Spannend.... zwanger worden van de eerste

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wvd, 20 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @doglover Fijn eindelijk ongi!ik ben nog steeds wachtende, inmiddels op dag47......
    maar goed er is nu zoveel gedoe op t werk, en heb net gehoord dat m'n opa kwaadaardige plek op z'n lever heeft....
    dus afleiding van ongi gebeuren genoeg,hoewel sommige minder leuk......
    heb toevallig net komt vrouw bij dokter gezien en krijg je daarna zo'n bericht...slik....hij is bijna 76,maar ben zelf verpleegkundige dus weet wel beetje wat er gaat komen....

denk nu net dat als ik zwanger word het zijn 1ste achter kleinkind word....,.

AAAArrrrrgggggghhhhhh nu wil ik t toch wel graag,m'n opa lag namelijk met maagkanker in t ziekenhuis toen ik geboren werd,ben nu 28, dus hoop dat hij toch ooit ook de geboorte van z'n achterkleinkind kan meemaken......hoezo toeval???

sorry heeft niks met wachtbankje te maken,maar wilde ff ei kwijt, omdat er nog tig onderzoeken moeten gebeuren houden we t nog binnen de familie....

liefs miek

2. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hoi Miekje,

Ik leef met je mee. Kan me niet voorstellen hoe het voelt, maar het is een moeilijke situatie.
    Ik geloof ook helemaal dat mijn lange cyclus te maken heeft gehad met de stress van de verhuizing en het feit dat wij nu full-time voor het zoontje van mijn vriend zorgen (geheel onverwacht).
    Mijn schoonvader is 75 en heeft hartproblemen en ernstige suikerziekte. Hij wil niets liever dan een kleindochter(haha, alsof ik dat voor het zeggen heb). Ik hoop ook heel erg dat hij in ieder geval de geboorte van onze kleine nog mag meemaken, ongeacht of het een jongen of een meisje is.....
    Succes en je ongi komt vanzelf wel, al duurt het dan ff.....
    Groetjes,
    Elleke

3. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    wat heftig miekje.....

hier ook zo'n zelfde afleiding, mn tante is afgelopen week geopereerd aan een kwaadaardig gezwel in haar borst, ze krijgen maandag de uitslag, ben erg bang.
    Wij wilden vorige week ook naar "komt een vrouw bij de dokter" maar wij hebben het maar even uitgesteld, want dat trek ik nu echt niet.

4. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Miekje, klote zeg! Het zou inderdaad heel mooi zijn als hij de geboorte van een achterkleinkind mee mag maken..

@Doglover.. haha.. nou ja, ik denk dat je schoonvader ook supertrots op een kleinzoon zou zijn! Heeft hij nog geen kleindochter dat hij daar zo naar verlangt?

@Kwebbelsnoes, dat is ook heftig, ik kan me voorstellen dat je dan liever niet gaat kijken naar een film die daarover gaat. Hopelijk niet meer borstkanker gevallen in de familie (erfelijk)? Hoe is het trouwens met je cyclus, ben ff kwijt of je nu ging temperaturen oid?

Hier geen heftige dingen gelukkig, al kreeg ik wel het bericht dat operatie aan de kleine (half jaar oud) van mijn zus wordt uitgesteld tot 2010 en aangezien die uitsluitsel over de diagnose moet geven, hadden we graag (hopelijk goed) bericht gehad voor de kerst maar goed.. het is geen spoed, dus!

5. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik ben gister begonnen met ovu-testen, maar nog negatief....

Maar heb iets raars, ik ben al een week aan het overgeven, loop de hele dag te huilen om niks en ben ontzettend kortaf tegen iedereen, heb een hoop mensen tegen me in het harnas gejaagd deze week.

Kan ik ondanks dat ik vorige week gebloed heb (ongi?) toch zwanger zijn? Heb namelijk alleen bruin bloed verloren.

Vanavond doe ik gewoon de ovu-test volgens planning, maar word ik morgenochtend weer spugend wakker, gooi ik er ook even een zwangerschapstestje tegenaan, gewoon voor de zekerheid. Ga ervan uit dat hij negatief is, maar wil het gewoon even zeker weten, gezien de kwaaltjes.

6. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Spannend zeg! Dat zou wat zijn.. ik duim voor je dat het toch zo is!

7. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ kwebbelsnoes: het zou natuurlijk kunnen, je hoort wel vaker van die verhalen.... Ik duim voor je
    @ Jessie: hij heeft al 3 kleinzoons, waarvan hij er 2 niet ziet, maar goed. Hij wil ontzettend graag een kleindochter. Ik denk ook dat dat te maken heeft met het feit dat de zus van mijn vriend 13 jaar geleden is overleden. Ik denk dat hij het leuk zou vinden om weer een meisje in de familie te hebben. Ik heb al tegen hem gezegd dat ie sentimenteel wordt op zijn oude dag hahaha:):)
    Groetjes,
    Elleke

8. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    helaas, test was toch negatief.....mn moeder zei dat het wel weer winterdepressie zal zijn, heb ik vaker last van, maar kan me de misselijkheid niet herinneren, maar t zal wel.

9. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Jammer Kwebbelsnoes.. maar een winterdepressie? Vervelend!
    Lekker naar buiten dan nu met dit mooie weer, het is wel koud maar wel droog (hier tenminste), even een beetje zonlicht opdoen!

10. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    zonlicht doet dan wonderen inderdaad , alleen is hier geen zon te bekennen, maar t is nog wel droog.

vorig jaar heb ik een zonnebankkuurtje gedaan bij de zonnestudio, misschien toch maar weer eens doen. Moet echt eens gaan sparen voor een zonnehemel.....want als ik alle zonnestudio bezoekjes van de laatste 3 jaar bij elkaar optel heb ik er al makkelijk 1 bij elkaar.

11. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Alleen dan ook ff bekijken of je wel mag zonnebanken als je zwanger bent?!

Hier was het gelukkig wel best zonnig, is goed voor mijn humeur! Ben altijd blij als de kortste dag van het jaar weer geweest is.. kan ik ook weer wat makkelijker m'n bed uit 's ochtends (heeft niets met winterdepressie te maken, ik weet het) ;)

Ff intiem.. ik vind het vrijen wel specialer nu er een babietje uit zou kunnen ontstaan :)

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wij ook Jessie ;)
    Hier gisteren ongesteld geworden na een lf van maar 9 dagen.. Toch vol goede moed naar ronde 4!

13. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Juju, Balen zeg! Hopelijk is je LF deze ronde langer..

14. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @Miekje, jeetje zeg! nou ik hoop voor je dat hij het kan meemaken!

@Doglover, wat lief een kleindochter! haha! maar idd een kleinzoon zal hij ook geweldig vinden...

@Kwebbelsnoes, ook heftig nieuws zeg!!
    Ook dat overgeven... en je humeur... maar wel negatief getest! BALEN!

Voor iedereen die weer ongesteld is geworden :( ik hoop voor jullie dat het de volgende ronde raak is!!

15. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    doe nu al 3 dagen ovulatietesten maar helaas nog steeds negatief, benieuwd wat het vandaag gaat doen.

ik heb wel steekjes in mn zij en rekbaar slijm dus denk wel dat mn ei aan het komen is.

ook wij vinden het vrijen veel specialer nu, het voelt heel anders, vind mijn vriend ook, we hadden het er gisteravond nog over.

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    @ Jessie: ja dat hoop ik ook!
    @ Luannie: en hoe voel je je? Op roze wolken? :D
    @ Kwebbelsnoes: duim voor je!

17. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @ JuJu, dat valt eerlijk gezegd nog reuze mee!
    Ik heb nergens last van en dan is het moeilijk te bedenken dat je echt zwanger bent.
    Het enige zijn mijn borsten HALLLOOO haha!! heb ik nog nooit last van gehad ook niet tijdens ongesteld zijn enzo.. maar nu voel ik ze duidelijk!:$:D Verder helemaaal niets!
    Dus ben benieuwd of die wolk nog komt... misschien als de klachten toenemen... en ik het me meer ga beseffen..

18. dolfijntje25

dolfijntje25 Actief lid

28 aug 2009
    180
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hey luannie,
    ik herken precies jou gevoel.. ik heb ook weinig kwaaltjes afentoe misselijk vooral 's morgens maar verder kan ik nergens op uitmaken dat ik echt zwanger ben..
    dacht ook altijd dat je op die roze wolk zou zitten maar het enige wat waar ik op zit is een wolk angst en onzekerheid,
    zal het wel goedzitten klopt het hartje wel?!
    ik krijg de 29ste pas een echo dus even geduld..

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    het komt vast goed dames!!!!!! maar kan me voorstellen dat die roze wolk pas komt als je hebt gezien dat alles goed is.

hier nog steeds geen ei in zicht, we wachten af.

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik sluit me hier helemaal bij aan! Pas na de eerste echo begon ik me wat geruster te voelen en na de tweede echo is dat gevoel van onzekerheid helemaal over gegaan. Nu durf ik voorzichtig te genieten.

Heb wel nog wat onzekerheid omdat ik de dag na de tweede echo nog een bijkomende heb gehad omdat mijn risico op down vrij hoog lag... Maar het heeft een neusbeentje en de gyn zei dat dat heel goed was. Maar toch, zal pas gerust zijn als ik het in mijn armen kan houden in juni.

Ik had ook niet zo'n uitgesproken klachten, vooral vermoeidheid en af en toe een vlaag misselijkheid. Wat mij vooral op de been hield is dat ik geen bloedverlies had...

Deel Deze Pagina