@Daphne1002 Jemig wat vervelend wat jou is overkomen zeg. Lijkt me erg moeilijk als je al zo ver bent. Hopelijk is het gauw weer raak. Thx voor je tip. Het klopt wat je zegt. We wachten het gewoon af. Ben wel benieuwd of er al iemand positief heeft getest? Zilvervisje?
Hi! Ja, vanochtend getest en negatief. Nou heb ik sinds een weekje ongesteldheidskrampen en van het weekend ineens heel erg gevoelige tepels. Dat laatste is nu weg. Maar ik bedenk me net dat ik vorige week ineens veel rekbaar doorzichtig slijm had. Ik dacht dat het door de sex kwam... Ik ben iig nog niet ongesteld, dus misschien houdt mijn cyclus me gewoon voor de gek en kan ik pas volgende week testen. Maar ik ga er maar van uit dat het echt negatief is... dat scheelt veel teleurstelling. En jullie? Is september voor één van jullie een goede maand geworden?
heee meiden, ik nu 2 dagen overtijd en een nega test!!!:x afwachten maar ik hoop dat september een goede maand is voor de meeste liefs roos
ah vervelend zilvervosje wat kan je lichaam je voor de gek houden dan he? maar nog geen ongesteldheid dus het kan nog ik hoop het voor je.
Haai damens, zo te zien in bijna iedereen al bij hun NOD? spannend hoor..!! ik hoop voor ons dat we zwanger zijn, Ps: ik had woensdag een beetje een zeurend gevoel bij mijn onderbuik aan de linkerkant, dat is dan waarschijnelijk mijn eisprong toch..? Ik ben echt helemaal de klus kwijt, ik weet nou niet als ik 27 of 28 of 29 cyclus heb? wat denken jullie?
ben net 26 en in juli 2009 getrouwd. We zijn vanaf mei 2009 bezig en echt serieus met ovulatietesten in de weer vanaf juli. Mijn cyclus was regelmatig 29 dagen, maar afgelopen keer 31 dagen. Gemiddeld neem ik dan 30 dagen. Komende week is mijn NOD. Spannend! Met pendelen kwam bij mij naar voren dat ik 2 jongens zou krijgen. Een paranormaal begaafde kennis begon paar weken terug erover en zag dat we als eerste kindje een jongen zullen krijgen. Kan er vanuit gaan dat het ook echt een jongetje word! De naam hebben we al, nu nog zwanger worden!!!!
En? Zijn er al wat positieve testen? Hier nog geen ongesteldheid te bekennen. Ik test aankomend weekend nog een keertje. Als ik mijn eisprong goed geplaatst heb ligt mijn werkelijke NOD daar.
Ik ben deze maand een jaar geleden met de pil gestipt (na ruim 20 jaar pilgebruik). Ik had eigenlijk meteen een regelmatige cyclus. Ik was, ooh hoe blij, met 5 maanden zwanger. Helaas bleek bij de 1e echo (ik was toen 11 weken zwanger) dat het kindje al met 8 weken was overleden. wat volgde was een curettage en een lichaam dat volledig van slag af was. Maar nu lijkt alles zich weer te normaliseren en hoop ik snel weer een positieve test te hebben!
zilvervosje wat spannend zeg nog even geduld dan.. hier is vandaag mijn eisprong volgens mijn banner.. heb alleen het hele weekend niet geklust omdat mijn mannetje ziek was alleen gisteravond dus hoop dat het genoeg is.. zelf ben ik ook al de hele week niet lekker.. heel erg verkouden en moe
wij zijn ook bezig voor de 1ste ik ben een jaar geleden gestopt met de pil en we hebben het 1ste half jaar zo gedaan van we zien wel en nu het andere half jaar ben ik er mee bezig ook met alles bijhouden enzo... en zoals iedereen kan zien is mijn cyclus ook niet regelmatig dus ik vind het een beetje moeilijk om het allemaal uit te rekenen en nu ben ik sinds gisteren begonnen met ovulatietesten en ik had een lichte streep en ik heb vandaag weer getest en ik heb nu 2 donkere strepen wij hebben de laatste 2 dagen wel geklust en vanavond gaan we maar weer aan de bak want wie weet is het deze keer dan eindelijk raak
ooh bezig voor de eerste met de pil gestopt eind juni zit nu in de 2e ronde erg spannend, maar omdat mijn eerste cyclus zo enorm lang duurde, hebben we besloten ons daar niet meer aan te storen, en gewoon lekker seks te hebben wanneer we zin hebben, en nog leuker om de spanning weg te halen, trek eens iets leuks aan...
Wij zijn ook bezig met de eerste, dat wil zeggen, komende week begint het klussen. Ik vind het erg spannend, en ik leer heel veel van dit forum, want ik ben echt nog een leek. Sommige afkortingen zijn voor mij echt abracadabra. Aan het begin van dit jaar ben ik al gestopt met de pil, want ik moest een weekje antibiotica slikken. Dus besloot ik maar helemaal te stoppen, kon ik lekker ontpillen. Dat ging erg goed, want mijn cyclus kwam meteen goed op gang. Mijn man wilde al eerder een kindje, maar ik schoof het steeds voor me uit. Nu ik me eenmaal aan het verdiepen ben kan ik gewoon niet wachten tot we kunnen beginnen. Ik kijk zelfs al bij geboortekaartjes en behang voor de babykamer. Stom he? Voor hetzelfde geldt duurt het meer dan een jaar!
Ik heb dat ook, zit iedere dag even op deze site, ben nu 35 dagen spiraalloos, en vind het allemaal steeds spannender. Kan gewoon geen maanden wachten ben ik bang.Al op zoek gegaan naar leuke zwangerschapsaankondigingen en al, pfff, en het erge is nog dat je het er met niemand over kan hebben, of hebben jullie dat wel???Behalve je wederhelft dan!!
Ja Bibsje, dat klopt, ik kan het er met niemand over hebben verder. Haha, en dat hou ik volgens mij nooit een jaar vol. Ik hoop dan ook dat het snel raak is. Het lijkt me trouwens ook echt heel vervelend als je al heel lang bezig bent en mensen om je heen vragen steeds of je al zwanger bent. Dat doen vrienden van mijn man al sinds we getrouwd zijn. Toen waren we er nog niet mee bezig, dus was het niet zo erg. Maar als ze dat straks blijven doen word ik wel boos denk ik.:x
Hier erg aan t hopen op een zwangerschap van t eerste kindje... Deze maand griep gehad en daardoor lijkt mijn cyclus van slag.....geen eisprong nog volgens temperatuur maar wel volgens mijn lijf....frusti... Dus maar ff door met seks om de dag....haha..