@ Juju ... Ik behoor tot de doelgroepen.. vandaar dat ik een oproep heb gekregen.. Zeker spannend.. We hopen dat het snel lukt.. maar hebben geen haast nog.. Wat komt komt.. maar we proberen het eerst een tijdje zonder al te veel tellen, testen en uitrekenen Ik ga wel mijn cyclus alvast goed bijhouden en tellen.. Zodat wanneer het niet zou lukken we al op papier hebben om wel te kunnen gaan rekenen..
ohhh..wat duurt dat wachten lang....word er zenuwachtig van..normaal heb ik na mijn ovu volle opgezwollen en ietwat pijnlijk borsten..nu waren die in een keer na 2 dagen poeff!! weg...is dus anders dan andere maanden....voel me ook echt zwanger maar door af en toe krampjes twijfel ik toch weer... te vroeg om te testen bah!!
nou deze maand zijn we nog niet ''officieel'' begonnen... Het zou kunnen maar de kans is extreem klein, dus ik wacht mijn ongi af.. Wij gaan na de ongi voor ronde 1!
Jammer Kwebbelsnoes, maar je lichaam is wat timing betreft wel te vertrouwen en dat is dan wel weer positief!
hallo allemaal. Ik mag ook al testen, maar doe het nog niet. Mijn eerste cyclus duurde namelijk 12 weken, en cyclus hiervoor ( 2e ronde ) duurde maar 21 dagen. Ik had dus woensdag ongi moeten worden, maar ben ik nog steeds niet. Ik denk dat ik gewoon wacht tot volgende week woensdag, omdat het dan 28 dagen is, en dat is ook normaal voor een cyclus. Toch weer spannend dat wachten. Ik voel geen pijn in mijn borsten, alleen maar steken in mijn buik. Verder heb ik helemaal geen last van overgeven, alleen beetje misselijk. En absoluut geen gevoel van zwanger zijn....maar alles kan nog. Wie kunnen nog meer gaan testen? en wachten nog af? groetjes layla
He kwebbelsnoes, succes in je volgende ronde. Hopen dat het nu snel raak is. En bedankt voor je reactie. groetjes layla
@Luannie..spannend he!!! Vandaag toch wat ongikrampjes...begin nu te twijfelen..zou eigenlijk donderdag pas ongi moeten worden maar voel nu al krampjes....zucht..ga er maar vanuit dat we naar ronde 6 gaan.
Ja, heel erg spannend! haha! Ik wacht nog steeds op ongi.. had er vandaag toch echt al moeten zijn! Hmm, wat krampjes.. ik heb die ook gehad afgelopen week.. maar kan niet zeggen of ik dat anders niet heb. Ben nog nooit zo met mijn lijf bezig geweest en ik ben nog niet eens echt begonnen! Maar misschien is het bij jou een goed teken! ik duim voor je!
Ik heb goede hoop op in ieder geval één keer roze nieuws de komende 2 weken dames!!! Ik duim voor jullie allemaal!
Jaaaaaaaaaaaaaaa laten wet hopen Luannie..hou me op de hoogte! Ik heb inmiddels 2 pendels op december staan dus er is hoop haha.. Ik ga voor je duimen!
hoi meiden. mijn vriend en ik zijn ook bezig om zwanger te worden van onze eerste beebje. echter wil het nog niet echt lukken. ik heb vorige maand een miskraam gehad. daarna 3 weken bloedverlies. - nu had ik afgelopen donderdag een positieve ovulatietest. vrijdag en vanmorgen geklust. en nu is het afwachten. - alleen heb ik nu hele erge pijn in mijn schaamstreek en dit loopt uit tot rechts onder in me buik. weet iemand wat dit zou kunnen zijn? ik denk misschien me eisprong. iedereen veel succes met zwanger worden!
hallo ik ben Bonita en mijn vriend en ik zijn al vanaf januari bezig met een kleine maar tot nu toe nog zonder suc6 .. heb alleen sinds vanochtend hoop gekrege .. we hebben deze week veel geklust en tot mijn verbazig stond ik vanochtend op en was aardig misselijk en voelde me raar na een tijdje dacht ik pas nee het zou tog niet dat zijn .. maarja hoop het stiekem natuurlijk wel
Welkom Jen en Bobo! @Jen: ik denk niet dat het je eisprong is, die zou toch eerder geweest moeten zijn als je positieve ovutest hebt gehad? @ Bobo: duimen!
bobo ik duim voor je! Ik zit nogsteeds te wachten.. geen idee wanneer mijn nod dag was. Volgens berekeningen 6-11 maar vannochtend teste ik negatief, ben dus al 3 dagen overtijd. Het kan natuurlijk ontpillen zijn. Wel voel ik me heel raar en vooral ook zwanger. Ik ben wel flink ziek geweest rond mijn innesteldag.. ook heb ik al 2 weken afscheiding en hoofdpijn en ben erggggggggggg moe... toch blijft die test negatief. Ik denk dat ik nog even moet wachten maar hoe lang nog...? zucht
hoi iedereen, mijn man en ik hebben gisteren onze laatste pil ingenomen, maar als ik hier zo wat lees, staat ons nog heel wat te wachten! ik vind het enorm spannend en kan het buiten met 1 vriendin, met niemand delen, dus lang leve het forum!!!!! veel succes aan iedereen!