Omdat we in het topic "temperatuurkaartjes" wel heel veel off-topic aan het kletsen zijn, hier het klets topic "Het toverstokkie"! Dus zwangere en niet-zwangere meiden uit tempkaartjes 01-01-2010. WELKOM ! ! ! P.S. ook alle andere meiden die gezellig met ons mee willen kletsen zijn welkom!
Hey daar! Maranka: hou jij anders hier de lijst bij? De helft van de lijst was toch off-topic Wel raar dat we nu een club hebben in de "zwanger-worden" forum. Hebben we inmiddels niet meer zwangeren dan niet-zwangeren? Ik ga vandaag ook weer aan de studie (ja op een zaterdag ), dus zal weer niet online zijn. Vanavond ben ik er weer!
AFSPRAKEN 30-01-'10: Sammie 1ste IUI 01-02-'10: Maranka: afspraak HA 03-02-'10: Loe: Hysteroscopie Dr. Emanuel Spaarne ZH H'dorp NOD LIJST 08 - 02 Kim1990 12 - 02 Jopa1000 Valentijnsdag:14 - 02 Sammie88 17 - 02 Maranka, NBroen 21 - 02 Babyproject DATUMLOOS: Tinkywinky ONS EIGEN TEMP-TOVERSTAF TESTMARATHON: Valentijnsdag: Sammie88, Maranka Zwangere Temp meiden: topic 1-1-2010: Seth, Zijvandehoek, Trishka, Roses, Loe, skatjuh87 Echo datum: 06-02: Seth, om 11.45u (pretecho) wat een lol 02-02: Trishka 11-02: Zijvandehoek, 2e echo (heeft al een kloppend hartje gezien!) 19-02: Seth, 10,15u - 1e termijn echo
Zo, ik heb de lijst weer gevonden. Heb ook een NOD voor kim1990 ingevuld uitgaande van een LF van 14 dagen (hoop dat dat goed was ) en tinkywinky op datumloos gezet... Missen we nu nog meiden in de NOD lijst? Ik hoop trouwens dat ik vanavond kan lezen hoe Sammie's IUI is gegaan! Spannend!
Leuk dit topic Maranka and other girls. Gezellig. En ik denk idd dat er nu meer zwangere zijn dan niet zwangeren. En weet je wat - het worden er nog meer ook. Let maar op de februari eitjes. SPING is in the air. YEAH
Zeg waar is Loedinnetje eigenlijk? En Seth zou vandaag niet zo vaak aanwezig zijn had ze geschreven dat weet ik. Maarrr die vindt ons wel hoor
AFSPRAKEN 30-01-'10: Sammie 1ste IUI 01-02-'10: Maranka: afspraak HA 03-02-'10: Loe: Hysteroscopie Dr. Emanuel Spaarne ZH H'dorp NOD LIJST 08 - 02 Kim1990 12 - 02 Jopa1000 Valentijnsdag:14 - 02 Sammie88 17 - 02 Maranka, NBroen 21 - 02 Babyproject DATUMLOOS: Tinkywinky ONS EIGEN TEMP-TOVERSTAF TESTMARATHON: Valentijnsdag: Sammie88, Maranka Zwangere Temp meiden: topic 1-1-2010: Seth, Zijvandehoek, Trishka, Roses, Loe, skatjuh87 Echo datum: 06-02: Seth, om 11.45u (pretecho) wat een lol 02-02: Trishka 11-02: Zijvandehoek, 2e echo (heeft al een kloppend hartje gezien!) 16-02: Skatjuh87, 1e echo ( vroege echo ) 19-02: Seth, 10,15u - 1e termijn echo
Jeetje, ben ik temp off topic ! Dat is vreemd, maar begrijpelijk. Zo zijn er meer openingen voor meiden die heel veel vragen hebben over het tempen. Het valt ook soms niet mee, om in zo'n vast tempgroepje te stappen. Ben zo benieuwd hoe het met Sammie is... Duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
Ja het klopt als het goed is wel zo hebben wij het ook uitgerekend En anders is het kijken Sammie's IUI is hartstikke goed gegaan maar dat verteld ze liever zelf ,dus ik zeg er voor de rest niks over
Mooi zo! Nu kan ik met een gerust hart aan die scriptie van mij Dus nu ga ik echt echt écht zp niet meer open klikken! Alvast een heel fijn weekend iedereen!
Oh ja hoor BP, is prima. Ik heb geen flauw idee wat deze ronde gaat doen, dus pas inderdaad het beste bij datumloos. Net iedereen nog gezien, maar toch....Hallo