Welkom Nic28, Tuurlijk mag je mee praten gezellig! Lijkt mij heel erg frustrerend als je denkt dat je zwanger bent en het is niet zo... Ik hoop dat deze ronde je meer geluk brengt
@nic welkom! Dames die ongi zijn geworden wat jammer!!! maar jullie kunnen gaan voor het kerstkadootje... Bij mij is er nogsteeds niks gebeurd.. mijn lichaam geeft nog geen tekens van een aankomende ongi en ook was mijn test WEER negatief baal ik wel van! Ik heb de HA gebeld en als ik volgende week nog niet ongi ben mag ik langskomen... ben benieuwt! ( had stiekum gehoopt op een leuk verjaardagskadootje...
dat is balen michelle. niet op geven hoor... nic welkom. hier nog steeds niks. alleen bijn hoofdpijn mijn bed uit. morgen of zaterdag weer testen. morgen 5 dagen overtijd
Hier nog steeds niks aan ongesteldheid. Geen tekenen ook. Nog wel zeer gevoelige (.)(.) en krampjes in mn baarmoeder. Maar niks zoals een ongi. Dus... blijf hopen. Zondag testen (als ik zolang kan w88) Balen voor degene die ongi zijn!!
hoi meiden, frustrerend he, zoals het allemaal moet gaan.... Waarom zijn wij vrouwen niet zo gebouwd dat we vrijwel direct kunnen bepalen of we in verwachting zijn. Ik ga nog uit van een cyclus van 28 dagen, omdat dit mijn eerste is na het stoppen met de pil. We hebben geloof ik wel op het juiste moment geklust, maar voor mijn gevoel is er helemaal niets gebeurd. Mijn lichaam gedraagt zich normaal. Natuurlijk kan het bij mij gewoon stress zijn dat het niet zou lukken, aangezien ik straks in 10 dagen moet gaan verhuizen, maar het blijft vervelend. Ik merk wel dat het lezen van de verschillende fora een beetje extra frustratie geeft. Juist de positieve berichten (sorry mama's to be) zijn enorm moeilijk om te lezen. Gezien mijn leeftijd (33) ga ik er helemaal niet vanuit dat het bij mij in 1 keer zou lukken, maar mijn vriend blijft zeggen dat het kan. Zijn ex was 35 en bij hun was het in 1 keer raak. Dan zegt ie dus dat het niet aan hem kan liggen.....:x Daar kan ik best wel kwaad om worden. Ik bedoel, hij is intussen ook bijna 6 jaar ouder en wie weet wat dat betekent...... Nou ja, ik moet nog 10 dagen of zo tot mijn NOD en dan zien we wel verder. Dit wilde ik gewoon ff kwijt, sorry voor de ego-story..... Groetjes, Elleke
Kon het niet laten, en zit nog te trillen. Heb toch een test gedaan, 2x zelfs. 2 x positief!!!! IK BEN ZWANGER!!
Hoi, @MeisjeV: GEFELICITEERD!!!!! Hoop dat je mijn vorige berichtje niet te zwaar neemt, moest ff stoom afblazen! @all: wie weet zijn wij ook wel zo gelukkig in de komende (paar)maand(en)?!?! Groetjes, Elleke
@ meisje V, ben wel beetje jalours wat waren jou symptomen? @elleke, we moeten denk ik gewoon afwachten ik zit in hetzelfde schuitje als jou en de test blijft negatief....
@ MeisjeV, GEFELICITEEEEEEEERD!! wat een super goed nieuws!!! Kan je je koffertje alvast maken Kon je niet langer wachten met testen??
@all, leuk dat ik gezellig mee mag praten! Ik ben vorige week weer begonnen aan een nieuwe ronde. Bij mijn laatste cyclus wist ik zeker dat ik zwanger zou zijn (had werkelijk waar alle zwangerschapsymptomen), maar werd opeens veel eerder (en NOG ERGER) ongesteld. Maar goed, nieuwe ronden, nieuwe kansen! Gebruikt 1 van jullie trouwens de "zwanger worden" tabletten van de Etos? Of heeft iemand hier ervaring mee?
waarom komt die ongi nou niet door zetten? het voelde vanmorgen zooooo echt op ongesteldheid.... kheb zelfs aspirientje genomen tegen de pijn ( die inmiddels toen net weg ging ) en tis nu weg...en niet ongi...al 3 en half uur later. hoe kan dat nu? word hier wel heel erg raar van. groetjes layla
Nee, kon idd niet wachten. Ook vanwege de reactie van mn vriend: Zeur niet zo, als je t wil weten moet je een test doen. Met een vette knipoog haha. Belde hem net. Meneer stond even met een bek vol tanden. Zeker toen ik vertelde dat ik ondertussen test 2 aan het doen was en die ook naar de positieve kant ging !! Zometeen idd spulletjes halen voor een koffertje !! Kan niet w88. vanaaf weten de opa's en oma's t. Wel fijn, want mocht t misgaan heb je iig wat steun. Al andere mensen die meer weten???
he meisjev Gefeliciteerd!!!!! Wat een goed nieuws zeg..super. Ik zit helaas nog even in onzekerheid, maar deze site geeft me steun, ben absoluut niet de enige die dat heeft. groetjes layla
wow, MeisjeV....gefeliciteerd, jij wordt mamaaaaaaaaaa!!!! hoop dat ik en vele anderen met mij snel je voorbeeld volgen
MeisjeV van harte gefeliciteerd!! SUPER.. dat dit het begin van een enorme babyboom in dit topic mag zijn! Pff, hier weer eens twijfels.. na een enorme k*tbaan, zit ik nu helemaal op mijn plek en mijn leidinggevenden zijn erg tevreden. Dus werd er deze week gepraat over volgend jaar mensen begeleiden in het opstellen van jaarplannen, carriereplanning etc.. terwijl ik er zelf nog niet eens een jaar werk. Superleuk natuurlijk, maar tegelijkertijd gaat er door mijn hoofd, oh maar misschien ben ik dec 2010 wel met zwangerschapsverlof.. Aargh, soms baal ik van mezelf! Oh ja, ben ook nog 29 geworden vandaag.. heb altijd gezegd dat dertig me een mooie leeftijd leek om moeder te worden. We zullen zien..
@Jessie, Ik denk dat er altijd wat ''tussen'' komt.. Is het niet een baan is het wel wat anders.. Een kindje komt volgens mij nooit 'gelegen'. Ik bedoel te zeggen dat ik veel hoor van: eerst een groter huis, andere baan etc. Maar als het kindje er eenmaal is past alles zich aan.. (denk ik) Wie weet krijg je die functie wel en is er geen probleem tegen de tijd dat je met verlof moet En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!