wat een leuk idee Juju!!! ik wil onze ouders t-shirts geven, met "Ik word OMA" en "Ik word OPA". mijn ma roept namelijk al een jaar dat als het zover is, dat ze het van de daken gaat schreeuwen, maar zo'n t-shirt is net iets subtieler
Ik las een tijdje terug iets leuks om het te vertellen aan de opa's en oma's: een koffertje met daarin een rompertje, speen, luier, fles en een knuffeltje met een briefje: Als ik strakjes groot genoeg ben, mag ik dan komen logeren ? ik vond hem zo gaaf dat ik deze zeker wil gaan gebruiken!!
Blijft een leuk topic om mee te lezen.. Dit is mijn eerste cyclus zonder pil... Dus de kans zit er dik in dat mijn lijf er geen zin in heeft Maar... Volgens pilcyclus komt mijn eisprong in de buurt Dus zeker maar niet zomaar voorbij laten gaan haha
Hihi, toch mooi dat we nu al kado's voor de opa's en oma's aan het verzinnen zijn .. Pff het gaat wel hard met de pagina's hier.. dat zal wat worden als ik dadelijk 2.5 week weg ben, ik zal ergens het pagina nummer noteren waar ik ben gebleven! Vanavond eerste pil van de laatste strip Ennuh, @ juju.. ego mag best hoor (vind ik.. af en toe..)!
Heel erg leuk dat koffertje!!! @Jessie, waar ga je heen? Het komt nu echt dichtbij voor je he? @Sanzon, waauww wat spannend!!! Hoe gaan jullie mannen/vriendjes er eigenlijk mee om?
mijn man , is nog fanatieker als ik. die baalt heel erg als ik ongi ben. en met klussen.... pfff. als ik geen zin heb. ja maar als je kinderen wil dan moet je nu echt nog vandaag hoor.haha. en die van jullie?
haha wat leuk!! Die van mij wil ook wel beginnen! Maar hij heeft het er niet zo snel uit zich zelf over... Maar als we het er over hebben, praat ie graag mee haha. Hij vind alles ook erg interessant! Ben benieuwd hoe het gaat als we echt bezig gaan...
nou meiden...zoals ik al vermoedde zijn vandaag de duivels weer doorgebroken..op naar de volgende ronde...ik moet toegeven dat ik me toch een beetje teleurgesteld voel na een half jaar..had zo gehoopt om wat eerder aan de beurt te zijn...we houden de moed er in! succes dames!
Ja..de eerste dag van mijn ongestelheid is toch weer even doorbijten...naja voor je het weet zit je weer in de klusweken haha..Luannie jij ook succes deze maand..we gaan voor een kerstcadeautje!!
knuffel voor de dames die ongi zijn geworden... mijn vriend leeft heel erg mee en moest zelfs huilen toen ik ongi werd, zo schattig. hij wil ook weten wanneer ik mn ei heb enzo...
Mmh, wilde eigenlijk een beetje anoniem blijven.. maaruh.. Costa Rica.. is ook de reden dat ik niet zwanger wil/mag worden deze maand, DEET is niet best tijdens de zwangerschap! Mijn man vindt het echt super dat ik er nu ook voor wil gaan. In tegenstelling tot de meeste stellen (als ik vriendinnen moet geloven) was hij er eerder aan toe dan ik!
Leuk idee dat koffertje! Wij hebben twee setjes boeken in huis al .. kwam ze tegen tijdens een beurs.. Lieve opa en Lieve oma .... Die liggen ergens diep verstopt in een kast haha.. Gelukkig is mijn vriend er ook echt aan toe.. ik ben er wel iets meer 'hardop' over bezig.. maar hij hoort alles graag aan en wil het allemaal graag weten over hoe wat en waar Ai wat jammer dat er weer een aantal naar de volgende ronde moeten... veel geluk voor de volgende ronde!
Goedemorgen meiden, zit al een tijdje her en der mee te lezen op dit forum en heb nu dan eindelijk mijn eerste echte bericht geplaatst. (valt nog niet mee om een onderwerp te kiezen, zeker niet als sommige discussies al héél lang lopen..) We zijn inmiddels aanbeland in ronde 5 en hebben al een paar keer gedacht dat het zover was. Best frustrerend zo'n lichaam die je heel goed in de maling kan nemen!!! Verder nog een paar weetjes over mijzelf: 28 jaar, woonachtig in de regio utrecht en in juni getrouwd. Hoop dat ik met jullie mee mag schrijven, lijkt mij in elk geval erg gezellig.. Liefs, Nic28