wij hebben niks aan sinterklaas gedaan en mijn vriend zit momenteel in de nachtdiensten, dus ik ben veel alleen. Heb vandaag de kerstboom gezet en nog wat andere kerstversieringen opgehangen.
Ik zat de hele tijd te denken: zouden we volgend jaar een klein ukkie bij ons hebben met Sinterklaas?
Hoi meiden, Effe een kleine update van mijn kant.... Ik ben intussen 15 dagen overtijd, kan het niet meer volgen hoor. Heb mezelf voorgenomen om tot woensdag te wachten met testen, ik zie op tegen een nega test...... Sinds gisteravond Kevin bij ons voor de komende weken, ben benieuwd hoe dat gaat... Ik geloof dat ik de enige ben die er aan moet wennen... Mijn vriend is alleen maar blij dat ie bij ons is en niet bij zijn moeder.. en Kevin zelf hoor ik helemaal nergens over. Intussen klussen wij gewoon door. Wie weet??? Ik had ook het idee over sinterklaas volgend jaar, vraag me af of we zo veel geluk hebben... Mijn broer (die ik bijna nooit zie, woont in Luxemburg) was hier voor sinterklaas en had heel lief om een kadotje voor Kevin gedacht... Deed mij wel goed hoor. Voor iedereen die op haar NOD zit te wachten: SUCCES!!!! Groetjes, Elleke
Jeetje Doglover wat irritant! Hopelijk groeit er nu een piepklein beebje in je buik, dat zou het wachten wel waard zijn natuurlijk. Ik hoop dan ook op een knallende test voor je!!!
@Doglover, spannend hoor! Ik duim voor jullie. Vandaag weer gewerkt.. en de kerstborrels in de agenda gezet.. pff.. hartstikke gezellig maar ik ben bang dat serieus klussen in ronde 1 er niet van gaat komen, 3 borrels/etentjes precies voor/tijdens de (uitgaande van keurige 28 dagen cyclus) ovulatie!
OH MY GOD!!!!! Ik dacht net laat ik eens testen!! en ja hoor een tweede streepje!!! Ik geloof het gewoon niet! Morgenochtend nog een keer!!! AAAAAHHHH
luannie GEFELICITEERD!!!!!! dan zal t morgen helemaal wel duidelijk zijn!! zie ik t goed in je banner dat je nog in 1e ronde zit??? was jou cyclus snel regelmatig na stoppen met pil? zelf wacht ik nu al 45 dagen voor 1ste ongi na onttrekkingsbloeding, en heb al 3 x negatief getest dus ben t wachten beetje beu... Maar des te leuker om te lezen dat er meiden zijn bij wie t wel lukt, ik houd gewoon goede moed,zijn nog maar net op weg dus mijn tijd komt vast ook.. geniet ze!!! liefs miek
kan ik me voorstellen,maar 's ochtend heb je de meeste hcg in je urine dus dan is t helemaal duidelijk en ben je gewoon ZWANGER!!!! dat worde hele fijne feestdagen zo...was vast verlaat kadootje van de sint, leuk om posi test bij je vriend in z'n schoen te doen
Oh sorry ik kreeg net je halve berichtje te lezen.. vandaar mijn korte antwoord! Ja dit is ronde 1!! en nog een half bakken ook! We hebben niet echt moeite gedaan haha!! Ik ben ver van te voren gestopt omdat ik niet wilde dat als we er voor gingen dat ik niet regelmatig zou zijn! Morgenochtend ga ik gelijk weer testen (hoewel deze ook niet echt onduidelijk is...) Maar wat vervelend dat het bij jou nog even op zich laat wachten!! Ik hoop dat het snel regelmatig is bij jou!
ik ben zelf pas eind oktober gestopt,zijn in augustus getrouwd en wilde niet onge zijn op trouwdag of huwelijksreis... maar ga zeker als ik ooit zwanger word aan m;n vriendinnen als tip geven dat ze beter eerder kunnen stoppen... want als je er eenmaal voor gaat wil je t ook gelijk. Maar gewoon super dat het zo goed gelukt is,misschien juist omdat je er niet zo mee bezig was veel plezier ermee!
Tsja haha wie zal het zeggen!! Ik ben september getrouwd, maar ik kon de pil nooit doorslikken werd toch ongesteld dus bij mij maakte het niet uit... Ik hoop dat het bij jou ook snel raak is!
thanks!hoop t ook, ben nu 28 en zou graag voor m'n 30ste moeder zijn... maar weet ook dat ik geduld moet hebben,en dat probeer ik dzan ook maar braaf slaap heel erg lekker straks,maar dat zal vast wel lukken
Goeiemorgen allemaal, Eindelijk, na 46 dagen ongi!!!!! Ik werd het wachten echt beu en mijn vriend eigenlijk ook. Gisteravond nog over gehad of ik vandaag zou testen. Toen ik vanochtend wakker werd voelde ik iets en toen ik naar de wc ging was er 1 druppel bloed JOEPIE!!!. Klinkt gek, maar nu kunnen we in ieder geval door naar ronde 2 . Groetjes, Elleke
@Miekje: lekker slapen is niet gelukt haha!! Veel te hyper haha! @JuJu: de test van de kruidvat 2voor 5.. En vanochtend was hij donkerder dan gisteravond... @Doglover: Dank je!!!! en super dat je door kan naar ronde 2! Ik heb gelijk maar een tikker aangemaakt misschien dat ik het me dan kan beseffen!
Who, Luannie, GEFELICITEERD! Super.. helemaal geweldig! En Doglover fijn dat je eindelijk weer op dag 1 van je cyclus bent aangekomen.. goeie tekst bij je banner.. inderdaad alles korter is mooi meegenomen!