Precies! Helaas vandaag ook nog gewoon tampons gebruikt.. er komen weer vage herinneringen boven van dat ik "vroeger", als in voor de pil, ook altijd meer ongi was dan niet.... Ben jij er nu wel meer mee bezig, tempen of testjes? Of zie je wel wanneer je 2e ongi komt, Miekje?
goed zo JuJu, zet m op deze ronde ook wij gaan weer ons best doen, tenminste als de vk vrijdag zegt dat het mag 8) heb nog wel mijn emotionele momenten, maar we gaan wel vol goede moed de volgende ronde in!
Ik hoop dat je groen licht krijgt Kwebbelsnoes! Hopelijk ben je weer lekker snel zwanger en blijft deze baby bij jullie!
@ jessie ik wach m'n ongi nu gewoon af(nou je hopelijk blijft ie weg natuurlijk ) hoop door de etos pillen een normalere cyclus te hebben, en ga daarna pas heel misschien aan de ovu testen, manlief is alleen de weekenden thuis, dus als ik nu ga testen en ei valt door de week kan ik er toch niks mee, dus om teleurstelling te voorkomen doe ik het later... Iedereen succes!en jessie jij ook met het andere klussen,dat moet soms ook gebeuren he liefs miek
hallo, Ik ben er ook weer na een poos zonder internet te hebben gezeten! Hoe is het hier met iedereen?
hey Luannie, hoe was je echo????? ben erg beniweuwd. gister nacontrole gehad bij de verloskundige, geen restanten van miskraam meer in mn buik, dus mij mogen er gewoon weer voor gaan!!!
Ja de echo was mooi!!! een al bewegend kindje en een kloppend hartje!!! echt heel mooi om te zien!! Kwebbelsnoes, wat goed dat je lijf weer schoon is en dat je er weer voor mag gaan! Hoop dat het snel raak is!
Hallo allemaal, Ik was het topic kwijt...:x Bij deze, ik ben er ook weer en ga actief met jullie meekletsen (heb het nu in de favorieten gezet ). Heb net mijn vruchtbare periode achter de rug, om de dag geklust en deze keer voor het eerst mijn eisprong gevoeld!! Nu maar wachten wachten wachten wachten Fijn dat je weer "aan de bak" mag Kwebbelsnoes! Hopelijk vol goede moed op naar positief nieuws!!
@Luannie, fijn zo'n goede echo! Hoe is het met de kwaaltjes? @Chikai, handig he.. favorieten, abonnementen, krijg je het toch wat sneller teruggevonden. @JuJu, vind jij het ook zo suf, die tijd van ongi tot eisprong? Ik denk dat wij maar 2 weken lang om de dag moeten klussen .. ik hoop dat cyclus toch wat korter is dan 35 dagen, en tja dan moet ik niet nog 11 dagen wachten op m'n ei
Tja mijn ei mag ook wel komen. Waarschijnlijk zit ik pas op de helft (ei komt pas dag 18). Ga op dag 12 ofzo beginnen met ovutesten: misschien deze maand wel een vroege (Heb ik iig wat te doen).
Ja, nu kan ik dit topic niet meer missen! Ik heb deze maand mijn eisprong voor het eerst echt gevoeld, volgens de calculator ziet m'n cyclus er zo uit: Eerste dag van je laatste menstruatie:30 december 2009 Eisprong:14 januari 2010 Innesteldag:19 januari 2010 Vanaf hier kun je testen:28 januari 2010
Oh spannend, Chikai! Ben jij zo iemand die van alles voelt (steekjes enzo die net zoveel op een innesteling, zwangerschap als aankomende ongi kunnen lijken) of juist niet? Hopelijk een mooie test aan het eind van de maand! Juju, ovu-testjes, ik had eigenlijk besloten alles het eerste half jaar gewoon op z'n beloop te laten, maar dat is best moeilijk! Pff misschien wat minder op zp komen..
@Jessie, met de kwaaltjes gaat het heel goed eigenlijk! Mijn (.)(.) doen erg zeer en ben wat sneller moe maar verder niets.. pff wachten op de eisprong, ik hoop dat het het wachten waard wordt @ Chikai, spannend zeg ik ga voor je duimen! @ JuJu, met die ovutesten heb je toch wat meer zekerheid en weet je gelijk waar je aan toen bent.. Lijkt mij wel fijn!
Ja zo ben ik erachter gekomen dat ik een laat ei heb; en dus anders verkeerd klustte. Maar ben ook pas afgelopen ronde mee begonnen hoor Jessie (omdat mijn ongi onregelmatig was). Fijn dat je weinig klachten hebt Luannie!
Hee Jessie, nou sinds ik mijn eisprong voelde, lijk ik vanalles te voelen! Vooral een opgezette buik waar ik last van hen, en soms zo'n misselijkheidsvlaag, maar ik houd me maar voor dat ik teveel wil en gewoon ongi wordt straks... (maar heb de testen wel in huis ). Heb deze maand voor het eerst getempt en ben ik niet zwanger, ga ik komende maand ook ovu testen erbij proberen. Hoor hier positieve geluiden over.
Ik vind de combi ook erg prettig. Zou leuk zijn als het helpt om me zwanger te laten worden Succes Chikai, hopelijk heb je die testjes niet meer nodig!