@nijntje: ja al 5 dagen woensdag getest maar was negatief voel wel de hele tijd trekkerig gevoel in me onderbuik en zijkant van me borsten zijn gevoelig maar verder nog niks.. maar ja zolang ik nog niet ongesteld wordt.. en hoe is het met jou dan?? hoe voel je je?? heb je het al tegen je familie verteld?
Hallo Dames, Heb een stukje terug zitten lezen. Erg spannend allemaal! Ik hoop dat het ' snel ' raak is bij jullie, Zijn jullie alleen bezig? Ik zelf ben nu al bijna ander half jaar gestopt met de pil, ben er veel mee bezig. Maar wil het nu wat serieuzer aan pakken met ovulatie testen etc... iemand nog tips? Groetjes
Hey Luannie, De verhuizing gaat redelijk. Het nieuwe huis is zo goed als klaar... We hadden 10 dagen de tijd, we verhuizen a.s. zaterdag. Pas vandaag is het water aangesloten. Het oude huis is nog niet helemaal ingepakt, ben ik nog aan bezig, maar schiet niet echt op. Kan mezelf er niet echt toe zetten op bepaalde momenten. Morgen het nieuwe huis stofzuigen en een natte lap erover en dan zien we zaterdag wel. Morgenavond ook nog sinterklaas omdat mijn "stiefzoontje" volgende week niet bij ons is. Moet ik ook nog regelen. Ik wordt af en toe helemaal gek hier...., maar ja, moet wel door. Groetjes, Elleke
Welkom Priscil.. Geen tips hier... ben zelf nog een groentje.. Kwebbel en Doglover... Wat grappig wat jullie schrijven over de katten en de hond.. Eens kijken van t weekend of mijn meissie (oud kattebeestje) op mij duikt zoals normaal als ik bij mijn ouders kom..
Hoi Elleke! Zo dat moet snel! in 10 dagen allemaal! Nog even hard werken, en dan zit je lekker in je nieuwe huisje Welkom Pricil, Ik kan je ook geen tips geven, want dit is mijn eerste ronde en we gebruiken geen ovulatietesten!
Tempen! Als je ooit naar de huisarts gaat dan moet je dat toch 3 maanden doen dus zou ik er maar vast mee beginnen als ik al 1,5 jaar mee bezig was. Krijg je meer inzicht in je cyclus, Verder las ik ergens dat je rond je eisprong (afhankelijk van je cyclus) ook ovutesten moet gebruiken (ik geloof tussen 5-10 per maand, waar je eenmaal daags test en als je ei nadert tweemaal daags). Om de dag klussen behalve als je ei springt dan iedere dag. Enne nee, zelf doe ik daar niet allemaal aan
Hoi Dames, Bedankt voor de tips, ik ga er zeker mee aan de slag. Dolfijntje, Heb je inmiddels al meer duidelijkheid? Groetjes
hoi prisil, heb net een kv test gedaan en die was heel vaag.. denk dat ik zo die 2 voor 5 euro maar even ga proberen.. trouwens wel apart dat verhaal over katten, ik heb ook een poes en die gaat al een paar dagen op me buik liggen wat ze nooit doet eigelijk.. maar nu ik dit zo lees ga ik het toch wel even in de gaten houden hihi
Hoi allemaal, Net mijn tweede 2voor5 test gedaan, hartstikke negatief natuurlijk. Ik dacht, laat ik nog maar een keer testen, kon niet wachten tot na het weekend..... Als ik nu niet snel ongi wordt, ga ik gillen. Vanavond ga ik mijn computer afbreken en dan heb ik tot 21 dec. geen eigen internet verbinding, tenzij onze nieuwe buren internet hebben en wij tijdelijk ff op hun netwerk mogen inbreken..... Ga ik toch proberen. Ga dit wel missen..... Groetjes, Elleke
heeej doglover! Wat vervelend!! pfff..... Ik zou zooo gefrustreerd raken! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.. En ik hoop ook dat je internet van de buurtjes kan ''aftappen''
wij hebben het toen we gingen verhuizen heel lief aan onze nieuwe buren gevraagd of we gebruik mochten maken van hun draadloze verbinding, was geen probleem toen we weer eigen internet hadden hebben ze wel hun wachtwoord weer veranderd, zodat we er geen gebruik van konden blijven maken, maar dat vond ik ook wel logisch.
Dat wil ik dus ook proberen, dan gebruik ik gewoon de laptop van mijn vriend..... Als het niet lukt zal ik het forum wel missen hoor (en jullie gezellige praatjes). Het is toch lekker om af en toe ff een uitlaatklep te hebben.... Groetjes, Elleke
Je bent niet alleen hoor Juju Hoop echt dat het raak is deze ronde, maar voel nog niks verdachts, dus zal wel niet....nog even een weekje geduld.
Hoi allemaal, Ben ff online met een dongeltje van een vriendin. Toch handig die dingen hahaha. Ga proberen om 1 of 2 keer per dag ff online te komen, zodat ik niet te ver achter raak, maar moet wel het gebruik van het internet in de gaten houden..... De verhuizing zit erop, nou ja, nu moet ik nog zorgen dat alles op orde komt, maar het ergste is achter de rug. Intussen 9 dagen overtijd en nogsteeds geen tekenen van rode duivels :x. IK WIL DUIDELIJKHEID!!!!!!! Ga deze week wel testen halen, ik denk dat het gewoon allemaal door de stress komt.... Groetjes, Elleke
Gefeliciteerd meid! Zag dat je 5 weken zwanger bent!!! Met mij is alles goed. Ben nog steeds verschrikkelijk moe en mijn (.)(.) doen nu ook echt serieus pijn... Kan er 's nachts niet meer op liggen, zo pijn doen ze. Mijn ouders en schoonouders waren dadelijk op de hoogte, de rest hebben we het na de eerste echo verteld omdat ik een aardig buikje had. En dat blijft maar groeien! Heb vanmorgen een foto gemaakt en proberen in het album te steken als ik eens tijd heb. De collega's, vrienden en andere familie zijn heel blij voor ons. Allemaal positieve reacties gehad! En mijn vriend is zo fier als een gieter! En ook heel bezorgd, zo ken ik hem helemaal niet!
Wat lief van je vriend Nijntje. Heb je een fotootje zodat we je buikje kunnen bewonderen? En Doglover, al test gedaan?