Spannend... zwanger worden van de eerste - deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Luannie, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik kijk uit naar de bevalling, ik kijk uit naar ons meisje op mijn buik, en naar de borstvoeding.. Nee geestelijk ben ik wel klaar ;)

Het is alleen dat het huis nog een puinzooi is ;)

2. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Oh gelukkig, fijn dat je er wel 'zin' in hebt (voor zover je er zin in kunt hebben). Ik vind de zwangerschap echt zo supersnel gaan, ik ben bij een 2e echt zo minder intens met de zwangerschap bezig, dat ik dat eigenlijk best jammer vind.

En het huis een puinzooi.... hoe komt het?
    Bij ons komt dat nog, waarschijnlijk (als de vergunning eind december binnen is hopelijk) wordt er in januari/februari een erker aangebouwd bij ons in de woonkamer.... Maar ik heb al tegen de aannemer gezegd dat als het voor eind februari niet af is, het zomer moet worden, want ik niet wil bevallen in een huis waar verbouwd wordt!

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Zolder wordt verbouwd :D Maar het einde is in zicht!!!

4. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Oh, dat is fijn!! En dan ga je nog de grote slaapkamer-wissel-truck doen??

5. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    He meiden, even een vraag; mijn collega gaat op oudjaarsdag trouwen. Nu vraagt ze als cadeautje aan mijn klas (kleuters) voor het bedrag wat ze hebben ingezameld (ong. 25 euro) een 'verrassingsmand'. Wat zouden jullie erin stoppen???
    We hebben al een map met knutsels, liedje, versje en foto's....

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Uhm flauwe dingen zoals een pak rijst of mix voor witbrood..
    Of leuke dingen zoals lekker douchespul oid?

7. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Ehm, ik ga denk ik meer voor de leuke dingen :)
    Douchespul had ik ook bedacht (rituals) en natuurlijk chocolade... maar verder?

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Uhm *jeetje hier ben ik slecht in*
    Massageolie of is dat gek om door kinderen te laten geven? :D

9. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Nee hoor, had ik ook bedacht :)

We zijn weer terug van een weekendje weg, beetje jammer van het slechte weer (veel regen), maar verder wel gezellig geweest. Leuk huisje, goede bedden, banken en stoelen, dat is altijd wel fijn! Alleen had Thijs in de gaten dat wij bij hem op de kamer sliepen, gevolg; afgelopen nacht sliep ik pas tegen 1uur, van half twee tot 4 met Thijs bezig geweest, omdat zijn lampje telkens uit ging ("mama, nijntje lamp AAN", en dat om de 12 min, terwijl hij het prima zelf aan en uit kan zetten.... maar je wilt hem niet laten huilen, omdat er meer mensen in zo'n huisje slapen) en toen om 6.30u alweer een wakkere thijs. Dan zijn de nachten vrij kort....
    Dus nu zo lekker weer in mijn eigen bed slapen!

Fijne kerstdagen allemaal!!

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wow slaap lekker dan! Haha!

11. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Zo, cadeautjes zijn gekocht. Collega krijgt een rituals pakket, een grote collage fotolijst en een bus met allemaal snoephartjes erin.... Toen was het geld op :)
    (en daarnaast een soort praatjesmakers film van alle kleuters, een groot knutselboek, een rijmpje en een liedje, dus dat lijkt me wel voldoende!)

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Klinkt goed!
    Volgens mij zijn we nog maar met zijn tweetjes hier haha ;)

Vandaag aar zolder verhuist en vanaf nu dus de babykame rinrichten *eindelijk*

13. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Ja, volgens mij ook!

Fijn dat jullie nu naar de zolder kunnen verhuizen, kun je eindelijk aan de gang met de babykamer! (mag ook wel ondertussen he, je bent bijna 36 weken lees ik, wat gaat het snel!!!!!)

Hier wachten we op onze nieuwe kast, zou voor kerst geleverd worden, gebeld, wordt nu 2e of 3e week van januari... Dus dat hoop ik maar, dan kunnen we ook verder!

14. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd met je mannetje!!! Hopelijk hebben jullie een hele gezellige dag gehad! Wat een mooie foto staat er trouwens van hem op facebook!

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Dank je wel!
    Hier morgen een feestje thuis. En dan dit weekend hopelijk de laatste hand leggen aan de babykamer (gordijnen inkorten, plankjes ophangen). Pff ;)

16. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ha dames, ben ik ook weer eens.. te weinig tijd besteed aan vaste topics hier op zp de afgelopen maanden.. helemaal niet handig zo'n smartphone: resulteert in wel lezen, niet reageren :)

@Juju, nog gefeliciteerd met je mannetje! Hoe is het met het grote verbouwingsproject? Alles afgerond dit weekend?

@Chikai, hoe was de bruiloft geweest? Hoe gaat het verder met je?

Hier dus in december eindelijk weer ongesteld geweest. Was ook wel meteen het einde van de bv, maar daar kon ik wel vrede mee hebben. Zit nu op dag 28 maar verwacht echt nog niet ongesteld te worden. Ben wel weer begonnen met tempen een paar keer per week en er is echt nog geen verhoging (en dus eisprong) te zien.. We wachten maar af..

Verder gaat met Tim alles goed. Vandaag naar het cb geweest en hij was gelukkig goed gegroeid (bij de 9 maanden was hij bijna niets aangekomen, maar dat had hij nu ruimschoots goedgemaakt). Prikjes gehad en nu ligt hij lekker te slapen. Hij is druk aan het staan, kruipen en brabbelen tegenwoordig, dus we genieten enorm!

17. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Juju hoe is het feestje geweest?

Jessie met mij gaat het op zich goed, wel moe en de bekende kwaaltjes, maar daar valt allemaal mee te leven. Nog 5 weken werken en dan alweer verlof!
    Jullie gaan serieus voor een 2e begrijp ik? Ook al is je cyclus nog een puinhoop, omdat je toch ook aan het tempen bent?

18. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Tja, hoe serieus wil je het noemen, als ik zwanger zou raken zou het kindje erg welkom zijn, maar ik doe nog niet aan ovu-testen, "verplicht klussen" en dat soort zaken. Tempen is ook vooral om niet helemaal onverwachts ongesteld te worden. Maar als de komende maanden blijkt dat cyclus puinhoop blijft dan gaan we wel weer het Geertgen bellen..

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Spannend Jessie. Fijn dat alles thuis goed gaat en je hebt een mooie bv-periode achter de rug toch! Hopelijk spontaan zwanger, zou wel het mooiste zijn!

Chikai wat gaat het ook hard bij jou! Ahh het lijkt zoveel sneller te gaan he. Fijn dat het lekker loopt.
    Feestje was leuk, wel vermoeiend met een dikke buik. Nu de boel thuis aan kant krijgen voordat de baby zich meldt :D

20. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Jessie aha, ik snap 'm! Ben benieuwd hoe je cyclus de komende tijd eruit gaat zien! Fijn dat jullie kleine man het ook zo goed doet, en fijn dat je zo lang borstvoeding hebt kunnen geven! Blijft toch bijzonder vind ik....

Juju ja, het gaat echt snel. Pfff, 30 weken alweer van de week. Het lijkt echt supersnel te gaan, maar dat is ook omdat ik alles van de eerste nog in huis heb, weinig nieuws hoef aan te schaffen voorlopig (neutrale kleertjes genoeg). We wachten op onze kast, en dan kunnen we fijn gaan schuiven met kasten.
    Succes met opruimen!! Ben benieuwd wanneer jullie kleine zich aandient!

Deel Deze Pagina