Laika: Wat vervelend dat jullie nu met IUI moeten gaan starten. Hopelijk heeft het succes en kom je snel vertellen dat je zwanger bent! Jessie: Wat een mooi mannetje hebben jullie! JuJu: Alles rond jullie huwelijk al klaar? Het schiet al op nu! Chikai: Hier eet Jelmer alleen de korsten van de pizza, de rest van de pizza hoeft hij niet. hier: Nog een dag of 5 tot NOD, dus het is weer spannend. Ik hou jullie op de hoogte!
@kwebbelsnoes: balen dat je weer ongesteld bent geworden. Hier kleine update. Vorige week vrijdag ineens ongesteld geworden (3 dagen te vroeg). Gebeld en maandag heen geweest. Ik heb 7 ei blaasjes dus genoeg keuze. Dinsdag begonnen met dehormonen en gisteren weer geweest. 1 eitje ligt op schema. Koninginnedag weer heen.
Kwebbel ik had het helemaal gemist Deze ronde weer goed geklust? Laika dat wordt een bijzondere koninginnedag dus..
Over 2 maandjes gaan wij ook weer 'beginnen'. IK ebn heel benieuwd hoe ik het ga ervaren Jessie hoe gaat het met jullie mooie mannetje? Zag je vandaag op het bv-forum
Jessie80pannend Laika! Ik hoop dat dit gaat werken voor jullie. Welke hormonen gebruik je? ==> Ik spuit menopur. Spannend voor jou JuJu binnenkort trouwen en dan weer beginnen voor een 2de! inderdaad een spannende Koninginnedag. Hopelijk krijgen we dan te horen dat ik de Pregnyl kan gaan spuiten. Dan hebben we volgende week de eerste poging al!
Laika; hopelijk zet het door inderdaad en kan je dan volgende week de eerste poging al doen! Dat zou fijn zijn! Juju; spannend zeg!! Trouwen en voor een 2e kindje gaan, leuk! Hier; nog 1x ongesteld worden deze maand en dan gaan wij ook zonder bescherming verder Een broertje of zusje voor Thijs is zeer gewenst, dus we zijn benieuwd! (o ja, meteen even een uitleg; we willen niet bevallen in december of januari, omdat we dan zoveel verjaardagen hebben... dus vandaar dat we pas na het ongesteld zijn komende keer, zwanger willen proberen te worden... En je weet nooit hoelang het duurt...)
Succes morgen Laika. Super spannend Chikai! Ik weet eigenlijk niet meer of jij de eerste keer snel zwanger was of niet?
De eerste keer ben ik (geloof ik) in september gestopt met de pil, en hebben we de eerste paar maanden gewoon lukraak seks gehad, niet nagedacht over timing, vruchtbare dagen enz. In januari ben ik gaan tempen en toen was het meteen raak. Dus op zich valt dat allemaal reuze mee. En ik moet zeggen dat ik na de bevalling van thijs al meerdere malen m'n eisprong heb gevoeld en ook nu meer let op het slijm e.d..... dus wie weet... We zullen zien. Alleen al onbeschermd seks hebben is weer leuk en prettig..
Inderdaad weer spannend dames voor jullie. Hier gisteren weer heen geweest. Het eitje was maar 3 mm gegroeid. Nu moet ik morgen weer heen voor een echo. hopelijk is het dan meer gegroeid. Gisteren zijn wij oom en tante van een meisje geworden!
Laika; allereerst gefeliciteerd met jullie tante&oom schap! volgens mijn zussen is tante zijn geweldig!! Pfoe, toch wel heftig zeg, die hele medische molen. Krijg je dat allemaal geregeld met je werk? (dat vraag ik me zo af, omdat je toch vaak voor een echo e.d. moet, lees ik uit je verhalen?)
@Laika, gefeliciteerd met je nichtje! Tante zijn is inderdaad erg leuk Jammer dat je eitje maar 3 mm gegroeid was.. ik ken Menopur niet dus weet niks van hoe groei van eitjes daarmee verloopt.. hoe groot was follikel nu? Hopelijk morgen wel genoeg gegroeid!! @Chikai, spannend jullie ook voor een tweede. Ik hoop voor jullie dat het weer zo snel raak is, zou fijn zijn! Met mij en ons mannetje gaat het goed. Hij is goed aan het groeien en maatje 56 is definitief vaarwel gezegd. Donderdag weer naar het bureau, ben benieuwd hoe lang hij nu is. En weer prikjes dan.. hopelijk net als de vorige keer alleen een beetje verhoging en veel slapen als reactie, maar helaas schijnen ze van 2e prikjes vaak meer last te hebben. Ook begonnen met wennen op kdv want vanaf 14 mei ga ik weer aan het werk. Enerzijds heel veel zin in, anderzijds zal het ook enorm wennen zijn om Tim aan iemand anders over te dragen..
HIer viel de last met de prikjes mee Chikai! Hopelijk voor Tim ook. En wendagen vond ik lastiger dan het echte wegbrengen voor werken (dan heeft het een 'doel') Hoeveel dagen ga je werken en hoe ga je het doen met opvang?
Juju; je bedoelt Jessie, neem ik aan Aha, rond dezelfde tijd gestopt vorige keer... dan duurde het bij jou dus een paar rondes langer dan bij mij? Deze keer stoppen we weer 'ongeveer' gelijk, het scheelt maar 2 maandjes... Jessie; hier vielen de reacties na de eerste keer prikken, alle keren mee! De eerste keer heeft Thijs veel geslapen, en daarna hebben we eigenlijk zo goed als geen reactie meer gemerkt op de diverse prikken. Ja, wel erg boos als ze gezet werden, maar verder, nee... het viel reuze mee Succes met werken! Weet je, als je eenmaal weer bezig bent, is het net alsof je niet weg bent geweest. Geniet nog maar even lekker van de laatste paar dagen!!
Haha ja oeps Ja ik was na een half jaar, ronde 8, zwanger. Laatste menstruatie in maart en positieve test in april.
Oh, dus het is helemaal niet gek dat ik voor volgende week een afspraak met mijn leidinggevende heb gemaakt.. als Tim 4 uurtje alleen gaat wennen op het kdv Prikjes zitten er weer in. Eventjes groot verdriet maar was snel weer over.. arts dacht daaraan te zien dat hij hoge pijngrens heeft, maar ik hoor het eigenlijk wel van meer mensen dat vooral jongetjes eventjes schreeuwen op het moment van zetten maar dat het vrij snel weer over is met het verdriet.. nu ligt hij in bed, ben benieuwd hoe de reactie gaat zijn, maar gelukkig viel het bij jullie kindjes dus mee! Verder was hij weer netjes gegroeid, nu 5660 gram. Ik lees (en schrijf) tegenwoordig inderdaad ook in de borstvoedingshoek, maar wordt er vandaag wel een beetje chagrijnig van.. als ik sommige reacties in het "kotsbeu" topic lees dan komt mijn weerstand tegen de BV-maffia erg snel opzetten!