Net ook nog even naar mijn apotheek gebeld en die zei dat het gewoon kon. Nou goed, dan moet ik dat maar geloven. Wslk is het probleem alleen bij hele grote oppervlaktes. Mooie banner Kwebbel, spannend weer!-
O gelukkig Juju, ik denk ook dat je er vanuit moet gaan als je van deze betrouwbare instanties hoort dat het kan, dat het dan gewoon kan. Heb je er veel last van zelf trouwens, qua pijn?
Heerlijk aan het genieten van de vakantie En hoe is het met jou? Is je brandwond al een beetje minder?
Ja het heelt netjes. Hopelijk neemt de roodheid wat af. Nog plannen voor de vakantie of gewoon lekker ontspannen?
Haha, ik woon in het zuiden, dus 'had' eigenlijk verwoed moeten carnavallen... maar dat heb ik niet gedaan, ben echt geen carnavaller. Dus eigenlijk gewoon lekker uitrusten, beetje in huis rommelen en met Thijs spelen natuurlijk! Fijn dat het netjes heelt Juju! Hoe gaat het trouwens met de voorbereidingen voor jullie dag? Die komt ook al snel dichterbij! En Jessie; ben je aan het genieten op je wolk??? Ben erg benieuwd hoe het met je is nu je mama bent!!
De voorbereidingen zijn eigenlijk praktisch voorbij. Ik moet nog een ketting regelen en kleertjes voor zoonlief. Dat is het eigenlijk. Oh ja en statafels en 20 chamapgneglazen. Geen carbaval dus? Ik denk dat ik volgend jaar wel evn ga kijken naar de optocht oid. Jessie ik ben ook wel nieuwgierig hoe het gaat met de nieuwbakken mama in ons midden!
Dus die laatste kleine dingetjes heb je ook bijna allemaal al af? Goed zeg! Wat ga je voor kleertjes regelen voor zoonlief? Ik ben wel benieuwd, Thijs wordt in oktober de ringendrager voor mijn schoonbroer, die gaat trouwen. Ik wil t.z.t. eigenlijk kleren die mooi zijn voor de dag zelf, maar die hij daarna ook nog wel aan kan.... Hoe gaat jullie grote dag eruit zien??
Hier nog niet aan de klus, ongi is nog niet over. Verwacht volgende week ergens mn ei, dus we kunnen over een paar daagjes aan de klus. Ben ook wel benieuwd hoe jullie trouwdag eruit gaat zien JuJu!
Het weer is 1 van de weinige dingen die je niet in de hand hebt, maar ik ga voor jullie duimen voor een stralende dag!
Haha Juju, wil je niet meer vertellen?? Ik hoop ook dat het een supermooie dag wordt! Ik werd op onze trouwdag wakker om 5.45u, haha, sprint naar het raam, roep enthousiast tegen manlief "De zon schijnt nu al!!" en toen ben ik maar de keuken gaan poetsen, want ik kon niet meer slapen....
Ik ben zo vrij geweest om even op zoek te gaan naar tekenen van leven van Jessie Maar ze is er nog! Er staat een foto van haar zoontje in haar album...
Ahh dan ga ik even kijken zo. Nou, vooruit. Hier het plan - héérlijk uitslapen Ik slaap bij mijn ouders. 13:00u Ik richting trouwlocatie vanuit mijn ouders 13:30u Vriend- en zoonlief richting trouwlocatie (kerkje) met de fotograaf. Ceremoniemeester en zusje zijn er dan al. 14:30u Trouwen; ong 20 gasten Mijn vriend ziet mij dan ook voor het eerst in mijn jurk Zoontje brengt de ringen, ga zelf ringkussentje maken (eerst de uitnodigingen afmaken..) 15:00u Taart (maakt mijn zusje) en bubbels in het kerkje We hebben zelfs servetten met een trouw-gedichtje erop haha 16:00u Richting boerderij Mensen kunnen dan even wandelen, wat drinken, slaapplaats opzoeken etc. Wij eventueel een trouwreportage. 18:00u Diner; italiaans buffet (3 gangen jumjum) en koffie met knalbonbon na 20:00u Feest; ong 60 personen Met vuurkorven, fakkels, marshmallows, gitaar etc. Eenvoudige borrelhapjes die mijn schoonmoeder gaat maken. 23:00u Komt de friettent met onbeperkt frietjes en snacks voor alle gasten Lekker snacken 00/01u Klaar Volgende ochtend: gezamenlijk ontbijt met de overnachters. We hebben een camping afgehuurd.
Ja ik moet dus nog wel iets shoppen voor de kleine man. Maar dat ga ik maar redelijk kort op de dag doen denk ik. Als ik wat beter weet wat voor weer het is en wat zijn maat is. En ik heb ook nog geen idee wat ik hem aan wil trekken eigenlijk (suggesties zijn welkom)
Tja, een echt kostuumpje is natuurlijk wel erg leuk, maar als het erg warm wordt, is dat niks. Misschien een blouse met korte mouwen en een spencer?
Ja zoiets, hangt ook een beetje van het pak van mijn vriend af. Maar een kostuumpje wordt het niet hoor. Denk ik. Zucht