Ik kon ons helemaal niet meer vinden! Gelukkig heb abo op het topic, anders was ik jullie gaan missen.. Niet zoveel berichten meer de laatste tijd. Wel blijven schrijven hoor dames!!
Jeeeej, topic gevonden!!!! Kunnen we weer verder kletsen, heb alleen niet zo veel te melden op het moment hoe kun je je trouwens abonneren op een topic?
Abonneren doe je boven aan bij ontwerptools.. Ik vind het hier eigenlijk ook te rustig... Maar ik heb ook niet veel te melden eigenlijk... Oh, dat ik misschien ga verhuizen... (maar daar is dit topic niet voor he? haha)
Haha ja ik heb ook niet veel bijzonders Zit ook niet echt in een spannende tijd nu. Behalve dan klussen ed (geen idee welke cyclus ik heb) en dat ik dus aan het tempen ben (ook weinig spannend). En oh heb vandaag gratis slabbetjes binnengekregen. Kan niet wáchten op een kindje om ze te gaan gebruiken Spannend Luannie, verhuizen. Ga je dit weekend?
Ik zit in de zelfde spannende tijd op het tempen na dan.. OH en ook geen slabbertjes :S Nou maandag horen we of we het huisje krijgen, dus spannend!! En dan wil ik zo snel mogelijk weg hier
hoi ik zit nu in de spannende tijd,want heb morgen m'n 1e NOD,denk wel dat ok ongi word, heb alle trekjes die k anders ook had,puistjes,veel zin in lekkers maar toch blijft t ff spannend, zit in ronde 1 dus weet niet hoe lang m'n cyclus zal zijn... Hoop trouwens voor de meiden die nog niet ongi zijn,maar wel over tijd dat ze het snel worden! Onzekerheid is echt niks.... Succes iedereen! liefs miek
Hoi meiden, Het is idd erg stil hier. Ik heb nog niets te melden, mag ook nog niet testen. Wij hebben woensdag de sleutel van ons nieuwe huis gekregen en ik ben als een halve gare aan het schilderen, schoonmaken en inpakken aangezien wij volgende week zaterdag moeten verhuizen. Wat wel heel leuk is, is dat wij straks 3 slaapkamers hebben en de 3e slaapkamer helemaal niet ingericht wordt (ook niet als computerkamer). Deze kamer is gereserveerd voor onze toekomstige puk. Mijn schoonvader zei gelijk al: "Dit wordt zeker de slaapkamer van de kleine meid". Hij is meer bezig met mijn zwanger worden dan ik en hij weet niet eens dat ik gestopt ben met de pil hahahaha...... daarbij is hij er ook nog eens van overtuigd dat ik een meisje ga krijgen. Hij heeft namelijk al 3 kleinzoons. Maar hij vindt wel dat we moeten opschieten, want hij is de jongste niet meer zegt ie...... Nou ja, ik moet nog ff wachten, ga maandag denk ik testen als ik dan niet ongi ben..... Groetjes, Elleke
@ Elleke, JIj dus wel in een spannende tijd Ik hoop dat het raak is en dat je gelijk het 'lege' kamertje kan inrichten....
@ Elleke Wij hebben ook een babykamer sinds onze verhuizing (mei). Staat wel wat in maar hangt bijvoorbeeld geen lamp (wordt een leuke kinderlamp) en er hangen ook geen gordijnen (worden leuke kindergrodijnen ) Superleuk!
Hoi, Super hè, zo'n extra kamertje met een bestemming. Wij hangen er wel een lamp op, maar dat is al een kinderlamp en die hebben we toevallig over hahaha. Gordijnen laten we voorlopig even zitten, tenzij we iets over houden uit ons oude huis, dan lijkt het tenminste ingericht..... Oh, ja, met alle andere dingen waar ik mee bezig ben, zou ik het bijna vergeten... Ik zou vandaag mogen testen, maar ik wacht lekker tot na het weekend. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn koppie er niet naar staat.... Er is nog steeds geen spoor van mijn ongi te bekennen hoor, maar ja, ik heb dan ook nooit klachten van tevoren, behalve migraine en die heb ik ook niet, dus ik ben benieuwd. Groetjes, Elleke
Lieve dames , Ik kan het eindelijke zeggen: IK BEN ZWANGER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Woehoe !!!!!!!!! Ik had me op een negatieve test ingesteld maar hij was positief.... en ik dacht doe er nog een en ... die was ook positief !!! OH my god !!!
Ja goede vraag ... gewoon... alleen was afgelopenweek al uitgevallen tegen papa in spe en mijn borsten doen zeer en mijn reuk vermogen is nogal aanwezig en moet zeggen dat me niet alles smaakt ineens heel raar !!!