O ja, dat weet ik nog. Wat je aan het maken was, weet ik niet meer... Nee, voordat ik zwanger was, bedoel ik eigenlijk... Toen ik zwanger was heb ik vanalles gedaan; op de laatste dag voor de bevalling nog raamkozijnen geschilderd en op de dag zelf (met weeën) nog 100 cake'jes gebakken! (dat je dat soort dingen onthoud he..)
Ik was boodschappen aan het doen en bedacht me: vanaf morgen ga ik echt een dutje doen 's middags (de volgende dag had ik een baby). Ja het leven zonder kind.. geen idee meer!
Haha, nou ik vind mijn dutjes op de bank heerlijk! Dus vanochtend een deur geverfd en vanmiddag na het dutje weer eentje.. nog 2 te gaan Nu ga ik lekker in bad..
Zat ik net in bad werd ik gebeld dat een vriend de wieg wilde komen brengen.. maar hij zag belang van bad in en dus komt wieg komend weekend ergens Box is vandaag wel geleverd, ik heb klossen gehaald en muisjes.. 2 kleine pakjes: roze met wit en blauw met wit
Ja, allebei mijn zussen hadden hun kindje binnen een week in het eigen kamertje en dus ledikantje liggen.. en dan is het toch wel een behoorlijke uitgave. En bij deze vriendin is de familiewieg momenteel werkeloos
Ja heel slim hoor. Hier heeft hij ruim 4 maanden in de wieg gelegen (wel op zijn eigen kamertje op een keer, maar het ledikant is zo groot en het kindje zo klein) Toen hij ging rollen hebben we hem overgelegd in een ledikant. Wij hadden trouwens een familliewieg, had hem denk ik anders niet gekocht maar vonden het toch wel erg fijn.
Wij hadden ook een familiewieg, die mijn opa en vader hebben gemaakt... Thijs heeft er gelukkig 6 maanden in kunnen liggen! We hebben hem opnieuw bekleed en ik vond het erg leuk dat Thijs er ook in heeft kunnen liggen.
Ja vind ik ook bijzonder hoor, heb hier zelf ook de wieg opnieuw bekleed (wat een werk maar wel bijzonder om hem er dan in te zien liggen)
Ha dames, nog even een berichtje hier dat alles rustig is. Vandaag weer echo gehad en kleine doet het prima.. dus lekker afwachten nu wanneer bevalling gaat beginnen. Hoe is het met jullie?
Jessie; wat gaat het SNEL!!! Jeetje, alweer bijna 39 weken... pfoe..... Ben je klaar voor de bevalling, of mag het van jou nog wel even duren?? Hier gaat het heel goed. Thijs loopt los, en dat is zo superleuk om te zien! Van een waggelend mannetje, in een week tijd naar een rondrennend mannetje... Geweldig! En hij doet het prima, dus dan ben ik ook blij. De afgelopen 4 dagen ziek geweest, dat was wat minder. Helemaal de 1e dag (afgelopen zaterdag), toen had ik zo'n buikpijn, dat leken wel weeën bijna.... Maar dan bel je een HAP (terwijl ik nooit bel) zeggen ze: bel maandag maar je eigen huisarts als je nog last hebt..... Gelukkig ben ik nu weer ver opgeknapt!
Ohh Jessie wat heerlijk spannend.. de laatste weken. Nog even en julile kleintje ligt in jullie armen. Ik ben helemaal jaloers, die eerste weken zijn zó bijzonder *denkt met weemoed terug*. Probeer je rust nog even te pakken meis en alvast veel succes voor wat komen gaat! Wat gaaf dat Thijs loopt! Lijkt me zo bijzonder! Wat reageert de HAP dan raar he.. daar kom je idd niet zomaar terecht! Heir gaat ook alles goed. Zoonlief waggelt achter de loopwagen aan. Hij is heerlijk vrolijk en heeft besloten geen groentes meer te eten
Juju; haha, het is vast maar een fase dat hij geen groentes meer wil eten... Ben je nog aan het rapley'en? Want anders kun je het vermengen in de saus bijvoorbeeld.... Wat een leuk weer he? Ik geniet daar wel van, op het nippertje nog een ski-pak voor thijs gekocht, nu kunnen we heerlijk naar buiten! Erg leuk! vanmiddag gaan we even naar de efteling (we hebben voor het eerst een abonnement) en vanavond gaan manlief en ik samen uit eten... Nu al zin in! Fijne dag allemaal!
Groentes worden inmiddels weer gewoon gegeten gelukkig Nog niet zo enthousiast als vroeger maar goed genoeg Ja heerlijk het weer he, kon toch de slee die we voor sinterklaas hebben gekregen nog van zolder af deze winter
Hier zorgt het winterweer vooral bij ergernissen bij manlief, alles op stal bevriest dus hij hoopt heel erg dat de kleine zich pas meldt als de ergste vorst over is! Nou, zou ik als ik ons kindje was ook lekker blijven zitten in mijn warme buik Nee, zonder gekheid ik heb zelf niet het idee dat ik voor de 40 weken ga bevallen, maar we zullen het zien.. dinsdag is manlief jarig dus die datum hoop ik niet te bevallen, voor de rest maakt het niets uit.. desnoods moeten we over 2 weken door de carnavalsoptochten naar het ziekenhuis
Jessie: o, wat spannend zeg. Hopelijk laat je kleine uk je niet te lang wachten. Juju: fijn die eigenwijze fases, hier een ik wil geen fruit fase. Ik blijf maar iedere dag aanbieden, zonder te forceren. Hopelijk gaat hij het vanzelf weer eten. Jelmer loopt inmiddels ook sinds 2 weken, zo leuk.
Wat knap Kwebbel! Fruit kun je ook in de vorm van een (zelfgemaakt) fruitstickje aanbieden of er een smoothie van maken, verstoppen in de yoghurt..