Spannend.... zwanger worden van de eerste

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wvd, 20 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wvd

Wvd Lid

4 sep 2009
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Wvd, 20 sep 2009
    Laatst bewerkt: 20 sep 2009
    Goedemorgen allemaal,

Vind het allemaal heel heel spannend. Met kerst ben ik al gestopt met de pil en nu gaan we er voor.....de eerste. Vandaag is de dag van de eisprong... dus dat wordt "klussen" (fantastisch woord). Ben inmiddels begonnen met ovulatietesten en dergelijke wie weet. Heb me er natuurlijk ook al op los lopen rekenen: nou mocht het gelijk raak zijn dan ben zijn we 20 juni uitgerekent hihi.... errug he.
    Zag al zoveel forums staan die al in vollegang zijn...dat ik dacht begin maar een nieuwe ! Nou ladies vertel jullie ervaringen want het is toch wel heel spannend en nieuw.

Groetjes Wendy

2. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Hier ook voor de eerste. Ik ben eind mei gestopt met de nuvaring. We zijn gelijk begonnen trouwens. Ik zit nu in de derde ronde, mijn eerste cyclus was namelijk 64 dagen en de tweede 44 dagen. De afgelopen ronde merkte ik aan mijn cervixslijm dat er iets gaande was :D Ovu-test gebruikt en hardstikke positief. Verder geen testen gebruikt. Voor ik mijn uitgerekende NOD had (zou a.s. maandag zijn) ben ik al ongesteld geworden.

3. Wvd

Wvd Lid

4 sep 2009
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3 Wvd, 20 sep 2009
    O, jee... ben ik misschien een beetje over te enthousiast, dat is wel balen ! Wij zijn dan met kerst gestopt maar is tot op heden ook nog niets vandaar die ovulatietest. Is wel een handigheidje zeg maar... even afwachten of het werkt. Maar ja die cyclus van mij is ook zo onregelmatig, ik kan het dus niet echt uitrekenen. We wilde natuurlijk eerst zonder hulpmiddelen... een liefdesbaby, maar ja merk toch wel dat we een beetje hulp nodig hebben...

4. JBM1985

JBM1985 Actief lid

17 mrt 2009
    362
    0
    0
    Leuk dat jullie voor de eerste gaan nu hopen dat het snel raak mag zijn!

5. Sunshine1975

Sunshine1975 Actief lid

1 feb 2009
    264
    0
    0
    Hoi Meiden,

Ik wens jullie allemaal veel succes! En je moet er toch wel vanuit gaan dat het rustig een jaar kan duren hoor, je lichaam moet helemaal weer herstellen en wennen.

Gr.Sun

6. Wvd

Wvd Lid

4 sep 2009
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Sun,

gefeliciteerd met je zwangerschap .... leuk hoor. !!!

7. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Hier ook voor de eerste. Zijn in maart gestopt met de pil. Ik voel mijn eisprong altijd heel goed dus ben nog niet begonnen met ovulatietesten. Morgen is mijn eisprong dus gisteren, vandaag en morgen flink klussen ahhaha. Mocht het bij mij raak zijn dan is mijn uitgerekende datum 14 juni hahaha...

Succes allemaal

8. Ayize

Ayize Lid

12 sep 2009
    19
    0
    0
    haai dames,
    sunshine gefeliciteerd met je zwangerschap,

ik ga sinds september voor mijn eerste kindje,:D en ik ben in april gestopt met de pil..:D ik had een mk in Juni en nu gaan we het opnieuw proberen

9. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    ook wij zijn bezig voor de eerste. vind t allemaal ook erg spannend! je gaat ook ineens de raarste dingen voelen, waar je je normaal eigenlijk helemaal niet zo van bewust bent.

succes allemaal!

10. Mennie

Mennie Niet meer actief

Hoi,

wij zijn ook bezig met de eerste, allemaal echt hartstikke spannend. Ben vorige maand gestopt met de pil. Ben benieuwd hoe lang het duurt ;)

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi

wij gaan ook voor de eerste! ben begin augustus gestopt met de pil, zitten nu in ronde 2, eisprong is net geweest en we hebben goed ons best gedaan haha! ben heel benieuwd hoe lang het duurt.

12. Annemarie1981

4 aug 2009
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ook mijn man en ik gaan voor ons eerste kindje. Ik ben 29 juni gestopt met de pil en we zitten nu in ronde 2 en gaan komende tijd weer hard ons best doen :D. Zowel mijn man als ik vinden het enorm spannend zo'n eerste kindje, maar ook verschrikkelijk leuk! Hopelijk is het snel raak!

Succes allemaal!

Groetjes Annemarie

13. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Wij zijn nu ook sinds 2 weken geleden begonnen om zwanger te worden van onze eerste. Ik ben al ruim een jaar gestopt met de pil, maar helaas heb ik een ietwat onregelmatige cyclus. Ik heb afgelopen donderdag mijn eisprong gevoeld en maandagavond geklust...de kans is erg klein dat ik nu zwanger ben.
    Nog twee weken en dan weten we het:D En anders volgende maand goed en braaf n.a.v. alle tips die ik op het forum heb gelezen dus gaan gebruiken.

Allemaal veel succes!

14. Wvd

Wvd Lid

4 sep 2009
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    #14 Wvd, 20 sep 2009
    Even tussendoor wat voel je dan als je eisprong is ?? :)

15. flower82

flower82 Actief lid

1 sep 2009
    229
    0
    0
    Wij gaan ook voor ons eerste kindje.
    Nu tweede ronde, spannend weer! Gister de eisprong gehad, denk ik aangezien ik gisteravond ruim een uur last van vervelende buikpijn/krampen had.

Iedereen veel suc7!

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wij gaan ook voor onze eerste! Ik ben gisteren gestopt met de pil, dus laat het maar komen allemaal :D

17. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Nou als ik mijn eisprong voel kan ik bijna niet meer lopen van de pijn in mijn lies en aan één kant pijn in de onderbuik. Ook ben ik er altijd misselijk en chagerijnig bij hahahah..... Kan natuurlijk ook bij iedereen anders zijn. De meesten voelen hun eisprong niet eens.

18. wij gaan ook voor de eerste.
    Ik heb echt een regelmatige cyclus van 28 dgn dus dat is wel prettig.
    Ik heb deze maand toch maar de ovi testen gebruikt om te kijken of er wel een eisprong was en ja...die was/is er gisteren en vandaag.
    Maar ik voel hem ook wel onder in mijn buik, maar ik wist nu niet als ik dat voelde of ik dan al te laaat was vandaar de ovu testjes.
    Wij zitten in ronde drie en we worden nou al zenuwachtig of ik weer ongi ga worden ;).

Maar het is voor iedereen weer anders denk ik.
    Maar goed we gaan maar veel klussen, anders komt het nooit goed denk ik.....

Maar alle dames heel veel succes en ik hoop dat het ons allemaal snel mag gaan lukken;)

Liefs cindy

19. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Wij zijn ook in ronde 1 voor een eerste kindje! Nu maar afwachten! Als het goed is kan ik deze week testen :D

20. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    wij zijn officieel in ronde 6 voor een 1e kindje....helaas al wel bijna een jaar bezig. Over 6 wkn naar de gyn en dan waarschijnlijk aan de medicijnen

Deel Deze Pagina