Spannend... zwanger worden van de eerste - deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Luannie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Het wordt inderdaad wel erg vermoeiend, dat slechte slapen... maar ja, hopelijk is ook deze fase snel weer voorbij.

Grappig is dat eten he! Thijs vindt ook veel dingen lekker, al heeft hij wel duidelijk zijn voorkeuren! (Bloemkool en witlof, en ook appelmoes en mango zijn echt wel favoriet).
    Vanavond toch maar weer eens proberen in de laatste fles een schep rijstebloem te doen en dit langzaam op te bouwen. Papflessen wil hij helemaal niet, en ook geen pap uit een bordje...

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oew oew nog heel eventjes en wij mogen ook.. ;)

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    NOD juni:
    04/06: Jessie80 (tweede ronde Gonal-F)
    07/06: LaikaBasko (ronde 20)

Zwanger:
    Luannie (positief getest in december) - bevallen 7 augustus van dochter R.
    Chikai (positief getest in januari) - bevallen 1 oktober van zoon Thijs
    Kwebbelsnoes (positief getest in januari) - bevallen 6 oktober van zoon Jelmer
    Miekje28 (positief getest in maart) - bevallen 6 november van dochter Sofie
    meisjeV(positief getest in maart) - bevallen 12 november van dochters Fenna en Amy
    JuJu (positief getest in april) - bevallen 4 januari van zoon S.
    Luannie - positief getest in mei 2011

Vlindertjes:
    Kwebbelsnoes (5 wk)
    MeisjeV (13 wk)

Hoe zet ik mijn NOD in de lijst (deze info laten staan!!!)
    1. Druk op "quote" onderaan het bericht met de laatste, meest bijgewerkte lijst.
    2. Haal in het bericht de woorden [ QUOTE ] aan het begin van het bericht en [/ QUOTE ] aan het einde van het bericht weg.
    3. Pas je NOD aan
    4. Klik op "Reactie versturen"

Even de naam weggehaald :)

4. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Dames, het is stil hier!!

(niet dat ik er altijd zo veel ben/was ;))!

Ohhh heb nieuwe foto's van mn meiden in mn fotoalbum!
    Hier een sneakpeak:

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wat een blije toetjes MeisjeV!

6. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Wat een dropjes!

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Echt grappig, ze lijken best op elkaar maar zijn te gelijker tijd ook echt heel anders. *super leuk*

8. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    MeisjeV: leuke foto! Ze lijken wel heel veel op elkaar! Fijn dat het zo goed gaat!

Hier ik ben gestopt met de borstvoeding, nou ja, eigenlijk heeft Thijs besloten dat het genoeg was; hij wil niet meer drinken aan de borst, maar drinkt daarna wel gestaag een hele fles leeg.
    Verder gaat het eigenlijk best goed, hij eet goed, is qua slapen wel zijn ritme aan het veranderen, en is volop aan het ontwikkelen. (echt heen-en-weer rollen, proberen iets wat buiten zijn bereik ligt te pakken, volop brabbelen (hele verhalen, zo gezellig!!)

Fijne dag allemaal!

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hou Chikai, hoe voelt het stoppen? Het lijkt me zo'n vreemd moment :) Hoe ging het voeden eigenlijk met tandjes? (Maak ik me een beetje zorgen om..)

10. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Juju: Thijs heeft nog geen tanden, dus daar heb ik geen last van gehad. Het stoppen is raar... ik ben van de ene kant wel blij dat thijs het zelf heeft aangegeven en dat ik de keuze niet zelf heb hoeven maken. Ik heb weinig last van stuwing, gisteren nog een keer gekolft, toen ging het even zeer doen richting m'n oksels zeg maar (na 1,5 dag niet kolven of voeden was het nog maar 100cc). Het meest mis ik wel even het intieme momentje met Thijs èn het voordeel van 's nachts; aanleggen en klaar.... Nu proberen we ook 's nachts geen fles meer te geven, meneer heeft vannacht maar 40 cc gedronken, dus dat was duidelijk geen honger.

11. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @chikai, jammer dat het zo ineens is afgelopen, maar wel fijn dat hij het zelf aangaf!
    En dat brabbelen vind ik ook zoo gezellig! Hoewel r toch graag ook schreeuwt/gilt haha vooral als ze de hond ziet!

@ hier; mijn kleintje gaat hard! Ze staat eigenlijk continu.. Trekt zich overal aan op. En de hond is favoriet daar tijgert ze toch wel erggg graag heen (mag niet van ons dus het is veel weghalen haha) en als ze in de kinderstoel zit en de hond komt langs, dan trekt ze ineens angstig haar voeten in:( Heeeel vreemd haha

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Luannie hoe voel je je verder (met oog op de zwangerschap).

Chikai hoe ging het vannacht zonder voeding?

13. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @juju; heel goed gaat het eigenlijk. Dank je! Wel wat moe maar goed dat hoort erbij. Vooralsnog niet misselijk :):)
    Morgen intake bij de vk ben benieuwd (een andere dan de eerste keer) ben heeeeel benieuwd wanneer ik voor een echo mag"

Hoe is het met jou? En de kleine?

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Spannend hoor, een echo. Lijkt me zo bijzonder om allemaal weer mee te maken.
    Hier gaat alles goed, minie groeit als kool, is een lekkere lachebek!

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hoe is het hier meiden?
    Mijn bezigheid vandaag: ik heb een mei tai gemaakt (kan niet wachten hem morgen te proberen, denk alleen dat hij nog erg groot is)

Bekijk bijlage 156549
    *stiekum best trots*

16. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Juju; wat goed zeg, dat je dat zelf kan! Had je wel een voorbeeld? Ik draag nog steeds in m'n draagdoek (al nu wel minder, want Thijs is erg beweeglijk). Ben benieuwd hoe het gaat bevallen!

Hier gaat het supergoed! Thijs heeft eindelijk begrepen hoe het doorslapen 's nachts moet. Afgelopen hemelvaartsweekend zijn we met scouting op kamp geweest, Thijs was daar overdag bij, 's nachts zijn we met hem thuis gaan slapen. Maar ineens slaapt hij supergoed, nog maar max 1x eruit voor een speen... en afgelopen nacht zelfs niet meer!! WOW!! :D:D:D
    De borstvoeding is zo goed als afgebouwd, heb er helemaal geen last meer van (heb vorige week 2x gekolft, maar nu voelt het ook niet meer vol ofzo). Thijs eet ook hartstikke goed, hij wil bijna geen melk meer (max 3 flessen, maar vaak ook nog maar 2). O ja, en hij wil gewoon geen rijst/rijstebloem, want de papflessen met licht volkoren ontbijt granen gaan erg goed.

Fijne dag allemaal!

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Klinkt goed Chikai! Hoeveel opvolgmelk hebben ze nog nodig? Ik dacht 3 toch vanaf 9 maanden? Ik moet me daar echt in gaan verdiepen voor als ik ga stoppen met voeden.

Ben ook benieuwd hoe de tai bevalt. Heb het gevoel dat hij nog wel wat groot is. MIsschien vanmiddag voor een kleine wandeling even kijken.

18. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    JuJu: knap hoor, zou willen dat ik zo handig was.

Ik krijg een nieuwe draagdoek voor mijn verjaardag, een geweven, heb nu een rekbare maar nu jelmer echt zwaar wordt en nogal beweeglijk, blijft hij daar niet goed meer in zitten. Een geweven doek is dan net wat steviger.

19. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    NOD juni:
    07/06: LaikaBasko (ronde 20)

Zwanger:
    Luannie (positief getest in december) - bevallen 7 augustus van dochter R.
    Chikai (positief getest in januari) - bevallen 1 oktober van zoon Thijs
    Kwebbelsnoes (positief getest in januari) - bevallen 6 oktober van zoon Jelmer
    Miekje28 (positief getest in maart) - bevallen 6 november van dochter Sofie
    meisjeV(positief getest in maart) - bevallen 12 november van dochters Fenna en Amy
    JuJu (positief getest in april) - bevallen 4 januari van zoon S.
    Luannie - positief getest in mei 2011
    Jessie80 - positief getest in juni 2011

Vlindertjes:
    Kwebbelsnoes (5 wk)
    MeisjeV (13 wk)

Hoe zet ik mijn NOD in de lijst (deze info laten staan!!!)
    1. Druk op "quote" onderaan het bericht met de laatste, meest bijgewerkte lijst.
    2. Haal in het bericht de woorden [ QUOTE ] aan het begin van het bericht en [/ QUOTE ] aan het einde van het bericht weg.
    3. Pas je NOD aan
    4. Klik op "Reactie versturen"

:D:):D:):D

20. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    En nu maar hopen dat je me heel snel mag volgen, Laika!!
    En dat het bij mij goed gaat natuurlijk..

Deel Deze Pagina