Is het nou echt zo dat als je goed draagt, je geen last krijgt van je rug (ook al is dat je zwakke plek)? Het lijkt me op zich wel wat, maar ben bang voor mijn rug en schouders.. @Kwebbel, ik zie (nieuwsgierig als ik ben) dat je negatieve test had.. maar nog niet ongesteld dus? Mmh.. wellicht tegen beter weten in duim ik nog even door voor je! @Kleding voor tijdens voeden, volgende week zaterdag ga ik een paar uurtjes shoppen, dus dan zullen we eens zien.. moet in elk geval iets feestelijks hebben want een bruiloft in april, en buiten dat ik me afvraag of ik alweer in mijn (strakke) jurkjes kan van voor de zwangerschap, zijn die ook echt niet praktisch als je moet kolven/voeden Gisteren met Tim naar babymassage geweest. Alle kindjes lagen stil te genieten maar ons mannetje lag continu te draaien.. gisteren een vriendin gesproken en die van haar deden dat ook heel erg.. dus hij is niet de enige. Verder hadden we een paar drukke dagen gehad en was het hem sowieso allemaal teveel. Dus ik ben blij dat we vandaag alleen naar de supermarkt hoeven en verder niets..
Spannend Kwebbel! Dan draai ik mijn duimen hier ook nog even! Mijn kindje is nu bijna 10 kilo en ik voel hem niet als ik hem draag in mijn mei tai of op mijn buik in de doek. Rugknopen is wat lastiger omdat ik het niet goed kan zien en het nog een beetje echt vind dus die blijven vaak los. De eerste 3 maanden is een rekbare doek ook mogelijk, die kosten maar 2 tientjes via marktplaats en is misschien leuk om te kijken of je het wat vindt? Al gaan we wel de zomer in en dan zijn ze erg warm.. Babymassage: Let maar op, in de laatste les ligt hij te genieten
Ik ben gestopt met de babymassage destijds... het was wel sneu voor Thijs (en dus ook voor mezelf)... Thijs heeft echt een uur lang gillen gillen en kreeg ontzettend veel jeuk van de massage-olie (en andere smeerseltjes die de masseuse toen gebruikte). Ook vond ik het zelf, in combinatie met het gillen van Thijs, helemaal niets, dus ben ik er na 3x mee gestopt... Hier geen succesverhaal dus.... Maar qua dragen wel een succesverhaal, ik heb Thijs toen hij klein was heel veel gedragen en vond het heerlijk! (wij allebei trouwens). En als ik de doek maar lekker strak knoopte, had ik geen last van m'n rug of schouders. Ik heb er hele wandelingen mee gemaakt zelfs. Dus bij een volgende ga ik het zeker proberen om langer te dragen!
Gebruikte je amandelolie? Hier amandelolie en de iedere dag olie van Weleda. Wel sneu, die reactie. Kan het me nog wel herinneren toen ja.
Ik ben net ongi geworden, maar bedankt voor het duimen dames. Dragen: ik heb Jelmer tot een jaar gedragen en toen woog hij 10 kg, maar heb nooit last van mijn rug gehad.
Juju; het was destijds massage-olie van de masseuse, wat het was, weet ik niet. Het was in ieder geval geen succes en met een eventuele volgende ga ik het dus ook niet meer doen... Wat is het heerlijk weer he! gelukkig zit het werk er weer op, nu lekker genieten van het weekend!
Hallo meiden, Hier even weer een berichtje vanuit mijn kant. De laatste maanden hebben we lekker tijd aan elkaar besteed. Niks geen drukte met zwanger worden. Laat ik het zo zeggen: ik was er helemaal klaar mee. Het hoefde voor mij even niet meer. Helaas niet spontaan zwanger geworden. Afgelopen woensdag (28-3) naar het ziekenhuis geweest. Ik had mijzelf voorgenomen om te wachten tot ik ongesteld zou worden in maart en dan te bellen. Dus toen ik ongesteld werd direkt gebeld en we konden een paar dagen later al terecht. Volgende maand gaan we beginnen met IUI. Deze maand lukte niet meer. Ik moet wel hormonen spuiten. Hier heeft het ziekenhuis zelf voor gekozen omdat er geen duidelijke oorzaak te vinden is. Om het zo goed mogelijk te maken is dit dus besloten. We gaan dus een spannende periode tegemoet. Over max. 4 weken ben ik tante van het kindje van mijn broer en zijn vriendin. Spannende tijd dus!
He Laika, wat leuk om weer wat van je te horen.. maar wat enorm k*t dat het nog steeds niet gelukt is! Nu IUI dus.. ik hoop dat jij tot de succesverhalen gaat horen! Heel veel succes en ik duim dat je snel zwanger mag zijn en blijven. Hier afgelopen week weer tante geworden. Ons kleine neefje scheelt precies 7 weken met Tim. Ik zal nog even een foto van vandaag (tijdens babymassage) in mijn album zetten..
Ahh Jessie ik ga snel even kijken. Hoe gaat het nu? Al wat ritnme gevonden? Wat gaat de tijd toch snel! Laika succes met de IUI.
Ritme.. soort van.. scheelt dat ik nog niet hoef te werken, dus meestal hangt ritme af van hoe laat hij 's nachts wakker wordt. Is wel jammer dat hij eerst om 5 uur wakker werd, toen na het verzetten van de klok een paar ochtenden om 6 uur en dat hij nu weer steeds vroeger wakker wordt, vanochtend om 4 uur al. En ik kan niet echt ontdekken waar het mee samen hangt.. Maar goed, nog een dikke maand voordat ik weer moet werken dus hopelijk tegen die tijd een "vast" ritme met ook genoeg slaap voor mama
Ohw ik bedoelde ook niet in ritme op de klok haha, meer een soort van ritme in de dag. Hier is er nooit echt een ritme op de klok geweest (maar heb er ook nooit echt op gestuurd). Wel handig toen ik ging werken dronk hij rond 5 uur en dan kon hij zo naar het kdv 's ochtends. Scheelde voedingstijd
Leuk wat van je te horen Laika! Wel balen dat het allemaal niet zo soepeltjes gaat.. Goed van je dat je naar het ziekenhuis bent gegaan, al is dat ook wel weer een stap denk ik. Ik blijf duimen dat het heeeeeel snel raak is! Jessie; wat een grappige foto! Hij ligt je / de fotograaf echt aan te kijken met grote ogen! Een echt ritme heb ik met Thijs pas gevonden nadat we met de voeding 's nachts zijn gestopt en we hem 'gedwongen' hebben aardig door te slapen.. Toen was hij bijna een jaar. Ik vond het ook wel een stuk makkelijker worden toen je gewoon met de ritmes van onze eigen maaltijden mee kon gaan.... Dus het wordt makkelijker!
Hier even een foto update van Thijs... We hebben vanavond samen pizza gegeten, en thijs bleef maar eten! (normaal at hij eerst zelf en ik daarna pizza, nu hebben we tegelijkertijd gegeten). Hij heeft zelfs de hardste korstjes opgegeten. Hij heeft er een halfuur over gedaan (alles zonder kiezen he...) en daarna was echt alles op! En de tomatensaus zat tot in zijn haren en oren...
Hoi allemaal!! Leuk te lezen dat het met jullie allemaal goed gaat Ik verwaarloos het forum behoorlijk, hihi! @laika; ik ga voor je duimen dat het nu allemaal wél soepel gaat verlopen en dat je snel zwanger bent!!!