juju: heerlijk aftellen naar je verlof!!!!! meisjev; de laatste loodjes meid, je bent er bijna, ben erg benieuwd naar je kleintjes!!!!! Miekje; ook voor jou zit het er al bijna op, spannend hoor!!! Hier vanmiddag lekker wezen wandelen met jelmer, heerlijk om de deur weer uit te kunnen!
Fijn dat je een nacht goed geslapen hebt, MeisjeV! Nog even volhouden en dan mag je je kleintjes eindelijk bewonderen!
Ha dames, @juju mooi buikje hoor!!en ach dat je beetje dus bent ken ik wel, heb ook zo'n periode gehad! als je net als ik nu verlof hebt,komt dat reageren ook weer meer, heb je net wat meer tijd en puf ervoor! rust maar lekker uit nu in t weekend! @chikai hmmm pas na 6 weken paardrijden...zal inderdaad aan t weer liggen hoe dat uitkomt, miss dat ik t toch wel s eerder zomaar ff probeer...maar eerst nog maar s bevallen, denk er dan miss wel heel anders over! @kwebbel fijn dat je bent gaan wandelen, fris je ook weer beetje op als alleen maar binnen zitten! heb je t nog druk met kraamvisite?? heb je trouwens een foto van t geboortekaartje?? Voelt jelmer zich ook al iets beter???Hoop t voor je! @meisjeV fijn dat je met die tbl goed kan slapen, kan je beetje energie opdoen voor de bevalling,want die zal best pittig zijn! @all hier beetje gaar vandaag,gister feestje gehad en vannacht onrustig geslapen, vanavond weer verjaardag dus beetje relax dagje vandaag, ga vanmiddag wel ff stad in,paar dingen nog hebben, nieuwe onderbroeken, joggingbroek, tule en snoepjes voor bedankjes, vitamine k en d, bepathenzalf.... en daarna toch echt m'n z'huis tas s pakken...heb t allemaal wel op lijstje staan, dus is kwestie van in tas stoppen, maar toch moet wel gebeuren iedereen fijn weekend! x miek
Heel goed Miekje, over 1 dag'is jullie uk echt klaar om te komen! Super spannend! Heb je een voorgevoel over wanneer het ongeveer gaat gebeuren? Jessie is de spotting weer afgelopen? Zie op je kaartje dat je er een aantal keer een paar dagen last van hebt gehad.
Mooie buik Juju, ik snap echt niet dat mensen zeggen dat je een enorm dikke buik hebt.. ik vind 'm mooi! Spotting.. tja, dinsdag t/m donderdag was het meer een ongi, echt met rood bloed erbij.. en dat is nu weer over. Nu weer wat bruine troep af en toe, zucht! Nog 2.5 week tot bezoekje gyn!
Wat vreemd heb je dat eerder gehad? (ik dacht spotting gezien dat *-je bij FF). Hopelijk kan de gyn wat duidelijkheid bieden..!
Juju, wat leuk, je groeicompilatie! Zal ik ook nog eens doen, heb ook behoorlijk wat buikfoto's staan, alleen soms met kleren aan, soms niet, bij jou is de eenheid mooi, dan ligt het accent echt op je buik! Ik vind het een mooi buikje trouwens hoor! Ben benieuwd als je straks op het eind loopt! Jessie: fijn dat je zometeen terecht kan bij de gyn, ik hoop zo voor je dat het dan snel raak is!!
Ohh Chikai ik heb ze ook niet van alle weken zo (zie album, ben ook pas rond 15 weken begonnen). Ben ook heel benieuwd hoe het gaat worden haha.
ha dames, beetje genoten van uurtje extra??ik was gewoon op m'n normale tijd wakker...maar heb nu wel lange relax dag, dus ook wel lekker! @jessie hoop voor je dat gyn duidelijkheid geeft!krijg je ook echo??duurt in ieder geval niet meer heel lang voordat je daar naar toe mag! @all denk dat mijn ukkie nog wel tot eind november blijft zitten, dat hoop ik athans want heb nog best wat dingen die ik wil doen maar weekje eerder zou ik niet heel erg vinden, zit je ook iets verder van sinterklaas enz af... ach we zien t allemaal wel....hoop dat ik beetje bezig kan blijven tot het zover is....ga me nog wel ff inlezen over weeén en bevallen! iedereen relaxte zondag! x miek
Nee, rondom Sinterklaas lijkt me ook niet leuk.... maar goed, je hebt niet alles voor het zeggen he! Fijne dag allemaal vandaag!
Ach ja wat dat betreft heeft onze baby echt pech Tja doe je niets aan. Volgens mij is de kleine al aan het indalen.. Deze week paar keer terugkerende krampen in mijn baarmoeder gehad (of ik ongi moest worden) en gisteravond scherpe pijn in mijn kiezen en onderbuik. Echt heel ongemakkelijk. Nou goed is hij er vroeg bij.. Hij ligt wel met zijn koppie naar beneden dat scheelt. Hoelang duurt dat indalen ongeveer? (als in: kan ik nog veel van die pijn verwachten )
Juju, daar kan ik je niet echt mee helpen. Ik heb het indalen pas naderhand 'gevoeld en beseft'... naderhand bedacht ik me pas dat ons kindje dus was ingedaald toen de verloskundige het zei.... Ik heb het ook ervaren als wat meer steken in mijn buik en dat was ongeveer een week denk ik....
Ik had het een weekje of 2 die pijnen, en dan nog zo nu en dan steekjes onderin mn baarmoeder en liezen. Voel het af en toe nog drukken. Ik weet nog dat ik bij de gyn lag en ik zei van: denk dat er 1 aan het indalen is. Tijdens de echo zei hij; idd, er is er al 1 ingedaald. Daarom krijg ik alleen nog groeiecho's aan de hand van buikomtrek en bovenbeenbotje. Hoofdomtrek kunnen ze er bij 1 niet meer meten, omdat die ingedaald is. Doet vreselijk pijn als ze daar gaan drukken om het goed te kunnen zien.
wat een rust hierzo. ik reageer niet veel maar ik lees wel mee hoor! Hier even een update van deze kant. Afgelopen vrijdag heb ik enorme buikpijnen gehad. Elke keer als ik naar de wc ging kreeg ik een steek. Alsof mijn spieren samentrokken. Het deed zelfs pijn toen mijn kerel en ik gemeenschap hadden. Ik heb geen flauw idee wat het kan zijn. Vrijdag zou een innestelling kunnen zijn, maar ja dat is afwachten. Als ik mijn cyclus aan hou moet ik volgende week maandag weer ongi worden. We wachten maar af...
Spannend weer Laika!!! Mooie buik meisjeV!!!! JuJu: ik heb ook best een aantal weken last gehad van het indalen, erg vervelend. Als de kleine volledig is ingedaald heb je op een gegeven moment ook echt het gevoel dat je met een bowlingbal tussen je benen loopt! KIEKEBOE!!! Bekijk bijlage 105050