Spannend.... zwanger worden van de eerste

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wvd, 20 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wvd

Wvd Lid

4 sep 2009
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik je pendels mag geloven wordt het een vruchtbare maand...kop op en ga voor die volgende ronde !!!

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Voor jou ook WvD!

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    sow ben ik weer keertje, ben nu ( denk ik ) 2 dagen overtijd en wil nog even wachten met testen. Het is mijn eerste ronde dus ik ken mijn cyclus nog niet.... ik hoop het zo. Wel last van afscheiding, ene keer geel andere keer wit ( sorry) en elke avond hoofdpijn... Verder geen last van buikpijn ofzo, zit wel verstopt... en heb ergens trek in maar weet niet waarin. Ik heb sowieso wel elke dag zin in ei... nog noooit gehad!!!

4. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    hoi,
    Ik ben ook helemaal nieuw hier... en wil graag meekletsen!
    Ik ben 25 en mijn man 27, wij gaan deze maand ook voor de eerste. Erg spannend en ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen!

Groetjes

5. Indiertje

Indiertje Lid

5 nov 2009
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

ben ook net nieuw hier. In juni gestopt met de pil, helaas nog zonder resultaat. Ik heb een vraag over tussentijdse bloedingen weet iemand hier meer over? Ik heb nu twee keer op mijn 16de dag, een dag een bloeding gehad, wat kan dit zijn? Het kan niet mijn eisprong zijn want ik ben met sensitest bezig om erachter te komen wanneer ik mijn ei krijg, maar die had ik toen in ieder geval niet. Ik heb op het net al veel erover gelezen maar echt duidelijk wordt het niet... Iemand die het wel weet:(

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Geen idee Indiertje.. Sorry!

7. druppel

druppel Actief lid

24 okt 2009
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet je dan wanneer je wel je ei hebt gehad?

8. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Welkom Wendy en Luannie! Spannend he..?!

Juju.. druk aan de klus deze dagen?

Ik wacht op mijn een-na-laatste nep-menstruatie.. maar graag nog een dagje langer, want morgen lekker naar de sauna!

9. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Ja, ik vind het echt heel erg spannend haha! manlief ook hihi..
    Ik ben al vanaf afgelopen maart gestopt met de pil en vond dat totaal niet spannend, maar nu!!:$ haha
    Maar ik moet eerst deze ongesteldheid maar eens afwachten....

Jessie: jij slikt de pil dus nog?

10. Indiertje

Indiertje Lid

5 nov 2009
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee druppel, ik weet niet wanneerik mijn ei had. Aangezien ik vanaf de 10de dag ben begonnen met testen en toen 2 dagen een vaag streepje heb gezien, ga ik er vanuit dat ik mijn ei al eerder had. Dus dat ga ik komende maand uitzoeken. Alhoewel ik natuurlijk hoop dat dat niet nodig is ;)

11. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Luannie: ja, nog een maandje.. ik mag in november niet zwanger raken en we vinden condooms zo'n gedoe! Anders was ik 2 maanden geleden gestopt met de pil.

Moet zeggen dat sinds we deze beslissing (dat we het gaan proberen) hebben genomen, ik er wel veel aan denk.. pff.. dat wordt nog wat over een maand ;)

Maar jullie hebben dus het eerste half jaar wel condooms of andere anticonceptie gebruikt?

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    @ Jessie
    Ik denk dat ik mijn ei eerder heb gevoeld en rond die tijd hebben we niet geklust (super druk op het werk). Gisteren wel (voor het geval hij wel 'gewoon' gisteren was) maar ik verwacht eigenlijk niet zoveel van deze ronde. Wel gek hoor, dat je eigenlijk maar een dag of 5 vruchtbaar bent per maand (in het gunstigste geval).

Vriendlief zei gisteren dat het voor hem belangrijk was om sex los te zien van baby's. Anders wordt het presteren en een moetje, in plaats van leuk. (En dat terwijl we het er eigenlijk nooit over hebben)
    Ik snap het wel, hij zei dat hij tijdens het klussen steeds aan baby's moest denken en ergens ben ik ook wel blij dat dat hem behoorlijk afknapt ;)

13. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @ jessica is echt heeeeel spannend! ben nu 4 dagen overtijd ( al weet ik mijn cyclus niet) en hoop op het beste.. heb nog geen ongi verschijnselen....

14. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    spannend zeg voor jullie......hier morgen mn NOD, maar heb al dagen van die typische ongikrampen dus denk dat het gewoon gaat komen helaas.

15. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @ Jessie, Ja met condooms... niet zo leuk maar we moesten iets haha..
    Ik ben al zo vroeg gestopt door een vriendin van mij die zwanger wilde worden maar stopte met de pil en tot op de dag van vandaag nog geen normale cyclus heeft... (is juli 08 gestopt) en ik dacht zal je zien ben je klaar voor een baby'tje en dan moet je nog een jaar wachten op een normale cyclus..
    Gelukkig was ik gelijk regelmatig...
    Haha dat er aan denken wordt alleen maar erger, ik heb hetzelfde, gelukkig vind mijn man het allemaal wel grappig!

@ Juju, het zou toch maar raak zijn haha! :)

@kwebbelsnoes, Spannend zeg... Hoeveelste ronde is het voor jou? of heb ik niet goed gelezen?

16. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    wij zitten in de 1e ronde pas, dus allemaal nieuw nog........ben wel al in januari gestopt met de pil, maar was gelijk regelmatig gelukkig....

17. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    ;) kriebel kriebel wat spannend!

Gisteren beslist dat ik niet de vaccinatie voor de mex.griep ga halen... we willen niet de 2 maanden wachten!

Dus nu officieel Ronde 1!

18. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Spannend :)

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Gefeliciteerd Chivay! Ik hoop dat je snel zwanger bent! (En niet ziek wordt natuurlijk. Werk in je in de zorg omdat je die griepprikoproep kreeg?)

@ Kwebbelsnoes: spannend. Ik duim toch voor je!
    @ Wendyenrichard: heb je al testje gedaan?

Vanochtend had ik weer kramp in mijn linkeronderbuik. Drie dagen geleden had ik ook kramp en dacht ik dat het mijn ei was. Maar kan dus ook vandaag zijn geweest. Of geen van beide, of allebei (whaah tweeling ;)) Met andere woorden: het blijft allemaal spannend. Ik gebruik geen ovutesten en temp ook niet dus weet ook niet zeker wat ik voel. Wachten rustig af en blijf hopen op een zomerbaby ;)

20. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @juju Ik heb nog geen test gedaan, vin dhet wel heeeel spannend!!! Wil even wachten, voel mijn ongi nog niet...

Deel Deze Pagina