Hmm dat kan ik me ook wel voorstellen. Ik leef nu helemaal toe naar die positieve test maar daarna zou ik vooral hopen dat het blijft zitten! Ik hoop voor jullie dat het allemaal goed gaat en de wolk lekker komt. Genieten!!!
Goedemorgen allemaal, Ff een klein updateje van mijn kant. Ik kan nogsteeds niet de hele dag meelezen, vanaf maandag weer JOEPIE!!! Baal er echt van dat ik enorm moet oppassen wat ik op internet doe ivm de datalimiet. Mijn ongi was kort (voor mijn gevoel) en het klussen is bij ons lekker weer begonnen. Ik heb geen idee wanneer mijn ei zou moeten zijn, dus gaan we lekker ongedwongen deze maand in...... Ik voel me helemaal moeder trouwens hoor, met Kevin hier. Loop de hele dag op mijn horloge te kijken of ik nog niet naar school moet om m op te halen enzo... wel wennen en enorm vermoeiend, maar wel leuk..... Fijne dag voor iedereen, Groetjes, Elleke
Inderdaad! De week voor ik m'n eerste echo kreeg was ik ook heel zenuwachtig, want uiteindelijk weet je niet of het hartje gaat kloppen. Maar je moet positief blijven denken!
Fijn dat het zo goed bevalt Elleke. Hele verantwoordelijkheid zo'n kleintje in je huis! Kun je vast goed oefenen
@nijntje, ow wat leuk je eerste echo hoe was het?? heel bijzonder zeker? ik wou dat ik ook al zo ver was..haha
nou het is momenteel erg saai haha afgezien afentoe een vlaag van misselijkheid maar dat is niet heel spannend haha gister in de sneeuw naar huis rijden vond ik spannender
nou dat klinkt al heel spannend haha!!! Ik heb nog niet echt zwangerschapsklachten.. alleen mijn boobies! haha!! Maar ik zie dat jij nog dit jaar je echo hebt, leuk zeg!! spannend!!
ow ja die van mij ook :0 wist niet dat die dingen zo'n zeer kunnen doen.. als me vriend er alleen maar naar kijkt doet het al zeer hahaha arme jongen hihi ja bijna eerste echo eindelijk heb nu wel een beetje het idee helemaal niet bezig te zijn met de kerstdagen enzo heb alleen maar 1 ding in mijn hoofd haha ben jij al bij de VK geweest?
ja echt wist ook niet dat daar zo'n gevoel in zou kunnen zitten Ik ben ook niet echt bezig met de kerstdagen Ik heb 28dec een gesprek bij de VK en 13 januari voor de termijnecho! Ik vind het allemaal zo bizar ineens, je leest het allemaal en nu overkomt het je zelf... heeel raar..
ja zo onwerkelijk eigelijk he.. vooral omdat je bijna niks merkt.. kijk ook vaak naar me buik en dan besef ik nog helemaal niet dat daar al een klein frummeltje inzit..
nee heel raar! dat er wel al vanalles gebeurt! Stom ook dat je dat niet echt voelt in je buik.. Ik vind het trouwens wel een beetje cru van moeder natuur om een vroege zwangerschap als beginnende menstruatie te laten voelen!! :S Elke keer naar de wc omdat ik denk dat ik ongesteld word haha!!
ja idd.. elke keer weer die onzekerheid als je naar de wc moet, en nu plas ik me al een ongeluk haha hadden ze er niet een beetje zekerheid bij kunnen geven? zodra je zwanger bent dat je dan een helemaal niet meer onzeker bent haha
Ja! dat lijkt me ideaal! (we zijn goed bezig trouwens haha)... het was hier ook veeel te stil!! JuJu kan trots op ons zijn haha