Spannend.... zwanger worden van de eerste

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wvd, 20 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissT

MissT Niet meer actief

Hi Meiden,

Ik ben sinds begin deze maand gestopt met de pil. Vind het ook ontzettend spannend allemaal. Lukt het in één keer? Of duurt het langer?...
    Leuk om hier met andere meiden erover te kletsen, ben benieuwd naar jullie verhalen en hoe jullie jezelf voelen!

Liefs

2. Jos1981

Jos1981 Actief lid

10 okt 2009
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook iemand die voor de eerste gaat ;)
    Heel erg spannend vind ik het allemaal...

Zou het snel gaan lukken? Gaat het uberhaupt lukken? Zou alles goed gaan? Pff...
    Wacht nu eigenlijk op mijn eerste ongi zodat ik weet hoelang mijn cyclus is (of niet natuurlijk en dan wacht ik op een positieve test haha)
    In het weekend zou het eigenlijk zo ver "moeten" zijn als het weer mijn oude ritme heeft.
    Ben heel benieuwd!

3. Vanes1

Vanes1 Lid

10 sep 2009
    8
    0
    0
    stewardess
    Nieuw Vennep
    Hallo allemaal,

Ook voor ons zal het de eerste gaan worden en inderdaad wat is het spannend.

Vanaf augustus ben ik gestopt met de nuvaring en nu maar afwachten.
    Aangezien mijn cyclus erg onregelmatig is gebruik ik ook de ovulatietesten, handig dan weten we zeker welke dagen goed zijn om te klussen.

Nu gaan we voor de derde periode en mag ik over 5 dagen testen, ergens zegt een stem al wel dat het ook deze maand niet zover is.
    dus dan gaan we maar weer voor periode 4.

Iedereen veel plezier in deze spannende tijden....

Groetjes vanes

4. MyLovely

MyLovely Niet meer actief

Hoi Meiden!
    Wij gaan ook voor de eerste, en ik ben 4 dagen overtijd. MAar gisteren getest en negatief, en wel steeds krampen maar verder niks, gewoon gele afscheiding (?) en niets bloederigs ofzo. Net zelfs gevreeen (dat brengt de ongi meestal wel op gang) maar nee hoor, nop nada niks...
    Daar heb ik dus ook niks aan. Als ik nou gewoon positief test:p Of ongi word, dan kunnen we tenminste aan de volgende ronde beginnen...

Ben wel misselijk en mijn borsten doen pijn!

5. MissT

MissT Niet meer actief

Hi Mylovely,

Wat gek dat de test toch negatief is... :(... Welke test heb je gedaan?
    Wel spannend hoor... en vooral nu je ook misselijk bent en je borsten pijn doen...
    Ik zou voor de zekerheid nog een test doen?

Liefs!

6. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ook wij gaan voor de eerste.. nog 2 maandjes slikken en dan maar hopen dat de cyclus weer op gang komt. Voordat ik begon met de pil was ik volgens mij per maand langer ongesteld dan niet-ongesteld.. dus ik ben er wel een beetje zenuwachtig voor.

@Mylovely, spannend zeg!

7. dolfijntje25

dolfijntje25 Actief lid

28 aug 2009
    180
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hoi meiden,
    dank jullie wel..
    idd deze maand nieuwe kanzen..
    ga toch maar is ovu testen gebruiken.. dan weet ik teminste wanneer me ei is..

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Even up!

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik laat 'm niet wegzakken hoor!

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    :D

Ik zie dat jij ook bijna mag testen Juju! Heb je een voorgevoel?

P.S. Bij deze help ik je om hem hoog te houden :D

11. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    Wat gaan er een hoop voor de eerste! Wij ook en net als iedereen vinden we dit ontzettend spannend....

Heb inderdaad de bekende onzekerheden; gaat 't wel lukken en hoe voelt het om zwanger te zijn etc.

Veel succes allemaal met zwanger worden!

x

12. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

en ook wij gaan voor de eerste we zijn eind juli gestopt met de pil..
    vind het zo spannend allemaal...
    net als iedereen vraag je je af hoelang het zal gaan duren..
    gelukkig is me cyclus wel redelijk stabiel 27-28-?

Groetjes

13. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    Ik ben deze maand gestopt met de pil, maar heb nu wel een raar gevoel in me onderbuik. Misschien moet me lichaam flink ontpillen:x. Ik hoop het niet, nou ja na 13 jaar de pil slikken zit er een grote kans in. Misschien is het wel gelijk raak ;) en hoef ik gelukkig niet meer ong te worden. Maar dat zijn mooie dromen denk ik.

Ik schat in dat we er ongeveer een half jaar over gaan doen.

Hoelang schatten jullie in voordat het raak is???

Natuurlijk hoopt iedereen dat het dit jaar nog raak is en gelukkig mag iedereen blijven hopen!!

Sterkte liefs

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha ja samen zorgen we ervoor dat ie niet wegzakt!

Het is natuurlijk mijn ronde 0 nog: mijn eerste menstruatie na de pil moet nog komen. Geen idee of er uberhaupt iets gebeurt in mijn buik. Vorige week 2 dagen bruinverlies en wat krampen, nu wat gele afscheiding en geen kramp te bekennen. Ik test volgend weekend als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Al denk ikniet dat ik het zolang vol ga houden ;)

15. Meisje ongeduld

Meisje ongeduld Niet meer actief

Eindelijk het forum gevonden van iedereen die voor de eerste gaat. Wij zijn bij poging vijf voor onze eerste. Net als iedereen vind ik het ook erg spannend. Komende week moet ik ongesteld worden, maar ik denk natuurlijk weer van alles te voelen. Helaas had ik dat de laatste vier keer ook en was het toen ook niet raak.

Vorige week had ik ineens 's morgens heel erge pijn rechtsonder in mijn buik. Ik dacht aan een blinde darm ontsteking. Ik kon er niet aan zitten. Het duurde niet zo lang. Zou dit ook een innesteling geweest kunnen zijn? Vanmorgen had ik ook weer heel even diezelfde pijn.

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Tja er is geen touw aan vast te knopen: afwachten en testen blijft de enige mogelijkheid om het zeker te weten!

17. wen1984

wen1984 Lid

17 okt 2009
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

wij gaan ook voor de eerste, ben 14 september gestopt met de pil en ben nu aan het wachten op mijn ongi, is nu al dag 33, heb al wel een test gedaan en deze was helaas negatief, afwachten dus......
    word nu toch wel erg ongeduldig hoor.
    morgen voor de zekerheid toch nog een keer testen denk ik maar verwacht er eigenlijk niks van, hoop dat ik snel ongi word want ik begin me al zorgen te maken of mijn lichaam het zelf nog wel doet.

groetjes een onzekere wen

18. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    ik zit in mijn 3e ronde.
    eerste cyclus duurde ongeveer 84 dagen, en ronde 2 was zo kort, die was maar 21 dagen, pffff .
    maar je moet van je laatste cyclus afgaan, dus schat ik nu dat ik woensdag mn ei al moet gaan krijgen, dus ga ik vanaf vandaag proberen te klussen, mijn ongi is pas net weg.

ik wens iedereen veel succes, en kom op meiden klussen maar hahaha, dat het maar snel raak mag zijn.

groetjessss layla

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Die angst heb ik ook :) :)()

20. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Wen1984 en Juju, maar hoevaak ga je dan testen? Kan ik me nu al druk om maken.. dat de eerste ongi niet door komt en je dan maar elke week een test moet doen?! :(

Of hebben jullie meteen al ovulatietesten/temperaturen gebruikt om je ei op te sporen..?

Deel Deze Pagina