@Miekje, wat ik heb begrepen worden je borsten na de bevalling juist alleen maar groter als je bv gaat geven, dus houd daar dan ook rekening mee hè?
Hoooi!! Hier weer berichtje van mij. Druk geweest op de vereniging ivm komende begrafenis van 1 van de medewerkers, verjaardagen en slapen... als er 1 ding is was ik wel de hele dag kan doen is dat het wel. Voor de rest gaat het hier zn gangetje... begin wel heel veel vocht vast te houden. @Miekje, is waar wat Jessie zegt... dat je borsten groter worden bij bv. Ik ben tijdens mn zwangerschap al van een B naar een D gegaan, dus ben benieuwd wat er nog bij gaat komen... Ik ga vandaag ff kijken voor voedingsbh voor na de bevalling. Erna koop ik er nog wel een aantal, voor t geval dat ze nog veel meer groeien... Voor de rest gaat t goed hier??
@Miekje; daar heb je gelijk in! vooordat het weer zomer is heb je nog even! Bijna verlof!!!!! Oh en mijn (.)(.) zijn groter gebleven na de bevalling! dus wie weet ahaha! @Juju; zelfs met vet reserves zie je er goed uit! Blijf je buik toch echt mooi vinden! @missC: als je de lijst quot kan je dan bij mij de naam van mijn dochtertje weglaten? @MeisjeV; wat gaat het ook hard bij jou zeg! Ze zijn er gewoon bijna!!
NOD Oktober: 27/10: Miss C. (Ronde 3) NOD november: 8/11: LaikaBasko (ronde 13) Onbekend: Jessie80 (ronde 7, maand 11) Zwanger: Luannie (positief getest in december) - bevallen 7 augustus van dochter R. Chikai (positief getest in januari) - bevallen 1 oktober van zoon Thijs Kwebbelsnoes (positief getest in januari) bevallen 6 oktober van zoon Jelmer Miekje28 (positief getest in maart) meisjeV(positief getest in maart) JuJu (positief getest in april) Vlindertjes: Kwebbelsnoes (5 wk) MeisjeV (13 wk) Hoe zet ik mijn NOD in de lijst (deze info laten staan!!!) 1. Druk op "quote" onderaan het bericht met de laatste, meest bijgewerkte lijst. 2. Haal in het bericht de woorden [ QUOTE ] aan het begin van het bericht en [/ QUOTE ] aan het einde van het bericht weg. 3. Pas je NOD aan 4. Klik op "Reactie versturen"
ow sorry dat was me niet opgevallen, ik heb de laatst geplaatste lijst gequote! ik zal er voortaan op letten... hoe is het hier dames?!
dan heb je die van mij overgeslagen denk ik hahah maar maakt niet uit hoor! ze is er weer vanaf! tenminste vanaf nu... eerder staat ze er natuurlijk wel nog.. maar goed! Hoe is het met jou?
Hallo allemaal! Jee, wat gaat het snel, Juju, ik weet nog dat je een weekendje weg ging en ging testen, en nu over 5 weken al verlof! Je hebt een heel mooi buikje vind ik hoor!! En Miekje over een paar dagen al, heerlijk hoor! Lekker trouwens, chocolade fontein!!! Mmmmmm! MeisjeV, ook jouw ukkies zitten nog veilig in je buik, ruim 34 weken alweer. Goed zeg!! Ik heb net een paar dagen voor de bevalling (wist ik toen nog niet ) een voedingsbh bij de hema gekocht. Ik had altijd 75C, nu 80D... Ook na de bevalling is het 80D gebleven (voorlopig) Wat ik alleen superirritant vind is het slapen met BH aan, anders lek ik veel 's nachts en op een andere manier blijven die zoogcompressen niet zitten.... Ik heb nu 2 voedingsbh's en dat gaat prima. Een aan, en een in de was. (en je wast wat af met zo'n kleintje in huis....) Hier heeft Thijs me gisteren goed laten schrikken. 2x zoveel gespuugd; een keer lag er een plasje onder de wieg van de melk en de andere keer lag hij bij mij op schoot en kwam er echt een fikse golf melk terug. Gelukkig is het vannacht en vandaag goed gegaan, alleen nog wat mondjes melk. Nu heeft hij echter last van z'n buikje, maar ik zelf ook, dus waarschijnlijk toch last van het eten van gisterenavond...
ha dames. Thanks voor de bh tips!zal er zeker op letten dat ze tijdens geven bv nog groter kunnen groeien! gelukkig heeft de moeder van m'n beste vriendin een eigen lingeriezaak, dus sms naar haar is voldoende en ga er daar straks ook halen,hoef ik m'n (.)(.) niet aan n vreemde te laten zien verder alles prima!morgen nog lange dag, en dan t weekend nog werken! Vandaag alvast de enveloppen in huis gehaald...kan ik volgende week gaan schrijven! Volgende week komt pedicure hier langs, vind het nogal lastig om t nu zelf te doen, dus voor n x laat ik m'n voeten onder handen nemen, ze hebben genoeg te verduren met al dat extra gewicht dus ze verdienen t ook wel Chikai da's wel schrikken dat ie ineens zo spuugt!Hopelijk gaat t snel wat beter!! En zou inderdaad goed kunnen dat t van t eten komt als hij last van z'n buik heeft, beterschap voor m! miss c voor jou duurt t ook niet meer lang voor je mag testen, beetje goede moed???zal voor je duimen! x miek
@chikai wat een lieff mannetje!! @all nu nog ff t weekend werken en dan eindelijk verlof!moet zeggen dat ik er toch wel zin in heb, alles mag en niets moet dan!! vandaag z'huis tas alvast s klaar zetten en as weekend gaat bed op klossen... las gister nog artikel in telegraaf over voorkeurshouding en scheefstand schedel bij baby's.... vind het zelf erg lastig want vind rugligging ook niet alles, wat als je kindje veel spuugt???? staan ook veel reacties onder, en die zijn allemaal verschillend hier de link Baby's moeten meer bewegen - Vrouw | Altijd op de hoogte van het laatste nieuws met Telegraaf.nl/vrouw [Actueel] x miek
Miekje, dat vind ik ook lastig. Ik kan Thijs zijn hoofdje pas draaien als hij echt diep slaapt, en meestal ligt hij dus op zijn achterhoofd. Vaak staat hij het gewoon niet toe en draait hij weer terug. Wanneer hij veel spuugt, leg ik hem wel op zijn zij, met een handdoek tegen z'n ruggetje aan. Maar dat is hij dan weer niet gewend en slaapt hij minder lekker.... Lastig hoor... Hier; vannacht was ik echt kar-aan, mijn man heeft Thijs nog 2 uur lang op zijn buik bijgehouden, maar ik heb echt niets gemerkt. Hij heeft daarna lekker geslapen en komt netjes om de 3, 3,5uur voor een voeding. Vanochtend ben ik met Thijs naar mijn studiegenoten geweest, even showen en beschuit met muisjes trakteren. Leuk om hen ook weer even te zien. Nu ligt Thijs in bed en ga ik hier beneden maar eens opruimen en wat schoonmaken.
Hmm daar had ik nog nooit iets van gehoord. Dus toch nog maar eens nadenken of zo'n wipstoeltje wel zo'n goed idee is. Lekker op een boxkleed rommelen klinkt op deze manier veel beter.
Jelmer heeft gelukkig geen echte voorkeurshouding, alleen overdag ligt hij wel graag met zijn gezicht naar het raam,maar 's nachts is het verschillend hoe hij met zijn hoofd ligt.
Toch wil ik ook graag een wipstoeltje, Thijs kijkt graag om zich heen en zit graag rechter op. Als hij plat ligt en wakker is, begint hij vaak te huilen. Wipstoeltjes zijn wat dat betreft ook niet de grootste kosten; 3 pakken pampers kosten net zoveel! Maar het blijft lastig met een mogelijke voorkeurshouding....
De kleine van mijn zus (inmiddels alweer 7.5 maand oud) had ook een voorkeurshouding en hoefde uiteindelijk geen helmpje maar ze lopen nog wel bij de fysio met hem. Dus het is wel iets om echt alert op te zijn, maar ook moeilijk omdat hij dus ook in zijn slaap telkens weer terug in die voorkeurshouding ging!
ja blijft lastig he zo'n bericht.... denk dat t met wip en autostoeltjes zo is dat je ze er niet te lang in moet laten zitten... zeker de eerste weken niet, want dan vormt t hoofd zich sneller. en als kindje in box naar licht kijkt, misschien gewoon s ondersteboven leggen...???merkt die kleine toch niet en stimuleert miss wel... ga t zelf ook wel proberen in de gaten te houden want zou zonde zijn om net als kindje van jessie's zus lang fysio moet hebben, of alsnog helmpje..... @all morgen laatste weekend werken en dan verlof!!!! heb er zin in, stiekem al genoeg te doen, dus tijd zal snel gaan denk k... iedereen fijne avond en fijn weekend!! x miek
heee dames\, iedereen druk weekend aan t houden denk k???groot gelijk hoor!! voor mij is nu officieel verlof in gegaan!!!heerlijk!! heb ook al lijstje gemaakt met wat ik wil gaan doen... nu zo eerst slapen want heb korte nacht gehad vanwege verjaardag gisteravond! bed staat nu omhoog, wel makkelijk eruit,maar vind erin nog lastig... tot snel! x miek