Spannend.... zwanger worden van de eerste

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wvd, 20 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    @ WVD
    Heerlijk nieuws! Je hebt er ook lang genoeg op moeten wachten. Lekker genieten: gefeliciteerd!

2. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi allemaal,

@Wvd, GEFELICITEERD!!!!
    @all, bij mij nog altijd geen tekenen van rode duivels. Ik heb nogsteeds geen migraine, alleen een voorhoofdsholteontsteking. Wel heb ik wat dik slijm..... Ik ga (als ik tijd heb ivm de verhuizing en schilderen)vanmiddag testjes halen, maar weet nog niet wanneer ik test, dat hangt er vanaf wanneer mijn vriend en ik samen thuis zijn, wil het niet alleen doen.....
    Ik houd jullie op de hoogte....
    Groetjes,
    Elleke

3. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    spannensd, doglover, ben benieuwd!!!!!!!!!!!!

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Spannend!

5. dolfijntje25

dolfijntje25 Actief lid

28 aug 2009
    180
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hey juju,
    hoe gaat het tempen? nog steeds in je mond?
    ben benieuwd want dan kan ik dat ook mooi doen als ik ong wordt..

6. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    hoi

ik heb m'n nod gehad,maar nog geen ongi, zit in 1e ronde dus kan van alles gebeuren,als ik t morgen nog niet ben ga ik naar kv om test en dan woensdagochtend testen...
    toch wel spannend!
    Wvd gefeliciteerd!!

succes met wachten voor de andere!

liefs miek

7. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi,

Ik kon me dus niet inhouden en heb vanochtend (alleen) een test gedaan (KV 2voor5). Hartstikke negatief. Was maar goed dat vriendlief er niet bij was, was zo zenuwachtig als wat.....
    Nou ja, ik wacht nog ff tot volgende week, dan zijn we werkelijk verhuisd en wordt ik misschien wel ongi als de stress van de verhuizing voorbij is....

Groetjes,
    Elleke

8. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Hoi Elleke,

ik had vandaag precies t zelfde ;), ook kv test gedaan die harstikke negatief was....weet hoe je je voelt ;-(
    heb ook niks tegen manlief gezegd,vrijdag nieuwe poging als rode duivels nog niet zijn geweest.....

wachten duurt te lang....

x miek

9. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi Miekje,

Errug hè? dat wachten
    Ik weet ook wel dat het ff kan duren voordat alles weer normaal op gang komt, maar ben al eerder gestopt met de pil (tussen relaties door) en toen had ik daar geen last van, toen bleef ik regelmatig. Daarom snap ik het nu ook niet......
    Hoop dat jij ook snel duidelijkheid heb....
    Groetjes,
    Elleke

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Gaat prima doe het 's ochtends als ik moet plassen (erg he) schrijf het resultaat in mijn schriftje en ga dan douchen. Temp is nu erg gezakt vanochtend en ik merk dat ik me echt niet genoeg heb ingelezen. Weet alleen dat als je zwanger bent je temp hoog blijft. Dus bedacht dat je rond je ei ook hoge temp hebt? Maar dan klopt het weer niet.. Naja en van slijm ed heb ik helemaal geen last. Vandaag ga ik voor het eerst een ovutest gebruiken hoewel ik heb gezworen er niet aan te beginnen. Merk dat ik toch graag wil weten wat er gebeurt in mijn buik!

En balen van die negatieve testen.. Misschien nog even geduld en dan een tweede streepje? Hoop het voor jullie!

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik kwam eens even piepen en wat zie ik? Overtijd?

Heb je je al aan een testje gewaagd? Heb niet alles teruggelezen, want het is heel wat ;)

@ Juju: Voor jou komen de klusdagen eraan! Klus ze zou ik zo zeggen. :)

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    I know Nijntje! Hopen dat ik vriendlief mee kan sleuren ;)

13. dolfijntje25

dolfijntje25 Actief lid

28 aug 2009
    180
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hey juju,
    dat is altijd fijn als je een beetje weet wat er in je lichaam gebeurd :)
    volgend mij daalt je temp als je ongesteld wordt maar ik weet er ook nog niet alles van temperaturen..
    als ik nou ongesteld wordt ga ik het ook doen..
    maar ja nu nog afwachten..

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ongesteld: temp daalt
    Daarna stijgt temp
    Ovulatie: temp daalt
    Daarna stijgt temp
    Innesteling: temt daalt
    Zwanger: temp blijft hoog.

Heb het net even nagezocht :) Dan weet je het vast.

15. dolfijntje25

dolfijntje25 Actief lid

28 aug 2009
    180
    0
    0
    NULL
    arnhem
    @juju: thanx :D maar nog niks nodig.. nog steeds niet ongesteld..

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Weet je zeker dat je niet zwanger bent?

17. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi allemaal,

Wat is het hier overdag stil..... Is niet zo erg hoor, kan overdag toch niet veel lezen ivm de verhuizing....
    Het is hier volop stress, daarom heb ik ook nog geen tweede test gedaan na de eerste negatieve van maandag. Ik wil het op dit moment eigenlijk helemaal niet weten. Ik ben ontzettend moe, maar weet niet waar het van is, van de verhuizing of.......
    Verder helemaal geen tekenen van ongi, verlies alleen heel veel, heel dik wit slijm (sorry voor de details) en dat ken ik dus helemaal niet van voordat ik ongi moet worden. Een vriendin die 2 jaar geleden een zoontje heeft gekregen zei dat dat wel eens een "goed" teken kon zijn.
    Verder is mij opgevallen dat mijn hond niet meer echt op schoot komt, hij ligt met zijn voorpoten op mijn bovenbenen met zijn achterpoten op de grond, terwijl hij anders altijd helemaal bovenop mij klom.... Zou dat wat zeggen????? Ze beweren wel eens dat honden dingen eerder door hebben dan wij zelf.....
    Nou ja, ik ga pas na het weekend weer testen als ik dan nog niet ongi ben. Helaas heb ik tot 21 december geen internet thuis dus moet ik gebruik maken van internet van anderen. Ik zal wel proberen af en toe eens te kijken en wat te schrijven.....
    Groetjes en iedereen succes als ik geen kans meer heb om terug te komen dit weekend....
    Elleke

18. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Ja het is hier inderdaad rustig.. Maar volgens mij zitten de meeste in een periode waar niet veel te vertellen valt. Tenminste als we het beschaafd willen houden hier ;)

Heej maar wat spannend joh doglover! Gaat de verhuizing wel helemaal goed?
    Dat van honden heb ik ook altijd gehoord ja...
    Nou ik hoop dat het raak is :) Spannend!

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Dat van honden heb ik ook vaker gehoord, dieren zijn heel gevoelig voor dat soort dingen.

Zou het met katten ook zo zijn, die van mij komen sinds een paar dagen ook niet meer op schoot maar gaan naast me liggen?

20. dolfijntje25

dolfijntje25 Actief lid

28 aug 2009
    180
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hey juju,
    nee dat weet ik niet zeker :)
    was het maar zo :( voel wel van alles in me onderbuik en zijkant van me borsten.
    maar ja zolang de test negatief is ga ik er maar van uit van niet.

Deel Deze Pagina