Geweldig zeg! Fijn om te horen hoor Juju! Spannend, nog een paar dagen nu he..... Alles klaar? En ben jij er klaar voor? Geniet ervan met volle teugen hoor, je moet echt alles bewust meemaken, want je trouwdag gaat zo snel!!!
Ik ben heel benieuwd Morgen een drukke dag vol voorbereidingen nog, donderdag alles versieren en dan vrijdag (hopelijk) genieten
Juju: wat fijn dat alles er goed uit zag! Ik wens je alvast een fantastische trouwdag toe!!! Een collega van me trouwt ook vrijdag Geslacht: Bij Jelmer wisten we het geslacht niet, dit keer willen we het wel graag weten! Gelukkig gaat het sinds een dag of 2 wat beter met me. Wel heel moe nog en slap, ben vorige week 3 kg afgevallen van het spugen! Maar nu ineens niet meer misselijk. hopelijk blijft het zo.
Juju, een hele fijne dag vandaag!!! Hopelijk is het bij jullie prachtig weer!! Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Juju, een hele fijne dag en van harte gefeliciteerd!! Dat het mooie dag mag zijn met jullie mooie gezinnetje als stralend middelpunt!
Gelukkig!!! Als je weer bent uitgerust, willen we de verhalen (en foto????) wel horen hoor!!! Maar in ieder geval superfijn dat je een leuke dag hebt gehad! Het was nog wel aardig weer, toch? Alleen 's middags heeft het hier wat geregend....
Hoi dames, Vanmorgen termijnecho gehad en de kleine springt er al vrolijk op.los en heeft zelfs even naar ons gezwaaid zodat we alvast vingertjes konden tellen
Hallo dames, Hoe is het met jullie? Hier inmiddels alweer 14 weken onderweg, gaat best snel. Ben gelukkig niet meer misselijk, dat scheelt echt een hoop.
Leuk zeg Juju! Die eerste echo is toch elke keer weer bijzonder zeg! Wanneer ben je nu precies uitgerekend? En hoe kijk je terug op je huwelijk?? Nog steeds lekker aan het nagenieten? Leuke foto trouwens op facebook, van het koekjesbakken!
HUwelijk was erg gaaf, hebben de fotos in huis maar JuJuman is op congres en wil ze samen kijken. Uitgerekende datum is 27 januari, de eerste echo hebben we gehad net voor de bruiloft, en dan nu 3 weken later is dat klompje opeens een mensje geworden, vet gaaf hoor En daar? Druk aan het klussen?
@Kwebbel, fijn dat je niet meer misselijk bent! @Juju, jippie voor weer goede echo. Ja, ik vond het ook echt verwonderlijk hoe snel zo'n kindje zich ontwikkelt in de eerste 3 maanden van de zwangerschap.. Zijn jullie uiteindelijk nog een paar dagen weg geweest op huwelijksreis? @Chikai, waar zit je ergens in je cyclus? Hoe gaat het verder met jullie? Hier gaat het goed. Tim heeft vanochtend laten zien dat hij toch ook van buik naar rug kan rollen. Dus dan schuif je ineens een meter op (hij rolde nadat ik aan de andere kant van hem was gaan zitten namelijk weer door naar zijn buik).. maar hij heeft denk ik nog niet door wat het voordeel daarvan kan zijn. Ach, ik ben alleen maar blij met de enorme speelmat die we nu hebben liggen; hij kan vooruit (of momenteel meer letterlijk achteruit)! Verder lijkt het erop dat zijn eerste tandjes doorkomen, veel vieze dunne luiers, luieruitslag en lekker zeveren.. maar goed, hij is nog niet enorm uit zijn doen, dus je hoort mij niet klagen!
We zijn twee weken naar Amerika geweest, kindloos! Was erg lang maar ook erg genieten, ik had me van tevoren erg zorgen gemaakt (help wie ben ik nu nog zonder kind) maar bleek ook heel fijn te zijn om samen te zijn, uitgebreid te kunnen kletsen, heerlijk uit eten, geen ritmes om rekening mee te houden.. was helemaal goed. Tim gaat hard dus! Leuk he, die snelle ontwikkelijk. Ik blijf het bijzonder vinden hoor, nog steeds. Van baby naar mensje, van mensje naar een persoontje. Echt genieten en het wordt ook nooit saai om naar je kind te kijken (of te luisteren ) Morgen hebben we de combinatietest! FIjn goed naar ons kindje kijken en hopelijk is alles in orde. Bij zoonlief was de kans op down 1:17.000, ik hoop weer op zoeits.
Ah, uiteindelijk dus toch naar Amerika geweest. Mooi is het daar hè? Tenminste ik meen me te herinneren dat jullie naar Californië en omliggende staten gingen.. Het is zeker genieten zo'n mannetje (al ligt hij nu te jammeren in zijn bed alsof ik de stomste mama ter wereld ben).. en wat het luisteren betreft.. wanneer komt de baard in de keel ?? Veel succes morgen! Uitslag komt pas later toch?
He meiden, weer terug van een weekendje kamperen! Manlief heeft deze week en volgende week vakantie, dus vandaar mijn afwezigheid! Het kamperen was leuk, maar wel erg warm. Thijs wilde dus s middags niet slapen (logisch, veel te warm, je dreef de tent uit). Dus daar maar het ritme op aangepast met boodschappen doen, dan sliep hij in de auto. Veel gefietst, we wilden nationaal park de hoge veluwe door. Waren we eindelijk bij een ingang, 8,20 euro pp entree!! Moesten we gewoon 25 euro betalen om door het park te fietsen. Dat hebben we dus niet gedaan. Zelfde saaie lange weg maar terug. Thijs heeft zich verder prima vermaakt op het park, lekker gespeeld en gezwommen. Nu gaan we nog kijken voor een midweekje in een huisje ergens volgende week. Er zijn zoveel last minutes nu! Maar eerst lekker even een paar dagen thuis bijkomen (je gaat op vakantie, maar je komt vermoeider terug wat dat betreft!) Juju; ooh, dat lijkt me echt spannend, zonder kind 2 weken op reis! Maar wel heerlijk lekker hoor, even echt goed uit kunnen rusten, kunnen doen en laten wat je wilde! Leuk! Heb je al een uitslag? Jessie hier alles oke! Ik stuur je zo wel even een pb! Fijn dat Tim het zo goed doet zeg, z'n ontwikkeling gaat dan hard he!! Lekker genieten van jullie mannetje!!