Jawel, al zaterdag meteen een paar korreltjes binnen. Maar ik ben er wat huiverig voor; ik ben zo wie zo niet zo van de alternatieve geneeswijzen... en dan moet je 1 korreltje oplossen in 150 ml water en dan 1 theelepel EENMALIG nemen... Ik geloof nooit dat dat zo'n wondermiddeltje kan zijn.. Maar goed, ik heb het zondag ingenomen en de ergste heftigheid lijkt wat van de misselijkheid af te zijn... Alleen heb ik nu dag en nacht echt een vieze metaalachtige smaak in m'n mond.... Thijs hebben we het nog niet echt bewust verteld. Dat komt wel als m'n buik wat meer groeit... We hebben wel jouw tips van de boekjes aangeschaft dus in de winter zullen we die vast veelvuldig gaan lezen! Trouwens nog wel ander grappig nieuws; mijn beste vriendin kwam ook vertellen dat ze zwanger was... maar van een tweeling! (eigenlijk eerst een drieling, maar er was bij 1 zakje geen hartje te vinden). Ze is nu 7,5 week zwanger en waren nogal in shock... En aangezien dit de 2e spontane tweelingzwangerschap was die ik in een krappe maand in mijn omgeving heb gehoord, ben ik heel blij dat wij er maar eentje krijgen!! Zij hebben ook al een kindje, 7 mnd jonger dan thijs. Maar Thijs en Eva kunnen het gelukkig heel goed samen vinden! Maar de kans zit er dus in dat we ongeveer tegelijkertijd zullen bevallen... een tweeling komt vaak wel te vroeg... (en ze is 27 april uitgerekend)
Ahh leuk toch!!! WIj hebben morgen de 20-weken echo. Toch wel weer spannend.. Hier is dat flapjesboek echt een hit trouwens
Ooooh, wat leuk zeg! En meteen al lekker gaan shoppen zie ik? Echt leuk, dan heb je een koningskoppel he Maar fijn dat alles ook medisch gezien goed was!
Ja heb alle kleertjes van mijn ventje maar van zolder gehaald, staat nu allemaal op marktplaats. Kan niet en van een ventje en van een meidje bewaren dus als er ooit een derde zou komen dan lekker opnieuw aan de shop Voor de kleine maatjes heb ik niet veel nodig, daar had ik veel neutraal van, maar vanaf 68/74 is er genoeg leuks, zo blijkt
Hier weer een berichtje van mij Ik heb het echt de hele dag koud brrr.. Ben vandaag overgegaan op zwangerschapskleren want het zit allemaal niet meer lekker. En vanavond paard gereden, maar ook dat was niet meer comfortabel. Ik voel vanalles, mn baarmoeder?, mn banden?, mn blaas, borsten bleh . Dus ook dat zal wel snel stoppen denk ik Nu eerst maar lekker warm worden van een douche
He vervelend allemaal he... Ik word daar ook echt niet blij van. En al helemaal nu ik met de kleuters minimaal een uur per dag (als het droog is) buiten speel en dan vind ik echt heel erg koud..... Gisteren zelfs een shirt met lange mouwen en een vest aan gedaan!! Hoe gaat het naast alle andere kwalen juju? En hoe loopt de verkoop?
De verkoop loopt goed, ben iedere avond wel pakketjes aan het maken.. maar had ook veel bewaard. Ga echter niet voor twee kindjes bewaren dus kan allemaal weg, en als ik het niet verkoop gaat het naar een forumvriendinnetje die het goed kan gebruiken. Kwaaltjes zijn blegh.. last van mijn bekken en onderrug en erg moe. Maar buik groeit ook snel nu
Hallo allemaal! Wij hebben een paar drukke dagen achter de rug, gisteren is de broer van mijn man getrouwd. Erg leuk, maar ook erg druk. Veel regelen (cadeautjes, huis versieren, spullen meesjouwen, liedjes e.d.) En Thijs was er natuurlijk ook bij (hij mocht de ringen dragen), dus ook hem moesten we goed in de gaten houden. Gelukkig ging het heel goed en zijn we erg trots op hem! Heel grappig, we hadden geoefend met het ringen dragen. Toen hij het pakje openmaakte met de ringen, wilde hij het meteen al naar het bruidspaar brengen. Toen hij ze eenmaal mocht gaan geven, ging hij daarna op de grond op z'n buik erbij liggen, om te zien wat ze er daarna mee zouden doen En bij het zingen dacht Thijs dat hij jarig was en stond hij te glimmen op de trap van het stadhuis... Toen er ook nog ballonnen werden opgelaten, was het helemaal "Mooi, wow, nog een keer!" 's avonds is Thijs bij mijn zus gaan logeren, en vanochtend hebben we hem weer opgehaald. Toen weer terug naar het bruidspaar om foto's uit te wisselen enz... en nu waren we dan eindelijk om 17.45u thuis. Moe.... 't is toch wel pittig merkte ik gisterennacht om 0.00u, toen gaf mijn buik duidelijk aan "genoeg".
Hee gefeliciteerd Chikai! Wat leuk dat Thijs het zo goed deed en uiteraard ben je terecht trots op je ventje Klinkt superschattig haha, heerlijk hoe onbevangen kinderen kunnen reageren. Hier heeft Druif ook de ringen gebracht tijdens ons huwelijk (maar dat is natuurlijk logisch bedenk ik me nu ) Hoe gaat het verder met je zwangerschap? Spielecho gepland of wacht ej tot 20 weken of willen jullie het helemaal niet weten? HIer gaat het best ok, meer kwaaltjes dan vorige zwangerschap maar dat is prima, toch langzaam begonnen met de babykamer (is nu onze slaapkamer), zal blij zijn als dat allemaal een beetje af is.
He Juju! Vervelend, die kwaaltjes zeg. Ik merk het nu 's avonds vooral, dan heb ik echt last van m'n buik. (echt bandenpijn, wat ik bij Thijs echt nooit heb gevoeld). Maar verder gaat het gelukkig prima! Wij hebben over 2 weken de 20 weken echo, geen pretecho tussendoor gehad ofzo. Als het te zien is, willen we wel graag weten wat het wordt. En jullie ook bezig met de babykamer? Gaan jullie zelf verhuizen van kamer? Wij hadden nog een studeerkamer, dus we hebben vorig weekend de zolder goed opgeruimd en alles uit de studeerkamer naar de zolder verhuist, dus de toekomstige babykamer is al wel leeg.
Dan ben je sneller dan wij zijn Wij slapen nu in de babykamer en gaan zelf naar zolder. Ben wel al wat bezig geweest want alle behang moet eraf en de muren behandeld en geschilderd. JuJuman ontfermt zich over de zolder, dat wordt onze slaapkamer.
@Chikai, nog gefeliciteerd met de bruiloft van je zwager. Wat grappig dat Thijs dacht dat de mensen voor hem zongen @Juju, maar gelukkig geen dakkapel wat nog gemaakt moet worden, dus? Mijn zusje had wel een beetje last van bouwstress de laatste keer. Hun oudste dochter moest verhuizen (haar oude kamer werd weer babykamer), en ze wilde dat logischerwijs niet op het allerlaatste moment doen of erger nog als de baby er al was. Uiteindelijk was de kamer met 36 weken zwangerschap af.. en ging ze ook nog 12 dagen over tijd dus dochterlief was al helemaal gewend Hier is manlief druk met de maïs van het land halen. Ik heerlijk gewandeld met Tim en mama. Was een fijn dagje!
De dakkapel zit er wel al op. Het zal hier nog de nodige stress worden denk ik hoor, we zien het wel! KWebbel wat balen van je baan! NIet leuk
He meiden, ik ben weer terug Ik was op vakantie Heerlijke midweek weg gehad, samen met manlief en Thijs. Leuk park in België, lekker veel speelgelegenheid voor Thijs (binnenzwembad met fonteintjes en knopjes, ultiem genieten dus voor Thijs en indoor speelparadijs). Maar ook lekker gewandeld en geocached in het bos, de tamme zwijnen eikeltjes gevoerd, eendjes brood gegeven, buiten veel gespeeld in de speeltuin, gefietst, naar de markt geweest... Kortom; een midweek gaat veel te snel voorbij en naar dit park gaan we zeker nog eens terug. kwebbel wat naar dat je contract niet verlengd wordt zeg. Dat is echt balen.... Jessie heerlijk weer zo he, wij zijn (zoals je kunt lezen) ook lekker veel buiten geweest. (en grappig, we fietsten langs een weiland waar de maïs net geoogst was, vonden we een grote kolf langs de kant van de weg, Thijs wilde 'm persé mee naar huis nemen voor de konijnen ; Maar eerst wel alle maïs eruit pellen ) Juju jullie hebben ook wel wat meer werk aan de kamers dan wij zo te lezen. Succes met klussen!!
Dank je! Wij zijn een weekend weg geweest, ook heerlijk in het bos gewandeld (en dan met blaadjes gooien ), beesjes kijken op het park, zwemmen, en veel knuffelen. Heerlijk hoor
Lekkere daagjes weg dus. Hier niet weg, maar vandaag wel lekker in de bossen gewandeld. Dat is dan het voordeel van achteraf wonen, met 10 minuten wandelen sta ik in de bossen met de mooiste paddenstoelen, waar toch echt geen muziekje uit kwam.. na een aantal besloot mijn nichtje (van 3) dat ze daarvoor terug moest naar de Efteling