. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    NOD Oktober:
    27/10: Miss C. (Ronde 3)

NOD november:
    8/11: LaikaBasko (ronde 13)

Onbekend:
    Jessie80 (ronde 7, maand 11)

Zwanger:
    Luannie (positief getest in december) - bevallen 7 augustus van dochter Robin Lois
    Chikai (positief getest in januari) - bevallen 1 oktober van zoon Thijs
    Kwebbelsnoes (positief getest in januari) bevallen 6 oktober van zoon Jelmer
    Miekje28 (positief getest in maart)
    meisjeV(positief getest in maart)
    JuJu (positief getest in april)

Vlindertjes:
    Kwebbelsnoes (5 wk)
    MeisjeV (13 wk)

Hoe zet ik mijn NOD in de lijst (deze info laten staan!!!)
    1. Druk op "quote" onderaan het bericht met de laatste, meest bijgewerkte lijst.
    2. Haal in het bericht de woorden [ QUOTE ] aan het begin van het bericht en [/ QUOTE ] aan het einde van het bericht weg.
    3. Pas je NOD aan
    4. Klik op "Reactie versturen"

20. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    He dames,

@juju ik ben deze week juist afgevallen, heb heel netjes m'n tussendoor repen vervangen door fruit en dat scheelt denk k;)
    ach je buik s hartstikke netjes hoor!
    hier gaan m'n (.)(.) weer groeien..pas nu alleen sportbh's nog, over paar weken voedingsbh's halen, als ik dat nu doe en ze worden nog iets groter is t zonde...
    hoop wel dat t vet daar blijft zitten na bevalling;) want had eerts zomaar b cupje, en dat naast 4 vriendinnen met minimaal d voel je je wel s klein;)

verder harde buik gehad aan t einde van wandelronde, beetje te drukke dag gehad en weinig geslapen...volgende x toch iets rustiger aan doen....

ga ook nu lekker relaxed douchen en slapen, gelukkig morgen vrij,heb allerlei boodschapjes te doen...
    nog 3 dagen werken en dan verlof!!!

x miek

Deel Deze Pagina