jessie; het is nu toch wel spannend zeg.... maar ik hoop ook dat uk voor jou nog even blijft zitten, nu is het zo koud!! (en onhandig voor manlief) Maar dan zul je altijd zien; komt hij/zij zometeen op de verjaardag van je man.... Hou je ons een beetje op de hoogte?
@Kwebbel, leuk weer eens van je te horen. En wat goed dat Jelmer loopt! Wat vindt hij van de sneeuw? Hier weer voor een weekje goedgekeurd bij de vk. Ben benieuwd of afspraak van volgende week nog doorgaat.. al wel even besproken wat de gang van zaken is als ik over tijd mocht gaan. Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte
Even een snel berichtje dat wij gisteren de trotse ouders zijn geworden van een zoontje: Tim. Helemaal gezond! Bevallen in het ziekenhuis maar na 2.5 uur alweer thuis, waar we nu lekker genieten!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tim!!! Leuke naam zeg!! Hopelijk is alles goed gegaan en kijk je met een goed gevoel op de bevalling terug... het verhaal horen we vast wel, maar nu eerst lekker genieten van jullie kersverse gezinnetje!!
Even een leuk nieuwtje, wij gaan voor een tweede Verwacht ergens komende week mn ongi en daarna kunnen we ervoor gaan. Zo spannend weer, heb helemaal kriebels in mn buik.
Thanx Juju! Vanmorgen ook voor het laatst borstvoeding gegeven. Jelmer was er klaar mee. Hij heeft het zelf aangegeven dus het is goed zo, maar ben wel een beetje verdrietig
Wat is precies je dilemma? Het staat hier los van elkaar, Jelmer was er al een paar weken klaar mee, maar wilde er bewust afscheid van nemen, dus heb vorige week gezegd dat ik vandaag voor het laatst zou voeden. De knoop voor een brusje is gisteravond doorgehakt, manlief gaf aan dat hij eigenlijk niet meer wil wachten, er is altijd wel een reden om het wel of niet te doen en ons gevoel zegt dat het nu een goed moment is.
Ik weet eigenlijk niet tot hoe lang ik er mee door wil gaan. Super spannend, je was de vorige keren snel zwanger kan ik me herinneren
Juju: ik heb altijd naar Jelmer gekeken, zolang hij tevreden was aan de borst, wilde ik doorgaan. Hij ging er ook zelf om vragen. Nu vroeg hij er al een poosje niet meer om, dus moest ik zelf aanbieden, ook dronk hij niet echt meer. Ik zou goed naar Siem kijken, maar ook naar je eigen gevoel.
Juju; ik heb gekeken naar ons allebei, zolang wij het beiden fijn en prettig vonden, ben ik ermee doorgegaan. Maar ik had voor mezelf zoiets, als Thijs òf ik, het niets meer vinden, stop ik. Omdat ik op een gegeven moment de hele dag kolfde en alleen 's ochtends nog zelf voedde.. en Thijs die ochtendvoeding ging weigeren, ben ik toen gestopt. Als Thijs ook die ochtendvoeding zelf niet meer wilde drinken, wilde ik niet meer de hele verdere dag aan het kolfapparaat hangen.
http://www.zwangerschapspagina.nl/borstvoeding/336485-zilversulfadiazine.html#post12080043 Misschien is dit dan het einde..
Oooh, Juju, dat is naar.... ten eerste heeft het vast veel pijn gedaan en dan ten tweede wellicht het vervolg dat je moet stoppen met de bv, dat is geen eigen keuze maken... dan wordt het min of meer opgelegd. Ik kan me voorstellen dat je twijfelt omdat je tot vrijdag moet smeren, maar de nachtapotheek zegt dat het wel kan? Zou je dan niet morgen meteen de huisarts bellen en vragen om een ander middeltje? Dan heeft je zoontje nog erg weinig (mocht het toch in de melk komen) binnen gekregen? Het zou inderdaad erg zonde zijn als je om deze reden moet stoppen... Sterkte meid!!