Oh nee, kwebbelsnoes! Wat erg. Sterkte voor jullie! En neem je tijd, maar weet dat je hier altijd van je af mag komen schrijven..
Hee...ongesteld.. Jammer Jessie. In hoeverre ben je opgelucht? Heb je last van krampen? Hoop dat je ongi snel voorbij is je lekker aan ronde 2 kunt beginnen!!! Hier nog steeds niet ongesteld, over iets meer dan een uur is mijn LF officieel 10 dagen! Dat is goed nieuws. Heb voor mezelf besloten dat als mijn temp morgen gelijk of hoger is dan vandaag (en ik nog niet ongi ben) we dan een testje wagen. Liefst zou ik nog een dagje wachten maar zondag kunnen we alleen samen testen als ik mijn ochtendurine bewaar. Spannende nacht dus
spannend JuJu....ik zal voor je duimen.... Jessie....jammer dat je ongi bent, maar nieuwe ronde nieuwe kansen.
Lieve meiden, ik ben na een prachtige LF van 10 hele dagen vanochtend ongesteld geworden. Ik zag het al aankomen natuurlijk dus ben niet eens zo teleurgesteld. Kennelijk hebben wij meer nodig dan klussen op het juiste moment, volgende maand beter.
balen zeg JuJu......ik zal voor je duimen dat volgende ronde gewoon raak is. met mij gaat het wel redelijk.....lichamelijk is alles al over, echt supersnel. heb maar 2 dagen gebloed en krampen zijn ook over. alleen nog wat licht in het hoofd van het bloedverlies. geestelijk is het wel zwaar, het word wel minder, heb het vooral 's ochtends moeilijk als ik wakker word, dan is het eerste wat ik denk, o ja, ik ben niet meer zwanger en dan moet ik wel even huilen. vrijdag heb ik een afspraak met de verloskundige, dan gaan ze kijken of alle hcg uit mijn lichaam is en krijg ik even een gesprek over wat er nu gebeurd is en wat de afspraken zijn voor een volgende zwangerschap.
Het lijkt me ook heel erg heftig en maakt misschien ook waarom ik alles in perspectief kan plaatsen deze cyclus. Het klinkt misschien heel stom maar het verlies van jullie kindje heeft voor mij nog maar eens extra duidelijk gemaakt dat zwanger worden maar een fase is en dat er daarna nog een heleboel volgen. Jullie kindje was zo welkom en dan is het logisch dat je niet zomaar het verlies ervan hebt kunnen verwerken.. Ik denk dat het heel goed is om af en toe te huilen, gewoon alles eruit gooien voordat je weer verder kunt kijken. Ik hoop voor je dat je, als je er weer aan toe bent, snel weer zwanger bent en een prachtig kindje zult krijgen, zonder dit vlindertje ooit te vergeten.
Opgelucht omdat de eerste cyclus dus geen 60+ dagen heeft geduurd. Je hoort het toch wel vaker en toen ik nega testte had ik echt zoiets van laat me maar snel ongi worden.. Vrijdagavond wel krampen gehad, nu valt het wel mee, ik hoop ook dat de ongi weer snel voorbij is natuurlijk. Jij ook jammer, Juju, op naar de volgende ronde maar weer! Kwebbelsnoes, hopelijk is bij de vk alles oke en mag je weer gaan proberen. Sterkte.
Zijn jouw ongi's trouwens nog heftiger geworden, juju? Want ik meen me te herinneren dat je in het begin verbaasd was dat het zo niet-heftig was, minder heftig dan met pil, toch? Op de krampen van vrijdagavond na, merk ik ook geen verschil met een pil-ongi..
Dat is heel bizar: deze cyclus krampen ed gehad vanaf mijn ei tot aan mijn NOD, maar mijn ongi verloopt nog steeds kramploos!!! Dat had ik bij mijn ontrekkingsbloedingen toen ik aan de pil was wel. Vrouwenlijf
@ kwebbelsnoes, wat ontzettend balen van je vmk!Hoop dat je snel weer verder kan als de vk zegt dat het ok is! snap dat je miss ff wat minder zin hebt om te posten hier, veel sterkte en mocht je een luisterend oor willen, we zijn er voor je!! Hier is de ongi voorbij,dus de dagen dat manlief thuis is,worden klus dagen Ben nu met etos zwanger worden begonnen,hoop dat mijn cyclus nu wat korter is! @jessie bij jou is het netjes, erg fijn voor je! iedereen veel sterkte en succes! x miek
Jij ook Miekje, en veel plezier met klussen! Hier is ongi zo goed als afgelopen dus ook onze ronde gaat weer van start!
Ook hier is de ongi zo'n beetje voorbij, dus we kunnen weer van start. Al doet mijn hoofd iets te veel pijn nu.. zit vol met snot. Maar goed, dat is over een weekje vast over
Eh correctie.. ik dacht dat mijn ongi zo'n beetje over was. Vanmiddag nog tampon gebruikt voor de zekerheid en dat is maar goed ook, want ineens weer meer bloed en zojuist op het toilet en veel bloed. Mmh, er zat vrijdag toch echt al rood bij het bruin, dan mag je dat toch als dag 1 tellen? Of moet het alleen maar rood bloed zijn op dag 1.. dat zou balen zijn
da's balen jessie! mvt je eerste dag.....bloed is bloed,kijk als je vrijdag maar veegje of drupje hebt gehad zou ik dat niet echt als dag 1 zien, maar is het samen met oud bloed gekomen dan is het toch echt dag 1. Leuk he zo'n 1e ronde........maar ja we zijn ongi geworden gelukkig, da's ook al heel wat! succes ermee, hoop dat het snel over is want fijn dat alles op gang is,maar hoeft ook niet onnodig lang te duren.... liefs miek