JuJu: Als mijn berekening klopt ben ik rond 17 januari uitgerekend. Ik hoop ook dat alles goed blijft gaan, toch weer spannend!
Kwebbel ook hier nogmaals van harte gefeliciteerd!! Jessie; wat goed van je....en weet je, elke keer denk ik; toch super dat ik ook meegedaan heb aan MvM, ondanks dat ik elke keer bijna over m'n nek ging bij het toilet vanwege de bussen... Tja, 10 weken misselijk werkt niet echt samen met MvM....
Juju; Het fijne is dat ik, na de geboorte van Thijs, steeds regelmatiger m'n eisprong kan voelen, dus dat is wel prettig. Prompt twee weken later word ik dan ongesteld. En verder is het aardig regelmatig, gelukkig. 30-32-30-27 dagen...
Ik voel mijn ei ook heel duidelijk (en wordt 9/10 dagen erna ongesteld). Hopelijk snel raak voor jullie
Ik ga me ook weer aanmelden bij moeders voor moeders. Vond het niet bepaald leuk om te doen, maar ik help er andere vrouwen mee, dus daar heb ik het wel voor over.
@kwebbelsnoes: van haarte gefeliciteerd met je zwangerschap. De test is overduidelijk lijkt me. Hier gaat alles goed. Maar kan eerlijk gezegd niet lang meer wachten. Nog maar ff volhouden. Afgelopen woensdag ineens enorme steken in mijn zij. Misschien wel innestelling. Ik kan bijna niet wachten tot donderdag. Mijn man zei gisteren al: je moet nog wel even testen halen. Zo lief!
Ik ben zwanger Beetje onverwacht (1x een 'foutje'), maar wel supergaaf natuurlijk. Eind januari komt, als alles goed gaat, beeb nr 2!
Wat gaaf! Van harte gefeliciteerd! En super toch dat het sneller is gegaan dan gepland, al kan ik me voorstellen dat je wel eventjes "schrok". Was je de vorige keer erg moe en misselijk de eerste weken, want met het oog op je bruiloft zou dat natuurlijk wel jammer zijn. Maar goed, belangrijkste is dat er weer een klein mensje in je buik aan het groeien is
Wauw JuJu, wat een kadootje! Gaan we een beetje samen op, leuk! Hier is moeders voor moeders net geweest Bekijk bijlage 246746
Wow, Juju, VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Leuk hoor! En hartstikke gewenst, dus alleen maar leuk! Succes de eerste paar spannende weken, hopelijk ben je niet te misselijk!
Ja idd leuk! Bij zoonlief 0x misselijk geweest, wel erg moe de eerste weken. We zullen zien hoe het loopt. Nu nog nergens last van in ieder geval
Heb me trouwens ook al opgegeven voor Mvm en de eerste echo gepland. Ja, dan maar doorpakken he.. als het mis gaat zien we dan wel weer