@kwebbel Lieve foto's!!!!! @laila spannend,zou niet weten wat die stekende pijn te betekenen heeft... @meisjev mooie buik hoor!!!echt wel een flinke met mij vergeleken,maar ja jij hebt een extra ukkie erin zitten zal er straks ook weer s 1 maken! @juju heb het indalen niet echt bewust gevoeld,terwijl vk vorige week wel vertelde dat ze was ingedaald... voel af en toe wel gemene steek als ik naar wc moet.... @all hier lekker relaxdagje gehad,vaonchtend naar dermatoloog, had 2 moedervlekken die waren gegroeid, kunnen geen kwaad,laat ze begin 2011 weg halen, ze heeft me van top tot teen bekeken, erg fijn met co assistent erbij....dacht zo voelt t straks dus ook....(alleen had ik nu mijn onderbroek aan, en straks alles behalve.. ) verder niks spannends gedaan..heerlijjk!!!! x miek
gisteravond met het avond eten klaarmaken stond ik te kokhalzen boven de soep. Bijna geen eten gehad. Gisteravond naar de muziek en toen kwam de misselijkheid in alle hevigheid terug. Met als gevolg behoorlijk overgeven... Misschien een virusje of toch?...
Kwebbel wat een droppie is Jelmer! Lieve foto's hoor! Gaat het allemaal beter? Miekje ja blijft een raar idee he dat we daar straks zo open en bloot liggen te liggen Laika spannend meid ik duim!
Dat open en bloot liggen interesseert je op dat moment echt helemaal niks meer hoor. Je bent alleen nog maar bezig met je weeën. Er hebben zoveel verschillende mensen met hun handen aan me en in me gezeten haha....
Jawel Juju, dat klopt echt. Ik dacht in eerste instantie ook van; jee, iedereen ziet me dan helemaal bloot en vooral van onder en van binnen.... Maar dat boeit echt niet meer als je eenmaal aan het bevallen bent... Stagiaire vk, vk1, vk ziekenhuis, gyn, vk2, kraamverzorgster... ik kom zo al bij 6 mensen die allemaal hebben gekeken en gerommeld.... Maar ben wel heel blij dat m'n lijf nu weer van mij is! MeisjeV, mooie buik! Bijzonder dat er 2 ukkies inzitten!! Laika; ik hoop van harte!!!! Het wordt wel weer tijd voor een positieve test in dit topic he!
Hier weer een foto van 31 weken. Mijn album wordt steeds voller en ik vind het leuk om de groeit te zien, vooral toen ik nog niet zo ver was maar wel heel trots haha. We hebben net de kamer van de baby geschilderd. Hopelijk droogt het goed op! En vandaag de bekleding van de wieg afgemaakt. Gisteren stofjes besteld om een zak voor aan de box te maken (en wat bijpassende knuffeltjes voor erin). Als het goed is morgen de commode afmaken en zaterdag komt alles deze kant op. *jippie* (oh en vandaag toch nog meer kleertjes gekocht en een rammelaar en knuffeldoekje.. zucht en ik heb echt genoeg! (lees: teveel) Ga vrijdag trouwens met mijn moeder naar de Jonge Gezinnenbeurs. Ik weet dat ze dat leuk vindt *trotse oma*)
hee dames, kan me goed voorstellen dat als ik eenmaal aan t bevallen ben me niks meer boeit, zeker ook omdat ik t in me werk zelf ook heb.... weet echt wel dat er veeeeeel verschillende mutsen zijn, en alle dokters en vk hebben er net zoveel verschillende gezien, die kijken echt nergens meer van op @laila spannend!!!!ga flink voor je duimen!!!! @juju leuk he al dat kleine spul shoppen!heb mezelf nog goed in kunnen houden want verwacht veel te krijgen, en des te leuker is t om straks lekker te kunnen shoppen.. en ook eindelijk s voor mezelf weer nieuwe kleren en laarzen te kunnen kopen, ben echt jaloers op m'n vriendinnen als ze nu iets nieuws hebben....ben t positie gedoe nu wel beetje beu, je komt steeds bij t zelfde uit...heb nu keus uit 3 broeken...en met al die modder op de weg blijf ik ze wassen..... vandaag enveloppen geschreven dus weer iets van m'n lijstje gedaan verder maar weeeeeer gepoetst en de was gedaan, heb roze dekentje en de roze hydrofielluiers nu boven hangen, dus daar mag niemand kijken nu want dan is t wel heeeel duidelijk wat t wordt morgen naar vk en naar kapper, zit m'n haar tenminste in leuk model straks in kraambed slaap lekker iedereen!! x miek
Laatste loodjes meis.. Ja ik weet dat ik heel veel ga krijgen maar argh dan zie ik weer iets in de aanbieding en kan ik het niet laten liggen. Veel plezier morgen bij de kapper
Kwebbel: wat een super schattige foto's!! Laika: duim ook voor je hoor!! Klinkt veelbelovend. Miekje: gewoon shoppen, wil ik ook!! Voel me af en toe zo een vreselijke lompe koe... kan mn eigen schoenen amper nog aan. Vreselijk... Juju: prachtige buik ! Chikai: alles goed daar? @hier: Gister weer controle gehad bij de gyn. Moest eerst aan de CTG en die zag er toppie uit. Erna de gewone controle, gesproken over inleiden, uiterste datum is gekozen. Mochten ze voor die datum niet spontaan komen, dan gaan ze me volgende week vrijdag, 12-11-10 inleiden. Kreeg toen inwendig onderzoek, en daar kreeg ik te horen dat ik al op 2 cm ontsluiting zit. Voorweeen hebben toch nog btje nut gehad. Nu gewoon afwachten wat er gaat gebeuren... duurt iig niet lang meer allemaal !!
Mooie datum! 12-11-10.. enne super spannend dat het nog maar 1,5 week gaat duren! Gaan ze je inleiden ivm mogelijke complicaties? Blij dat alles goed gaat met de ukkies, nu al kanjers en ze hebben het duidelijk goed in jouw buik!
MeisjeV: wauw, al 2 cm ontsluiting!!! Dan denk ik dat je 12-11 niet gaat halen hoor! Alleen maar mooi als het spontaan op gang komt!
Bijzonder he Juju, dat je echt een kindje in die mooie buik hebt!! Wees er maar trots op en geniet nog even van je buik en dat intieme contact samen! MeisjeV, wat een mooie datum! Ik ben benieuwd of je dat gaat redden, of dat ze eerder komen als je al 2cm hebt!! Miekje; heerlijk he, straks weer lekker shoppen voor je eigen kleren! Ik stond een paar weken terug voor mijn eigen kast en toen dacht ik; o ja, dat had ik ook! En ja, dat had ik ook! Was erg leuk... maar nu winkelen is ook weer leuk! Enne... veel plezier bij de kapper! Hier vandaag lekker met Thijs en een vriendin even wezen winkelen, was erg lang geleden. Vanavond krijgt Thijs voor het eerst een fles... spannend dus ... en morgen naar het cb voor het eerste bezoek. Ook spannend. 's Middags voor het eerst alleen naar oma (ik heb een gesprek voor m'n studie), dus al met al spannende gebeurtenissen! Maar... Alles goed dus!
KLinkt spannend Chikai! Leuk! Ja bizar, dat er een mensje groeit. Ik geniet er heel erg van en ben echt nog helemaal niet toe aan het einde van mijn zwangerschap. Altijd gehoopt maar nooit gedacht dat ik zo zou genieten van eht gevoel van leven wat in je groeit. Zucht. (ik piep wel anders als ik vocht ga vasthouden en echt ga waggelen enzo ) Oh en MeisjeV ik moest erg lachen gisteren op je hyves toen de roddel ontstond dat je aan het bevallen was. Haha, nou je wordt in de gaten gehouden in ieder geval!
Hier heeft Thijs net zijn eerste fles op, mama moest naar de AH boodschappen doen (was wel moeilijk). Maar ik kwam terug, en hij had gewoon de hele fles leeggedronken!! (100 ml) WOW!!! Hierbij een foto, papa heeft èn thijs de fles gegeven èn foto's gemaakt èn zelfs gefilmd... (en dan zeggen we dat mannen geen twee dingen tegelijk kunnen...)
@chikai ZOOO knappe man!!!wel apart voor jullie beide om ff alleen te zijn denk k... succes met je gesprek morgen! @meisjeV oei spannend als je toch al 2cm hebt....mocht je vanaacht gaan bevallen wens ik je veel succes!!!!! maar 12-11-10 is ook wel weer mooie datum natuurlijk @juju gevoel in je buik blijft heel bijzonder en leuk,maar als hij groter wordt ben je m ook wel s beu, want alles gaat zo moeizaam....... ben echt heeeeeel blij met m'n uggs en crocs, veterschoenen mijd ik echt... bukken wordt ook echt pijnlijk, dus moet meer dingen laten, en da;s echt ff wennnen.... @all heb weer kort hip koppie, maar gelijk nieuwe afspraak gemaakt voor half dec, kan ik t niet meer vergeten ook nog naar vk geweest, alles prima!!kwam nog andere zwangere tegen die net zo ver was maar dan van de 3de, nou die was echt heeeel flink hoor!ze was t ook echt beu, en dat kan ik me goed voorstellen! verder nu echt laatste nieuwe babyspullen gestreken, dus nu helemaal klaar!! straks begin maken in fotoboek,,, x miek