Spannend.... zwanger worden van de eerste

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wvd, 20 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik duim voor jullie meiden......

Ik voel ook van alles, maar ja, is eerste ronde dus let te veel overal op denk ik......heb steeds steken in mn lies en met vlagen misselijk, maar heb ook net een buikgriep achter de rug, dus kan ook nog daardoor komen.

Nog een weekje wachten tot mn NOD

2. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Splinternieuw hier op het forum...
    Afgelopen donderdag heb ik mijn laatste pil gehad..
    en we hopen snel officieel te kunnen beginnen...

Erg spannend allemaal.. Ik hoop dan ook een hoop aan dit forum te gaan hebben!

3. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Het bruinverlies is helaas begonnen. Dus op naar ronde 4.

4. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Balen Sammy........duimen voor de volgende ronde!

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Balen, Sammy!

Welkom Kwebbelsnoes, Chantal en Chivay..

Zou je ook banners hebben voor nog iets meer dan een maand de pil slikken ;)

Druppel, ik lees hier dat om de anderhalve dag sowieso goed is.. inmiddels al een piek zichtbaar?

6. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    @sammy, heb jij altijd eerst bruinverlies dan? ik heb nl begrepen dat als je alleen bruinverlies hebt je ook zwanger kunt zijn. Wel heel erg balen als het niet zo heeft mogen zijn!!! Op naar een volgende ronde!

@druppel, sperma blijft 72 uur in leven dus als je 2 of 3 dagen voor je eisprong klust is het goed. verder zijn de meningen verdeeld of je om de dag moet klussen of iedere dag. doe wat je prettig vind zou ik zeggen!

Ik mag dinsdag weer naar het ziekenhuis voor een fm. Ben heel benieuwd wanneer de volgende IUI gaat zijn!

Groetjes Marjolein

7. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ja heb om 13.45 weer een ovu test gedaan, en de streep is al een stuk donkerder dan de afgelopen dagen maar nog niet zo donker als de controle streep.
    Ben nu heel erg aan het tweifelen geraak, denk dat ik begin van de avond er nog een testje tegen aan ga gooien.
    Vind het erg lastig te bepalen omdat dit en de eerste ronde is en de eerste keer dat ik ovu testen gebruik en daar dus totaal geen ervaring mee heb. :(

8. Firlonnien

Firlonnien Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik ben in augustus gestopt met de pil en sinds september zijn we bezig voor de eerste. Helaas was het de eerste ronde nog niet raak, dus op naar de tweede ronde :)

Succes allemaal!

Groetjes

Ramona -firlonnien-

9. Roosje1982

1 nov 2009
    7
    0
    0
    NULL
    Woon op het water...
    Superspannend...

Augustus gestopt met de nuvaring....en deze maand is het echt spannend voor ons...d8 ik....ben nl denk ik dan gisteren 3 dagen eerder dan normaal ongesteld geworden:(....alleen lees ik nu ook over een innestellingsbloeding...dus dinsdag de dag van me ongi...weet ik het echt zeker.......

10. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Hallo allemaal!

Hoe is het met jullie??

Hier twijfel alom.... :(. ik ben nu drie dagen overtijd. Afgelopen vrijdag was mijn NOD en die dag heb ik helaas negatief getest :(. Maar ook nog niet ongesteld geworden. Nu is mijn cyclus niet 100% stabiel, maar later ongesteld worden dan de laatste dag van de maand is me dit jaar nog niet overkomen. Wel eerder. Nu dus twijfel. Ik heb net mijn met vriend overlegd dat ik morgenochtend een tweede test doe. De eerste op vrijdag heb ik 's middags gedaan en nu ga ik het dus testen met de ochtendurine. Ik voel van alles of ik denk van alles te voelen. Tsss, als ik morgen nu weer negatief test, ga ik ervan uit dat mij cyclus van slag is.....

Liefs,Kiki

11. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    kiki33 hoe lang waren je vorige cyclussen?

12. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Hoi druppel,

Die waren 30 dagen. Af en toe wat minder lang...
    Dat zal er misschien wel mee te maken hebben, en moet ik 'gewoon' nog wat geduld hebben. Maar geduldig zijn, is niet mijn sterkste kant ;)

13. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan zit je nu op dag 33 van je cyclus, zou er inderdaad een dezer dagen als je niet ongi wordt nog een testje tegenaan gooien!

14. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Yes, dat ga ik zeker doen... en ik zie dat jij vandaag je meest vruchtbare dag hebt! Klus ze!!;);)

15. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks we gaan ons best weer doen!:D

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Spannend Kiki!

17. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    dag dames...

Ik ben riejantjuuh ben 20 jaar en we zijn net begonnen aan ronde 9.
    ik ben nieuw hier en wil graag een paar tips.. zit op het moment een beetje in een dipje..
    heb altijd een cyclus van 28 dagen gehad maar sinds 2 maanden is het helemaal van slag vorige ronde 21 en de afgelopen ronde 24 dagen:( (zie mijn handtekening er zit namelijk ook een mk vooraf alleen heb ik daarna wel weer gewoon een cyclus van 28 dagen gehad)
    hoe kan dit nou?? en heeft iemand tips voor mij;)

Liefs Riejantjuuh

18. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien zijn toch je hormonen nog een beetje van slag en heeft het even tijd nodig om de cyclus weer te normaliseren.

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Geen tips helaas.
    Bij sommige meiden schijnt Etos Zwanger Worden te helpen.

20. Wvd

Wvd Lid

4 sep 2009
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Riejantjuuh,

het kan zijn dat je hormoonhuishouding gewoon nog niet op orde is door de mk... het duurt namelijk even voordat je lichaam is herstel. Je kunt proberen zwanger te raken dmv ovulatie testen... (ik raad je aan dan niet die van het kv te gebruiken) heel simpel werkt het. En verder gewoon relaxed zijn, hoe moeilijk dat ook is. Probeer het in de gaten te houden maar probeer er niet constant mee bezig te zijn.
    Moch je het echt niet vertrouwen, bel dan even naar je huisarts.

Groetjes Wendy

Deel Deze Pagina