Spannend.... zwanger worden van de eerste

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wvd, 20 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Meiden ik ga een paar dagen weg en spreek jullie volgend jaar weer (of vanmiddag, als ik nog even tijd heb :))
    Enne Kwebbelsnoes, dan ben jij gewoon zwanger, afgesproken?!
    Veel succes met testen en afwachten en klussen, een fijne jaarwisseling en tot 2010!

2. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    hahaha, ik hoop het van harte JuJu......lief dat je dat zegt.

veel plezier de komende dagen en tot in het nieuwe jaar!!!

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Veel plezier, Juju! En een fijne jaarwisseling! Op naar een zwanger 2010 :)

4. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @jessie
    Onze huisarts zit er pas sinds vorig jaar,zijn wel allebei dames,dus hoop dat ze me willen helpen......
    mag dinsdagochtend,vond t niet zo dringend dat het deze wk al moest, heb t druk genoeg met oud en nieuw, en miss komt m'n ongi alsnog doordat ik nu de afspraak heb staan
    kan de ha wel vertellen dat ik echt niet zwanger ben,want vanochtend weer negatieve test gehad...

Op naar en vruchtbaar 2010!

liefs miek

5. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    ik had net een licht positieve test, dus nog even verder duimen draaien en hoop dat ie zaterdag duidelijker is....

6. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik zei het al in het andere topic, maar voorzichtig gefeliciteerd, Kwebbelsnoes! Wat een super eind van 2009 en zaterdag hopelijk een super bevestiging aan het begin van 2010 :)

7. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Ben ik hier nou echt de eerste!!???????!!!!

Iedereen een Gelukkig en Vruchtbaar 2010 gewenst.

Ik had gisteravond bij het afvegen (sorry, details) wat rood erbij zitten en vanaf vanochtend vloei ik redelijk veel. Heel raar, aangezien de vorige cyclus 46 dagen duurde en nu dus ergens rond de 22 dagen???!!?? Snap er nu dus helemaal niets meer van. Als het nou een klein beetje zou zijn, zou ik zeggen: innesteling, maar daarvoor is het volgens mij nu al te veel.....
    Ik merk het wel en ga proberen me er niet druk over te maken.

Groetjes,
    Elleke

8. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    dames, allemaal een heel gezond en gelukkig 2010 gewenst....hoop dat iedereen snel een positieve test in handen heeft...

ik had gister al een licht positieve test, dus ben benieuwd of ie morgenochtend duidelijker is.

9. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Happy New Year!!

En heeft het doorgezet?

Bij mij is het nog steeds afwachten.. begint nu toch wel spannend te worden. Maar ja misschien duurt mijn eerste ronde ook wel 46 dagen..

10. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    dames!!! ik heb weer positief getest, dus ben echt zwanger :D

11. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Haha, ik zag het.. echt super! Dat het maar een voorbeeld mag zijn voor de andere dames in dit topic.. :)

12. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    ik zal proberen wat zwangere energie naar jullie door te seinen....;)

13. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ Jessie, Het heeft doorgezet. Nou ja, dan gaan we maar weer voor de volgende ronde. In mijn ogen is 24 dagen iig beter dan 46. (sorry, weet dat jij nogsteeds wacht..)
    @ Kwebbel, nogmaals gefeliciteerd

Groetjes,
    Elleke

14. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Dank je, maar het is pas dag 30.. dus dat valt nog mee natuurlijk.. ennuh het liefste helemaal geen ongi ;)

Maar goed, hopelijk worden je cycli nu dan een beetje constant!

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Kwebbel fantastisch: gefeliciteerd!
    Dat is alvast een super begin van 2010 ;)

16. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hoe is het nu met jou, Juju? Een goed gevoel voor deze ronde? Hopelijk gaan we snel Kwebbelsnoes achterna..

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja heel vreemd en bizar (maar echt waar) ik werd op 31 december opeens wakker (in Londen) en dacht: Kwebbelsnoes is zwanger!
    Volgende gedachte: wie is Kwebbelsnoes? (ja het was toch ochtend he ;)). Dus ik vond het erg leuk dat het ook echt zo was!

Ik voel vanalles in mijn buik. Heb behoorlijke steken, soms in mijn hele buik maar nu links die doortrekken naar mijn rug. Geen idee wat het is, heb het nooit gehad. Kan zijn dat ik buikgriep krijg natuurlijk ;) maar heb er wel behoorlijke last van in ieder geval.

Hoop zó dat het raak mag zijn.. Mijn vriend zei vanochtend: ik denk dat het raak is hoor.. En gisteravond: wauw wat is je buik opgezwollen, zo heb ik het nog nóóit gezien! (Had last van mijn darmen - de schat). Ik weet dat het nu nog te vroeg is om klachtjes te krijgen dus ik wacht maar rustig af wat er gaan komen dit weekend. Heb met vriendlief afgesproken dat ik zondag een test doe als ik nog niet ongi ben (hij wil er niet bij zijn :))

Aan de ene kant dus een goed gevoel maar wel heel voorzichtig, ik had vorige maand ook een goed gevoel. Ik hoop dat wij deze week allebei afsluiten met een positieve test Jessie!

18. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Wat grappig zeg! Als je van mij droomt, laat je het dan ff weten..?

Hier ook vanalles in mijn buik aan de gang, maar geen flauw idee waar het mee te maken heeft. Het is een weekje weggeweest, maar nu weer terug?! Nou ja, morgen of dinsdag maar eens een testje gaan halen zodat ik er tenminste 1 in huis heb.. :)

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    aaaahhh, wat lief JuJu, dat je zomaar aan me dacht.....;)

kun je nagaan hoe we met elkaar meeleven...

ik had een week voor NOD al een beetje last van ongi-krampen, uitstralend naar mijn lies, dat moet de innesteling geweest zijn. En had gewoon heel sterk het gevoel dat ik zwanger was, daarom testte ik ook dinsdag al, veel te vroeg en was dan ook nega, maar het gevoel bleef. En donderdag een licht posi test en gisteren waren ze overduidelijk.

Vrouwelijke intuitie is heel sterk, dat blijkt maar weer.

Nu komen de kwaaltjes pas echt.....vannacht voor het eerst overgegeven, niet fijn. Als ik rustig ben, gewoon lekker op de bank heb ik nergens last van, maar als ik me inspan, bijv. met koken, dan krijg ik gelijk krampjes in mijn buik, dus het kost een hoop energie nu en mijn lichaam geeft duidelijk aan wanneer iets teveel is.

20. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Nou, dan ben ik benieuwd naar mijn test (als het zover komt), Kwebbelsnoes.. ik heb ook telkens van die steekjes en ik gewoon een raar, onbestemd gevoel, maar goed.. we wachten nog even af. Moet zeggen dat het waarschijnlijk wel samenhangt met dat ik vandaag te laat was om naar de kruidvat te rijden.. anders had ik waarschijnlijk toch al morgenochtend getest, haha!

Maar morgen naar de sectie op een varken, dus als ik dan niet misselijk word, heb ik daar óf geen last van (gelukkig) óf ben ik echt niet zwanger ;)

Deel Deze Pagina