Ik ook! Heb een heleboel kleertjes gekocht Sale he, zucht. Morgen maak ik de gordijnen af en als die hangen is alles klaar.
Haha volgens mij ben ik te onustig om het gevoel te hebben dat het klaar is, maar de gordijnen hangen in ieder geval
Ja ben heel erg moe nu vooral Lijf begint een beetje op te raken. Pff en nog 2 weken te gaan. Ik zei net al: heb behoefte aan een conconnetje om in op te rollen en wakker te worden als de baby zich aandient. Wasmachine vandaag ook opgegeven, dus morgen komen ze een nieuwe bezorgen (ok had nog beroerder gekund kwa timing maar toch, het geeft op een of andere manier stress). Vrijdag te horen gekregen dat de rolgordijnen 2 weken later geleverd worden dus ik mag bevallen in een kamer afgeplakt met kranten (nou ja, dat moet ik dus nog gaan doen..). Gelukkig voel ik mini nog goed bewegen. Heb het idee dat ik de 40 weken niet vol ga maken maar wie zal het zeggen, er is er maar ééntje die dat bepaalt Hoe voel jij je?
Die vermoeidheid is wel heel herkenbaar... en ik moet nog iets langer wachten... Ik merk het vooral na een dag werken, dan ben ik echt op. Dus als ik bij kan slapen, doe ik dat ook. Overdag slaap ik wel goed, maar 's nachts echt belabberd. (gemiddeld 3 uur wakker liggen ) Oh verdorie, die wasmachine en gordijnen zouden mij ook stress bezorgen! Dat is echt niet prettig in de laatste weekjes zo. Bij ons gaat er (als alles meezit) in februari nog 'even' een erker aangebouwd worden.... Wanneer had jouw zoontje zich aangekondigd? (zal geen namen noemen ) Was hij te vroeg of te laat? Het is soms wel jammer dat je niet weet wanneer de baby's komen he, in sommige gevallen zou het best handig zijn!
Op het forum heet hij Druif, de baby Kersje Wasmachine draait nu (heeeele mooie blitse met veel lichtjes ) en heb zojuist de ramen maar afgeplakt met afdekzeil (van dat doorzichtige). Niet ideaal maar dan hangt er in ieder geval iets. vannacht wat gerommel gehad en geen zin om me daar zorgen over te maken als de weeen zich aandienen Jij mag nog wat langer inderdaad, het is ook gewoon pittiger he met een kleine erbij? je neemt minder je rust, huishouden kun je minder spreiden en je wilt ook nog een beetje leuke moeder zijn. Druif kwam met 40+1, ik denk dat deze zich (ietsje) eerder gaat laten zien.
Spannend zeg Juju.. tja kleintjes komen als ze willen komen.. maar hopelijk heeft je gevoel gelijk en houdt je je meisje binnen 2 weken in je armen! Hier een koortsig kindje, gisteren al koorts maar nog wel redelijk vrolijk. Vanochtend door het kdv gebeld dat het niet ging, en zojuist met 40.2°C en een een zetpil op bed gelegd.. niet fijn
Ahh zielig Jessie! Het heerst ook echt. Hier is zoonlief van het kdv af en sindsdien is de verkoudheid over, is het kuchen over en heb ik een vrolijk gezond kind thuis. Ze blijven elkaar toch aansteken dan he.
Ik ben 6 maanden bijna volledig thuis, deels onbetaald ivm ouderschapsverlof. Dus dan is hij ook lekker thuis Kwebbelsnoes heeft trouwerns een dochter gekregen.
jessie oh, sneu... Beterschap! Bij ons heerst het ook op school, maandag en dinsdag was 25% van onze klas ziek! (handig met toetsen afnemen )... Juju groot gelijk dat je in ieder geval iets hebt voor je ramen, maar prettig is anders ja. Kun je er niet een groot laken voor hangen ofzo? En wat gerommel gehad... spannend! Je omschrijft het precies goed, je wilt èn moeder zijn, èn je werk goed doen èn het huishouden bijhouden èn alles voorbereiden voor de bevalling en de baby... is bij elkaar soms een beetje veel ja.... Gelukkig helpt regelmatig overdag slapen hier wel Maar ik tel af naar mijn verlof!
Dit was trouwens het berichtje van Kwebbelsnoes: (14 januari) Hoi dames, om 1:06 mochten wij onze dochter Yfke verwelkomen. Ze weegt 3870 gr en meet 49 cm. De bevalling ging supersnel. In 4,5 uur van 2 naar 10 cm en maar 6 minuten geperst. Ze had wel de navelstreng om haar nek en nog 2x om haar bovenlijf gewikkeld. Dat was wel even spannend want daardoor kwam ze wat langzamer op gang. En nu is Yfke wel wat beter aan het drinken, maar heeft ze nog wel last van krampjes en overgeven.
Jee en morgen worden ze opgehangen Rommelt hier flink met harde buiken enzo, dus hopelijk zit de kleine dame dan nog warm en veilig in de buik
Oh, dat hoop ik wel! Laat de kleine zich maar aandienen wanneer de rolgordijnen hangen!! (daar wacht ze vast wel op!!)
Vanochtend een eind gewandeld (geshopt voor de baby), daarna bellenblazen gekocht voor Thijs en langs de bieb. Brrrrr...... wat was het koud. En het was dus echt iets te ver van het goede, vanmiddag toch weer naar bed, ik was zo moe. En daarna de grote verhuizing begonnen waarschijnlijk komt a.s. donderdag onze nieuwe kast, dus onze kasten leeg en verhuisd naar de kamer van thijs, de kasten van thijs naar de babykamer.... Thijs z'n kamer is helemaal op orde, bij ons liggen overal hoopjes kleren en de babykamer gaan we morgen verder in/opruimen...