Spannend... zwanger worden van de eerste - deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Luannie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ahh zonde Chikai, zoveel prachtige (gratis) fietspaden in de omgeving!! Wel fijn dat je vakantie zo lekker was :)

2. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Ja, dat was jammer, beetje slecht voorbereid..... volgende keer stippelen we zelf gewoon weer een knooppunten route uit! Dat beviel toch beter :)

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja het is toch echt een prachtige omgeving :D Maar ach mag de pret niet drukken toch :D

4. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Nee hoor, het was zeker leuk en de fietstocht was zeker de moeite waard, alleen hadden we liever 2x een ander stuk gefietst, als 2x hetzelfde, :) Maar mooi is het er zeker!

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Goedzo! WIj gaan misschien nog met zijn drietjes een klein weekje of weekend weg, naar de strand om Druif de zee te laten zien :)

6. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Met Thijs was het strand vandaag niet zo'n succes. Nu kon hij voor het eerst in z'n leven in het water, maar zand in je schoenen vindt Thijs niet leuk en het water was toch nog wel erg koud... Tot aan z'n knietjes was ver zat!

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha heerlijk he, dat je denkt iets heel gaafs te bedenken voor zo'n kleintje en dat dat vervolgens toch niet zo'n succes blijkt :D

8. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Nee, en terwijl het prachtig weer was, thijs water en zand heel erg leuk vindt, maar deze combi was het dan nèt niet... Ben je al met jouw mannetje op het strand geweest?

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Nee we willen eigenlijk nog wel een paar dagen weg met elkaar deze maand naar het strand, niet eens om te bakken ofzo maar gewoon, om de zee te leren kennen. DIe heeft hij nog nooit gezien :)

10. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Psssst......Jelmer krijgt een zusje :D

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ahhhh wat leuk gefeliciteerd!!!!!!!

12. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Wat leuk Kwebbel! Gefeliciteerd!

Hier vandaag de halfjaardag van Tim gevierd :)

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha JEssie, iook jij gefeliciteerd!
    Hoe gaat het bijvoeden nu?

14. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Meiden, ben even niet zoveel online, heb sinds maandagmiddag de griep te pakken en die velt me behoorlijk.... :( Ben vooral, na 2 dagen ontzettend misselijk te zijn geweest, nu vooral erg moe en slap en futloos... Ik ben het niet gewend om zolang zo heftig ziek te zijn, dus ik moet er maar de tijd voor nemen om uit te zieken denk ik. (en dat net in de eerste werkweek in het nieuwe schooljaar...)

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ahh beterschap Chikai!!!

16. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Bleh.. beterschap Chikai!

@Juju, het eten begint Tim nu echt leuk te vinden. Toch "gewoon" gepureerd nu, en vandaag voor het eerst aardappels toegevoegd.. dat was nog geen enorm succes.

Afgelopen dinsdag lekker een dagje weg gehad met z'n 3-en. We zijn naar de zandsculpturen in Garderen geweest en daarna nog wezen wandelen op de Posbank. Niet echt wandelwagen-vriendelijk, maar goed Tim is wel een beetje van het "hoe wilder hoe leuker" dus hij schaterde het uit. 's Avonds ook nog gewoon wezen eten in een restaurant, ging prima.

Dit weekend vooral binnen, in de schaduw en laat in de middag in het badje gezeten met Tim. Maar hij heeft zich prima door de hittegolf heengeslagen gelukkig. En.. hij heeft 2 tandjes.. nog maar net door het tandvlees, maar ze zijn echt door! En als hij van alle tandjes zo weinig last heeft dan hebben we echt geluk!

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ahh tandjes, daar krijgen ze zo'n ander koppie van! Fijn dat het goed gaat?
    Wat heeft je toch doen ebsluiten om te gaan pureren?

18. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Hier; het gaat heel langzaam aan beter, maar het hakt, of heeft er stevig in gehakt. Wanneer kan, ga ik nog met Thijs ’s middags mee slapen. Vandaag wel weer gaan werken, heel rustig aan gedaan. En verder ben ik exceem technisch wat minder blij met het warme weer, m’n hoofdhuid jeukt enorm en ook Thijs staat helemaal onder het exceem…. Dus ben blij dat het iets koeler is vandaag!

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ahh Chikai dat klinkt niet top! De komende dagen blijft het koeler toch? Ik rust ook als mijn kleine man rust.. dat scheelt. Helaas lig ikm 's nachts nog steeds wakker ;)

20. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Oh, dat is ook niets, dat wakker liggen 's nachts... Kun je je draai niet vinden of is het gewoon te warm?
    Gelukkig wordt het en is het wel wat koeler nu, dat scheelt wel veel!

Deel Deze Pagina