@Kwebbel, mooie test! En super dat je gaat plassen voor MvM! @Juju, jij ook al zo goed bezig En inderdaad, niemand heeft de zekerheid dat het goed gaat en van nu niet genieten zou het eventuele verdriet niet minder worden. Al gaan we daar natuurlijk niet vanuit (dat het misgaat)!! @Elsemieke, zwaai! Hier weer gewerkt vandaag, Tim was al minder moe toen ik hem vandaag ophaalde van het kdv en zijn ritme was ook meer zoals thuis geweest.. helemaal fijn!
Ben je al gewend aan het werken Jessie? Ik kijk niet echt uit naar het plassen maar als het goed gaat ga ik meedoen echt strak vanaf 5 weken dus volle vangst
En Juju? Al begonnen? Zo, weer terug van een weekendje Zeeland met schoonfamilie. Het viel mee hoor... Maar ben ook wel weer blij om gewoon lekker thuis te zijn. Gelukkig hing Thijs heel erg aan mij en wilde hij niets weten van de rest, haha Maar vanochtend ook maar vroeg vertrokken wegens het slechte weer. En helaas, we voelden hem al aankomen; Thijs is ziek . Snipverkouden,keelpijn, hoesten en 39,5 koorts vanavond. Zo sneu voor het mannetje..
Bah dat is zielig, als ze zo ziek zijn! Jazeker, de eerste flessen zijn vandaag omgewisseld Nog maar 2 weekjes en dan alweer een echo * het gaat zo snel! *
Hallo dames, Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad en er was een mooi boontje met kloppend hartje te zien
he Juju! Dat is een spannende tijd zeg, op de 19e de eerste echo en dan de 22e gaan trouwen!! Echt wel leuk allemaal!! Wat goed dat je alweer bezig bent met MvM! Wij zijn deze maand ook weer serieus begonnen met klussen, maar volgens mij is het deze maand nog niet raak. Voel me niet anders dan anders. De 15e zou mijn NOD zijn, denk ik.
Juju: Zelf dacht ik 17 januari, maar volgens de echometing zou ik 16 januari uitgerekend zijn. Over 3 weken voor de termijnecho, dan weten we het definitief.
Ach dat ene dagje zal het verschil ook niet uitmaken Spannend Chikai, ik wilde er nog naar vragen maar niet iedereen kan dat waarderen. Hopelijk is het snel raak
Oh, ik vind dat geen punt hoor! Wat ik niet wil vertellen, zeg ik wel als ik een vraag krijg die ik niet wil beantwoorden
Haha nou houd ons op de hoogte dan! Lijkt me leuk, veranderen we de titel in "Spannend, zwanger van de tweede!"
Dat is een goed idee! Maar alleen voor Laikabasko niet zo'n goed idee. Ben ook wel benieuwd hoe het met haar is. Zo wie zo merk ik dat in meerdere topics; mensen kletsen een tijd actief mee, en zijn dan ineens weg... Ik vraag me dan toch wel af hoe het met ze gaat en waarom ze ineens weg zijn.
Tja die komt af en toe langs om te vertellen hoe het staat en verdwijnt dan weer. Ik vind het voor jou en Kwebbel spannender als ik eerlijk ben (en dat bedoel ik niet gemeen naar Laika toe maar vind het lastig meeleven als iemand zo weinig deelt en reageert)
Oh, zal ik maar snel even reageren dan Nee, grapje, doordeweeks is het gewoon wat druk heb ik gemerkt nu ik weer werk. Maar verder bevalt het werk hartstikke goed hoor. Tim heeft het ook prima naar zijn zin op het kdv en ik geniet nu extra van het was- en voeduurtje 's avonds als ik uit het werk kom en mijn man op stal is. Vandaag is hij alweer 4 maanden.. en Juju je hebt helemaal gelijk.. wat gaat het toch snel! Sinds vorige week heeft hij door hoe hij van zijn rug naar buik moet rollen, dus dat is de nieuwe hobby van Tim. Alleen wel jammer dat hij "tijdelijk" vergeten is hoe hij dan weer terug kan.. frustraties.. Maandag naar het cb, ben benieuwd! @Kwebbel, wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien! En de precieze termijn.. een mm meer of minder is ook snel gemeten natuurlijk Hoe voel je je verder? @Chikai, spannend.. nu echt bezig voor een tweede. Hopelijk gaat het net als de eerste keer lekker vlot en ben je snel weer zwanger! @Juju, goed bezig met MvM. Nog 10 daagjes voor de echo. Willen jullie het dan op je trouwdag ook vertellen aan mensen? Of zijn de belangrijkste mensen in jullie leven al op de hoogte gebracht? Hoe gaat het verder met de trouwvoorbereidingen? Moet je nog veel doen? @Titel veranderen.. het zal voor ons nog even duren.. maar ik vind het goed hoor Vooralsnog wacht ik nog op mijn menstruatie. Ik geef al 2 maanden geen nachtvoedingen meer en overdag om de 4 uur.. dus volgens de "regeltjes" zou ik wel weer vruchtbaar moeten zijn. Maar ach, we willen er nu toch nog niet voor gaan, en ik moet zeggen dat het feit dat ik toen we eenmaal de juiste dosering hormonen gevonden snel zwanger was, stemt mij wel positief dat het ook een 2e keer goed gaat komen.. (is dat heel raar?)
Haha Jessie ik doelde niet op jou! Het is ook lastig om je ritme opnieuw te vinden. En het eerste jaar vond ik zó snel gaan.. al die ontwikkelingen in razend tempo. Wel genieten, het wordt steeds een stukje leuker lijkt het wel. Trouwen schiet al lekker op! We hebben de dinsdag ervoor een echo en als alles goed is willen we het inderdaad vertellen op de bruiloft. Een tweede: Zou ook eerst lekker genieten, als je er klaar voor bent (en dat kan snel zijn maar ook lnager duren) mekr je vanzelf hioe snel het jullie gegund is! Heb je nog een recente foto van je ventje?
Wow, Jessie, al 2 maanden geen nachtvoedingen meer! Dat is echt superknap!!! (of krijgt hij dan een fles?) Met thijs ben ik uiteindelijk met 9 maanden geloof ik gestopt met nachtvoedingen, toen was ik het echt zo beu..... en toen ineens ging hij ook stukken beter slapen, maar hij slaapt pas echt door sinds een maand of drie. Leuk he, even dat moment aan het eind van een werkdag, dat is echt even mama-time!! Heerlijk! en het gaat inderdaad heel erg hard, ik vind nu pas dat het wat minder snel lijkt te gaan.... Juju: jullie trouwdag komt nu hard dichterbij he! Leuk hoor! Al enig idee, als de echo goed is, hoe je het wilt gaan vertellen? zijn er al mensen die het weten? En hoe is het met je buikje? Bij kwebbel gaat het flink hard...!
Ahh Kwebbel foto!!! HIer alleen darmenbuikje 's avonds Nog niet nagedacht hoe we het willen vertellen.. eerst even de echo afwachten.
Haha, om darmenbuikje. Heb je een trouwjurk waarin plek is voor darmenbuikje? In mijn album staan foto's van de doop, dat is redelijk recent Vanochtend weer bij het CB geweest en Tim was nog harder gegroeid dan ik dacht. Nu 6780 gram en 64 cm. Toch mooi dat hij na het geëmmer met zijn gewicht in de eerste 2 weken nu al 15 weken gestaag gemiddeld 200 gram per week groeit.. onze diesel Lekker zo doorgaan dus, geen bijvoeding voor 6 maanden was helemaal prima. Is in principe ook hun advies en aangezien ik dat zelf ook al bedacht had, werd dat alleen maar ondersteund. Tim krijgt trouwens ook geen fles 's nachts, hij houdt gewoon van lekker slapen. Net als zijn papa en mama . Grapje, we zijn ons erg bewust van het feit dat we geluk hebben met het doorslapen. Is eigenlijk vanaf het moment dat hij 's nachts op zijn eigen kamer sliep, toen is hij de nachten steeds langer gaan maken.
O wat heerlijk Jessie, dat Tim het zo goed doet! Dat niet-doorslapen heeft mij echt wel opgebroken op een gegeven moment... en echt elke nacht ga je denken "zou het dan nu?" Nog steeds schrik ik van elk kreetje, maar gelukkig slaapt hij nu veeeeeeeeel beter! Juju: haha, een darmenbuikje... het zal vast snel gaan groeien!
Heerlijk dat doorslapen! Was hier ook al redelijk snel (vanag 6 weken) maar met 4,5 maand weer over helaas. Al heb ik het nooit echt vermoeiend gevonden (wel lastig voor JuJuman die dan 's nachts flesje moest opwarmen als ik niet thuis was). Darmenbuikje past wel. Overdag is er (nog..) niets aan de hand dus ik maak me geen zorgen.