Haha ja hier ook een speelstalletje Gaaf om mee te gooien vooral.. Hebben een heftige week achter de rug, iedereen is ziek geweest en veel nachten vol huilen en spoken. Hopelijk wordt het weer wat beter.. Hij is nu helemaal dol op appeltjes, ik denk dat het lekker raspt aan zijn tandjes en er komt weer een nieuwe tand door dus het zal wel lekker voelen aan het tandvlees ook.
@Juju, hoe was je kerstdiner op het werk? Leuk zo'n stalletje waarmee de kinderen mogen spelen. Bij verschillende vrienden al de stal van Little People zien staan.. Is de rust weer een beetje wedergekeerd in huize Juju? Tandjes door inmiddels? Ik wil inderdaad borstvoeding gaan geven. De voorlichting was verre van negatief, we werden zelfs een beetje moe van alle voordelen en hoe goed het wel niet was.. nu maar hopen dat ik een goede kraamhulp krijg en anders vrouw genoeg ben om op tijd aan de bel te trekken bij problemen, want je hoort me toch van die verhalen. Ook mijn zusje, kleine is nog geen 4 weken oud en zusje kolft helft van de voedingen, zegt zo'n verpleegkundige van het CB "ach en anders vervang je toch een kolfvoeding door kunstvoeding, is voor jou ook niet zoveel werk".. dus! @Chikai, ik ga proberen door te werken tot de 36 weken. Dus ik mag nog 2 weekjes in het nieuwe jaar. Nu heb ik wel sinds woensdag al vakantie en komende week hoef ik ook alleen 27 december te werken dus het valt mee.. en met vk en echo afspraken in het nieuwe jaar vallen er ook alweer 2 dagdelen weg Meiden, ik wens jullie heel fijne kerstdagen!!
Rust ius wedergekeerd maar de tand is nog steeds niet door.. soms snap ike r niets van We hebben inmiddels het 'probleem' dat de nachtluiers (Pampers Babydry) de gigantische poepbroeken van ons ventje niet binnen houden waardoor hij iedere ochtend onder de poep wakker wordt. Zucht. Maar goed dat is wel weer gewoon om 7:15 uur dus ik klaag niet verder @ BV: Ja soms is de voorlichting meer een promotiepraatje en vind ik het wat teveel van het goede. Maar goed het heeft hier wel geholpen (de cursus) om eigenwijs mijn eigen weg te gaan wanneer ik adviezen kreeg die me niet aanstonden (van het CB inderdaad, maar ook van anderen). En inmiddels drinkt de kleine man al weer bijna een jaar bij mee.. (bizar.. zo snel als dat gaat). @ Kerststal: Ik ben fan van hout Onze buren krijgen in februari een zoontje en hebben ook de stal van LP gekocht. Ik vind die zo plastic haha, maar zelf zijn ze helemaal fan (schattig) @ Werken: Nog maar eventjes dus en dan helemaal voorbereiden op de kleine! Het gaat snel Jessie!
jesssie; dat gaat snel dan ja, nog even werken en dan lekker verlof! Heerlijk! juju; waarom probeer je voor 's nachts niet een grotere maat luier? Die vangen wat meer op, misschien helpt dat? Het is hier echt raar weer, onweer en hagel tegelijkertijd... Vreemd.... Kerstdagen zijn rustig verlopen, nu druk bezig met de oliebollenactie van Scouting (record gehaald, al 5110 oliebollen verkocht!! alleen moeten we deze nog wel 'even' vers gaan bakken op oudejaarsdag)... en dan volgende week een midweekje op vakantie met manlief en Thijs...!
Hij is net 9 kilo en draagt maat 4, een maat groter lijkt me nog te vroeg toch? Geniet van je midweekje!
Hoe gaat het met de oliebollen, Chikai? Juju, over 4 daagjes is jullie kleine man alweer jarig.. ongelofelijk zeg! Voor nu: een gezellige jaarwisseling en alle gelukwensen voor 2012!
Jullie ook alle goeds voor 2012! Ja alweer bijna 1.. ik beleef vorig jaar helemaal. De dikke buik, overal ijs.. geen idee wat me te wachten stond En nu kruipt hier een klein mannetje rond, eigenwijs, ondeugend, een echt karaktertje. Bizar dat die vorig jaar nog in mijn buik zat rond deze tijd. Ach ja, ik ben een echte emo mama geworden
De beste wensen allemaal! Juju: siem alweer bijna 1, wat gaat het toch hard! Jessie: heerlijk, bijna verlof! Qua borstvoeding, vooral je eigen gevoel volgen! Heb ik ook gedaan en geef inmiddels alweer bijna 15 maanden borstvoeding!
Voor iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar! Dat het maar een heel mooi jaar mag worden!! Juju: van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je mannetje!!! We zijn op vakantie geweest, dus daarom te laat... Sorry! jessie; het is goed gegaan met de oliebollen, 6000 stuks gebakken, echt super! We zijn lekker een midweek op vakantie geweest, veel wind en regen, maar toch lekker genoten van elkaar!
Dank je Het is wel lekker hoor, even 5 dagen er tussen uit en je hebt echt vakantie gehad, al doe je alleen dingen die je thuis ook kan doen (zwemmen en spelen met Thijs!) Maar je hoeft niet te poetsen (eindschoonmaak was verplicht, heerlijk!) en je hebt toch op de een of andere manier veel meer tijd... Fijn! Hier heb ik vanochtend nog even geshopt voor Thijs in de uitverkoop, voor 55 euro: 5 t-shirts met lange mouw, 1 t-shirt met korte mouw, 1 broek, 2 blousjes, 1 winterjas (hij groeit er nu net nog uit), 1 set sjaal/muts/handschoenen...! Goed geslaagd dus!
Jaah ik ben dol op uitverkoop! Heb hier H&M, Zara en een webwinkel leeggeroofd voor Druif! Ja het is toch fijn als niets 'moet'. Stom dat je thuis toch vaak in die patronen blijft hangen.
O heerlijk toch! Lekker die uitverkoop, nu gewoon alvast een maat groter kopen, broeken en shirten heeft hij van de zomer ook gewoon nodig... Alleen jammer dat je niet alvast weet welke maat winterjas je voor de volgende winter nodig hebt, 60% korting op een winterjas is toch best veel!
En.. nog veel geshopt? Ja winterjassen zijn dúúr, maar durf niet zoveel op de gok te kopen wat echt seizoensgebonden is. Geen idee hoe hij gaat groeien, hij zit nu nog in maatje 80. Ongeveer even groot als Thijs toen was zie ik nu (grappig)
Haha, ja, Thijs zit zelfs nu pas net in maatje 80 hoor! Thijs is een klein, fijn mannetje. Bijna alle broeken zitten qua elastiekband op z'n strakst en dan nog zakken er broeken af. Ga vanmiddag maar eens kijken of ik bretels kan vinden.... Ik heb nu een winterjas maat 86 voor hem, want met de oude kan hij niet de winter nog mee uit denk ik. Alhoewel ik die wel veel fijner vindt dan deze die we nu hebben. Dus ik weet voor volgend jaar ook waar ik op moet letten! (elastiek in de mouwen en een capuchon!) Ik durf ook nog geen winterjas voor volgend jaar te kopen... dat is toch erg lastig...
Bij de H&M hebben ze bretels, en Zara heeft ook jongensbroeken met bretels. Hier ook afzakkende broeken haha maar zijn truitjes maat 80 beginnen toch wat te kort te worden. Winterjas durf ik ook niet.. ik denk 86-92. Maar zul je net zien: krijgt ie een groeispurt
Haha, grappig om te lezen over jullie shop-gedrag! Hier alles goed, na 2 drukke weken op het werk en privé vandaag genoten van eerste dagje verlof. Vanochtend mam, zussen en 3 neefjes (tussen 8 weken en 22 maanden) op bezoek, dus dat was niet echt een relax begin , daarna weer goedgekeurd bij vk, en vanmiddag heerlijk uitgerust (lees zo'n 2 uur geslapen op de bank)..
Heerlijk: verlof! Dan is het nu echt wachten op de beeb, spannend hoor! Lekker uitrusten en de laatste dingetjes regelen. Nog maar héél even en er komt een minimensje jullie leven op zijn kop zetten
Jessie; oooh, wat heerlijk!!! Lekker verlof!!! Ga nu nog maar even van de rust genieten hoor, want als de baby er eenmaal is, verandert je leven rigoreus! (maar wel superleuk!) Ik weet nu eigenlijk echt niet meer wat ik deed voordat Thijs er nog niet was.... Raar he.... Juju; ja, winterjassen durf ik ook niet.... Ik heb bretels gevonden gewoon hier in het dorp... gelukkig. H&M en Zara enzo heb je hier niet... Maar de bretels helpen gelukkig wel! En Thijs heeft afgelopen weekend nieuwe schoenen gekregen, z'n eerste! Echt geweldig!