Spannend.... zwanger worden van de eerste

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wvd, 20 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Welkom elleke! Hoop dat je snel zwanger mag worden!

2. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @ wendy en Sanzon, :( nog geen ongesteldtekenen??
    @Doglover: Welkom, ik hoop dat het snel raak is!

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    nee nogsteeds helemaal niks gewoon.. zucht

4. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Misschien heeft het wel met het ''ontpillen'' te maken??

5. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    De test is gedaan.
    Negatief.
    Het vreemde is dat er wel een hele dunne roze lijn stond, horizontaal...inplaats van verticaal.
    Een dik uur later was dat streepje weg.
    Mijn vriend zag hem ook.
    Is dit zo'n indroog lijntje? vind het wel vreemd, stel je voor dat hij andersom stond, dan had ik gedacht dat ik zwanger was.
    Grrr Stomme testen.
    Nu maar wachten op de duiveltjes.
    En voor de meiden die nog moeten testen...Sterkte dames!! Hoop dat het snel raak is voor ons allemaal.
    Groetjes layla

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @layla, ja die roze lijn staat er bij mij ook in t begin... geen idee wat het is...
    Ik wil ook die duivels nu welleens zien....

@luannie, zou kunnen da thet ontpillen is... maar hoop het natuurlijk niet

7. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Hallo allemaal,

Leuk zo'n pagina. Super dat het bestaat.
    Wij zijn ook bezig met de eerste.
    In september 09 gestopt met de pil. Gelijk gestart met foliumzuur slikken.
    Ben benieuwd wanneer het zover is.
    Succes dames!!

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Balen Layla. Volgens mij is een indrooglijntje een lijntje (zonder kleur) die op de plek staat van het zwangerschapslijntje, en daardoor ook zoveel onduidelijkheid geeft. Maar goed ik heb het nog nooit gehad dus weet het nog niet zeker. Balen dat de test negatief was..

WendyenRichard ik denk dat je toch nog even geduld moet hebben. Sommige vrouwen hebben een superlange eerste cyclus (soms wel een paar maanden). Ik hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent (hoe gaaf zou dat zijn, zo snel al!) maar zou er wel rekening mee houden.

En Elleke: welkom! Wat voor hond(en) heb je? :)

Nog even een egoberichtje. Mijn NOD is niet aanstaand maar volgend weekend en hoewel ik 'weet' dat het deze maand niets is omdat we op het verkeerde tijdstip hebben geklust ben ik toch weer wat nerveus. Ik wil testen op zondag als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Maar goed.. heb nog 4 prachtige ongeduldige testen thuis liggen..

9. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden, ik zit mezelf op een of andere manier gek te maken door die onzekerheid ( ook omdat ik niks om handen heb verder) weet even niet hoe ik ervanaf moet komen.. hebben jullie tips?
    Kwam net een vage kennis tegen die vertelde dat ze plotseling zwanger was geraakt zonder dat ze er bewust mee bezig was..

10. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    hoi,

@JuJu: Ik heb 2 australian shepherds van 13 en 7 jaar oud. Geweldig met kinderen en zeer zorgzaam en knuffelig voor mij op dit moment... Vooral mijn reutje... Zou dat iets betekenen:(.
    @WendyenRichard: vervelend he, dat soort dingen als je zelf zo in de fase van net beginnen en afwachten zit. In mijn omgeving lijkt iedereen ineens zwanger te zijn.... vreselijk balen....

11. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    @ Juju...succes met wachten, bedankt voor je uitleg over indrooglijntje.

@ Wendyenrichard... Dat is helemaal balen als je dat van iemand te horen krijgt, en je zelf in onzekerheid zit.
    Afleiding tip: Tv kijken, Film, Boek/tijdschrift lezen wat erg interessant is ( helaas vind ik mijn geheim en vriendin erg leuk, staat ook vaak iets in over zwangerschap grrr )
    Of met de honden lopen, wat ik ook wel af en toe doe, helaas is het weer vandaag niet echt super.

Sterkte met wachten.

layla

12. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @ layla, dank je... ik heb helaas geen honden en het komt hier met bakken uit de lucht hahaha. Heb wel 3 katten maar denk niet dat hun aan een lijntje willen lopen :p
    Ja ik denk dat ik iets minder op dit forum ga zitten ook, zit nu naar cris zegers op tv te kijken.. is al geen straf opzich hahha maar op de nee of andere manier spookt het heel erg door mijn hoofd..

13. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Zijn ook bezig voor de eerste. Nja, bezig. Zitten nog niet met een kalender in onze hand, maar mocht het raak zijn dan zijn wij natuurlijk in de 7de hemel.

Sinds ik gestopt ben met de pil (juni) was ik de eerste cyclus dik 5 wkn, erna de twee erna normaal (28 dgn) erna in oktober was ik paar dagen te vroeg, waarschijnlijk i.v.m. antibiotica kuur. Als ik nu reken met mn normale cyclus ben ik nu ong 8 dagen over tijd.

Heb wel zeer gevoelige borsten (normaals als ik ongi word wel beetje, vooral bij t aanraken) nu hele dag. Kan niet normaal ik mn bed liggen. ben misselijk, hoofdpijn, druk op mn baarmoeder en de ene dag heel veel naar de wc en andere dag normaal. Durf alleen geen test te doen, omdat het de eerste cyclus ook langer duurde, dus wil nog even w88. Maar blijf hopen natuurlijk...

14. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @ MeisjeV, wat een geduld zeg! valt me op dat meerdere hier echt veeel geduld hebben.
    Ik hoop dat ik het tegen die tijd ook heb! :) Ik duim voor je!

15. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    haha, wil mezelf niet te gek maken.

Vorige keer toen ik over tijd was deed ik test, negatief en dag erna ongi (zal je altijd zien). Vandaar dat ik nu toch even wil wachten, cyclus kan zo weer langer zijn... helaas.

16. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Weet je wel wanneer je wilt testen?

17. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Ja en nee.

Denk aan zondag, maar wil aan de andere kant zo lang mogelijk wachten. Stom he...?

18. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    nou ik snap het wel en vind het knap dat je zoveel geduld hebt!
    je wilt gewoon geen negatieve test :)

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    knap hoor, meisjeV, dat je nog even kan wachten, maar geef je wel gelijk hoor, zou ook bang zijn voor een nega test....maar denk dat zondag wel een goed streven is hoor, dan ben je al zo'n poos overtijd, dan zou ik het er wel op wagen ;)

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik was er ook heel veel mee bezig tot ik mijzelf verbood om iedere dag langs dit forum te gaan. Nu sla ik soms wat dagen over en ik merk dat het me meer rust geeft. Als je hier leest ben je alleen maar bezig met symptomen, streepjes, zere borsten en slijmverlies zo ongeveer. Het is ook wel lekker om af en toe even pauze te hebben.

Ik heb gisteren trouwens bedacht wat ik de nieuwe opa en oma ga geven mocht ik zwanger raken: een rompertje waar ik op laat drukken "Mijn opa&oma zijn GAAF." Hopelijk voor kerst ;)

Deel Deze Pagina