Spannend.... zwanger worden van de eerste

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wvd, 20 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Hey meiden,

Heb ff niet alles bijgehouden, doe mijn best om nu bij te lezen.... Onze internet verbinding werkt weer, dus nu kan ik lekker iedere dag lezen....
    Hier niet veel bijzonders te melden. Mijn vriend heeft nu lekker vakantie en is dus hele dagen thuis. Ik kan dus lekker andere dingen doen en hoef niet constant met Kevin bezig te zijn, wel lekker hoor...
    Vriendlief is maandag 40 geworden en dat heeft ie geweten hoor. Loop wel eens een beetje te plagen dat ie nou beter zijn best moet gaan doen als we zwanger willen worden hahahaha. Moet ie maar niet opscheppen dat het hem al een keer gelukt is, daar kan ik niet tegen. Ben ervan overtuigd dat het wel goed gaat komen hoor, is alleen maar plagerij.....
    Groetjes,
    Elleke

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hee Elleke, welkom terug!! Leuk dat je er weer bent. Alles goed thuis ook met de kleine van je vriend?
    Hier cremige afscheiding vandaag. Mijn eisprong is dus in de maak! Zo nog even een testje er tegenaan gooien.
    En Kwebbelsnoes: ja het is ook niet onmogelijk hoor met een LF van 9 dagen. Sterker nog: ben van plan de komende weken te bewijzen dat daar hele mooie zwangerschappen uit kunnen ontstaan ;)

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Kwebbelsnoes ook 1 jan NOD zag ik? Spannend..

Voor iedereen, fijne feestdagen nog en op naar een super roze 2010!

ff ego.. dit wordt berichtje 99.. ben ik bijna junior member af ;)

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Je zit nu al op 102 ;)

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Haha, ik zie dat jij al senior bent!

Pff, was bij jullie alleen die eerste maand zo zenuwslopend, bij elk "kwaaltje" de gedachte van zou het zo zijn? Ik geloof niet dat ik dit heel veel maanden achter elkaar wil..

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    De eerste maand lette ik overal super op: vooral omdat ik bang was dat ik niet ongesteld zou worden (ontpillen). Iedere maand neem ik me voor om er minder mee bezig te zijn maar als de vruchtbare periode nadert dan ben ik er toch mee bezig. Gek genoeg meer dan wanneer mijn NOD nadert (maar dat komt ook omdat ik tot nu toe iedere maand wordt verrast door mijn menstruatie, beetje wiebelende cyclus).

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wat erg trouwens, senior member in 4 maanden tijd! :s!

8. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    je doet in ieder geval goed je best ;)

ik ben er ook weer iedere ronde veel mee bezig, steeds neem ik me voor om het los te laten, maar dat is gewoon moeilijk.

dankzij de drukke kerstdagen dacht ik er niet zo veel aan, word ik vanochtend wakker met ontzettende krampen, lekker dan.
    word er weer heel onzeker van, want het is te vroeg voor ongi, heb pas 8 dagen geleden mn ei gehad. hopelijk is het een innesteling.

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja lastig he alles voelen..
    Hier net een knallende ovutest gehad dus lekker klussen en dan rustig afwachten. En proberen niet teveel te voelen ed.
    Innesteling 8 DPO zou trouwens prima kunnen!

10. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Dat is dan weer het voordeel van ovu-testen of temperaturen, dan weet je tenminste of je op het juiste moment hebt geklust en dat het nog gewoon 2 weken duurt voordat je kan testen (als je dat haalt qua LF dan.. hoop dat die van jou deze keer langer is, Juju)..

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja ik lees wel meer vrouwen met korte LF's die gewoon zwanger worden dus dat geeft me hoop! Heb weer een heleboel goed gevoel over deze ronde dus we zullen het wel zien! Verwacht mijn ongi eerder dan over 14 dagen, ik denk zo rond 8 januari.

12. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    ik duim voor je JuJu

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    We duimen eerst voor jou Kwebbelsnoes!!! Spannend nog maar 5 daagjes wachten!

14. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    hij klopt niet helemaal, mijn NOD is over 4 dagen al, verkeerd ingesteld haha....

hier al 2 dagen zeurend trekkerig gevoel in onderbuik uitstralend naar mn liezen, dus ben nu wel erg benieuwd.

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oeh.. spannend! Je wacht tot je NOD met testen?

16. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Oh spannend, kwebbelsnoes! Banner is afgesteld op ei? Want je vorige cycli waren 28 dagen of korter, dus dan zou je denken dat je NOD nog eerder is..

"Zeurend trekkerig gevoel in onderbuik" klinkt erg bekend, maar ik ga er nog maar even vanuit dat dat komt omdat dit de eerste cyclus zonder pil is. Was jij nou al eerder gestopt of is dit je 3e cyclus na de pil/anticonceptie (sorry er zitten iets te veel mensen op het forum om het te onthouden.. ;))?

17. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    dit is mijn 3e cyclus na pil.....mijn banner is afgesteld op mn ei, want heb met ovulatietesten gewerkt deze ronde, dus weet zeker dat ik mijn ei op dag 16 heb gehad....

mijn banner klopt niet helemaal, volgens mijn eigen berekening is mijn NOD donderdag, dus ga dan ook op oudjaarsdag testen :D

18. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Fijn dat jullie uberhaupt een cyclus hebben,ik wacht al 65 dagen op de mijne.......
    Ga morgen weer s zw test doen,en dan de ha bellen om volgende wk langs te gaan, ben m;n geduld een beetje kwijt aan t raken.....
    ondertussen eet ik me te pletter,fijn om emo eter te zijn!en ben al paar kilo aangekomen, straks denkt iedereen dat ik zwanger ben.....
    '
    sorry lees regelmatig mee,maar vaak wat posten heeft niet zo'n zin,is toch steeds t zelfde liedje......

moest ff frustraties kwijt.....sorry....
    maar beter dat alles bij jullie wel normaal verloopt, en hoop zeker dat er snel meer zwangere bijkomen hoor!!!

iedereen succes en alvast een vruchtbaar 2010!

x miek

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Balen Miekje.. slik je Etos Zwanger Worden? Dat schijnt weleens te helpen.. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!!

20. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Shit zeg, Miekje! Weet je al hoe je ha in dit soort dingen staat? Is hij/zij van het afwachten of verwacht je wel geholpen te worden?

Hier nog geen ongi te bekennen. Vannacht wel waardeloos geslapen.. gaaaap!

Deel Deze Pagina