Ja het is toch wel grappig hoe je kunt meeleven met meiden die je eigenlijk niet kent De krampen zijn minder dan gisteren maar zijn nog steeds steekjes die doortrekken naar mijn lies en rug. Ik heb ze alleen met name links, je zou zeggen dat het in het midden zou moeten zijn?! Maar goed het zal me niets verbazen als mijn lijf me voor de gek houdt (al heb ik nog nooit van deze krampjes gehad, ook niet als ik ongi moest worden). Blijf rustig afwachten tot dit weekend! Vervelend dat jouw kwaaltjes toenemen: maar ook niet zo gek. Je bent een mensje aan het vormen! (zwijmel, wat is het vrouwelijk lijf toch prachtig dat dat 'zomaar' kan) (duimt verder)
Ik hoop ook dit jaar zwanger te worden van de eerste, dus vind het wel leuk om met jullie mee te lezen / te kletsen.... (als dat mag ) Kwebbelsnoes; gefeliciteerd!!
hier weer een berichtje van mij.... ben afgelopen zondag na 71 dagen eindelijk ongi geworden!!! was hier natuurlijk erg blij mee, al is de pijn niet echt om blij van te worden..... ben erg benieuwd of mijn cyclus zo blijft.... ga wel met etos zwanger worden beginnen,m'n andere foliumtbl zijn toch op Ondertussen lees ik met jullie mee! liefs miek
*** LET OP: EGOBERICHTJE!!! *** Nou lieve dames, voor mij is het over deze maand. Vanochtend was mijn temperatuur maar 36.2. Ik verwacht dat hij morgen ongeveer gelijk blijft, donderdag veel verder zakt en dat ik dan in de loop van de dag ongesteld word. Ik baal echt als een stekker. Heb nog steeds van die prikjes in mijn buik en lies en iedere keer als ik ze voel is dat een bevestiging van het feit dat het weer niet gelukt is deze maand. Weet dat ik geen recht heb van spreken hoor, en dat dit pas ronde 4 is, maar ik vind het echt heel erg jammer. Heb meer kans een beginnende blindedarm ontsteking te voelen dan een beginnende zwangerschap en dat is natuurlijk dubbel balen Ik denk dat ik zo maar een fles bubbels open en de schade inhaal die ik heb opgelopen omdat ik ze heb laten staan bij oud en nieuw en de nieuwjaarsreceptie op mijn werk. *zucht* Eerst maar eens iets ongezonds vinden om mezelf te trakteren.. Op naar 4 februari! (Volgende NOD)
balen JuJu.....en af en toe mag je best EGO doen, we kunnen niet altijd alleen maar om anderen denken, jijzelf bent ook belangrijk voel me vandaag eigenlijk best goed, ondanks dat ik wat hoofdpijn heb. heb iedere avond last van opgezette darmen, dat is wel vervelend.
Ik ga ook met jullie meedoen. Deze week de voorlopig laatste 'nepongi' sinds ongeveer 13 jaar. Ik ben benieuwd of m`n lichaam nog weet hoe het allemaal werkt zonder allerlei oplichtingspraktijken
@Jenny, welkom! Spannend he.. ik wacht ook nog op de eerste "natuurlijke" ongi. Hopelijk komt die niet, donderdag of vrijdag maar eens een testje er tegenaan gooien. @Miekje, fijn dat het er eindelijk is.. pff.. 71 dagen.. ik vind 32 al lang! EDIT: ik zie nu al 33 @Juju, vervelend meid! Zou ook betekenen dat je weer een erg korte LF hebt. Heb je je ei ook met testen bepaald of gevoeld? Je temp ziet er wel beter (tot vanochtend dan) uit, ben je toch maar rectaal gaan meten of een meer hetzelfde tijdstip ofzo? @the rest, zie mijn banner.. ik wacht nog steeds.. steekjes in overvloed, maar verder nergens last van! Maar je zou denken met al dat gerommel in mijn buik dat mijn eierstokken toch wel ergens mee bezig zijn geweest de laatste maand!
@jessie lastig he dat wachten.... ik voelde ook constant van alles in m'n buik,maar dat hoort misschien ook wel bij t ontpillen, alhoewel ieder lijf weer heeeeeel anders reageert.... wat is vrouw zijn toch inspannend, die mannen hoeven maar 1x raak te schieten......en zoveel mogelijk pogingen te doen..... Mannen denken over al dat wachten tot wat nuchterder, en wij maken ons gek ervan...maar ja hoort erbij.... neem dan sjors in gtst(voor degene die t ook volgen) die moet gaan bekijken wie de vader is,dat lijkt me nog moeilijker en dan wacht je misschien wel te lang.... maar da's een soap dus niet echt reëel, al kan je wel lekker erover fantaseren hoe het zou zijn om zelf die test in handen te hebben..... fijne avond verder! x miek
@ Jessie Ben op hetzelfde tijdstip gaan meten. Nou hier was het natuurlijk spannend vanochtend. Met name omdat mijn thermometer heeft besloten niet langer in celcius te meten maar in fahrenheit, alsof hij dacht: jij wil hoge getalletjes, jij krijgt hoge getalletjes. Temp was vanochtend dus 98.7. Ik natuurlijk naar beneden spurten om om te laten rekenen: dat is iets meer dan 37 graden!!! Buikkrampen zijn weg, ben nog wel misselijk. Ik geloof er nog steeds niet zo in, vriendlief zegt dat ik gewoon zwanger ben. Ik ben gewoon heel bang dat als er al een innesteling was, die kansloos was door mijn korte LF.. Nou goed we zullen het zien. Vannacht geen gele afscheiding (heb ik altijd voor ongi) en vandaag weer speciaal een kraakwitte onderbroek aangetrokken om het verder te analyseren. Zal mij benieuwen of ik morgen ongesteld word!!! LIefs!
Mijn collega'tje is maandagavond bevallen van een dochtertje, ik merk toch wel dat ik wel een beetje jaloers ben hoor! Ik wil ook!! Raar is dat, eerst was ik er nooit zo mee bezig, maar nu iemand in mijn directe omgeving zwanger werd en nu dus is bevallen, ben ik er echt veel meer mee bezig. (Ze had trouwens wel een supersnelle te snelle bevalling: 1e kindje, om 21.00u nog niets, om 23.15u geboren!... Ze wil het trouwens nooit meer, sms'te ze al!)
@Juju, ik zeg innestelingsdip! Dat zou de spanning van gister en vannacht wel waard geweest zijn, toch? Ik duim voor je.. Ik heb zojuist test gekocht, morgenvroeg dus testen.. pff.. ik vind het nu al spannend. Ik denk dat ik stiekum toch best wel een beetje boel teleurgesteld ga zijn als het niet zo is, al weet je natuurlijk dat er best veel vrouwen zijn bij wie de eerste cyclus erg lang duurt.. maar goed, ik hoop gewoon dat het raak is!
Oh Jessie ik hoop het! Hier blijft het spannend hoor.. Hoop dat mijn ongi wegblijft en jij een lekker positieve test hebt!!!
@ jessie ken je gevoel, ik had de eerste maand na t stoppen met de pil ook geklust op de dagen dat ik met een cyclus van 28 eisprong zou hebben, en toen na m'n zogenaamde nod getest,nega dus... 3 dagen en toen weer een week later weer nega... dus mocht je morgen nega testen,wat ik niet voor je hoop hoor!!,test dan pas een week later weer, dit omdat het anders erg teleurstellend is als je zo snel al weer nega test... Wil je niet ontmoedigen,maar dit was mijn ervaring, en met mij nog een paar andere helaas.... maar nogmaals we gaan voor die 2 strepen succes! x miek
Vanochtend was temp weer stuk lager (36.5). Had wel te weinig geslapen voor meting en toen ik na 3 uurtjes slapen nog eens meette was mijn temp wel gestegen (36.8 ). maar goed dat zegt natuurlijk niets. Naast het feit dat ik mijn buik al een tijdje niet heb gevoeld en mijn afscheiding gelig is (wat erg dat ik jullie dit allemaal laat lezen ) denk ik dat ik echt ongesteld ga worden, en ik denk morgen of vandaag. Vet balen! Nou goed, misschien heeft lijf morgen nog zo'n mooie verassing als dat het gisterochtend voor me had, je weet het niet Dat was mijn egostukje! Veel succes vandaag allemaal!
Lieve Kwebbelsnoes.. wat lees ik nu? Ik ben er helemaal stil van (echt waar). Verschrikkelijk nieuws en heel veel sterkte met het verwerken ervan..
ik heb inderdaad een miskraam gehad, gisteren de hele dag bloeden en krampen en vannacht was er dan het vruchtje wat naar buiten kwam. ik doe even een beetje rustig aan met het forum, kom over een poosje wel weer posten.