Hooi, Het is een poosje terug dat ik hier geweest ben... Ondertussen hoop gebeurt... Waaronder een miskraam na 13 weken ! Hoe gaat het hier?
He bah, meisjeV, dat is echt erg... Wat jammer, hopelijk knap je snel weer op om er tegenaan te gaan!! Sterkte! Ik snap er echt niets meer van, ik dacht woensdag mijn eisprong te voelen, donderdag ging temp. omhoog, dus ik dacht; YES, EI! Maar nu geeft fertilityfriend aan dat mijn ei zaterdag was.... alleen vrijdag geklust, verder niets :x Bah, ik dacht juist dat ik het snapte, maar toch niet geloof ik....
Ik zou het wel leuk vinden om een lijstje bij te houden met de mensen die hier schrijven. Zo houd ik toch wat beter bij hoe het met mensen gaat ed. Voor het gemak begin ik zelf maar, misschien kunnen anderen aanvullen? Heb de mensen die bij ons kletsen vanaf we bij clubs zijn geplaatst erbij gezet: NOD januari 31: Chikai (ronde 5) NOD februari 06: JuJu (ronde 5) 12: Jessie80 (ronde 2) NOD onbekend Miekje 28 MeisjeV Jenny82 doglover76 Kirin Kwebbelsnoes Priscil1986 Michelle77 Zwanger Dolfijntje25 (positief getest in november) WvD (positief getest in november) Nijntje1984 Chivay Luannie (positief getest in december) Vlindertjes Kwebbelsnoes (5 wk) MeisjeV (13 wk)
Het is helaas niet anders. had het natuurlijk liever anders gezien, maar ik kan er helaas niks aan doen. Je verwacht alleen min of meer dat je veilig zit na 12 weken... Maar... we gaan er gewoon weer voor, uiteindelijk. Eerst moet mn menstruatie weer op gang komen. Voor zover ik het een beetje kon polsen voelde ik vrijdag mn eiersprong (kan natuurlijk ook gewoon krampje/steekje zijn geweest) en dat betekent dat ik nog voor het einde van de maand ongesteld word. En dan bijhouden wanneer mn NOD dag is he...
Ja 12 weken is erg laat, lijkt me echt een schok!!! Ik hoop dat je cyclus snel weer op gang komt maar ook dat je het verlies van jullie kindje een plaatsje kunt geven.. sterkte!
@MeisjeV, heftig zeg! Sterkte.. @Juju en anderen, het was niet aanvallend bedoeld van die ovu-testjes! Meer dat ik mezelf verbaas hoe snel je (lees ikke) om kan slaan van "ik laat de natuur op z'n beloop het eerste half jaar" naar "als het onregelmatige cyclus is (alsof je dat kan zeggen na 2 rondes..) dan moet ik toch maar hulpmiddelen zoals ovu-testjes gaan gebruiken".. @Chikai, in principe zou die vrijdag dan precies het goede klusmoment geweest zijn, toch?! Dus hopelijk met mooi resultaat!
Oh totaal ook niet aanvallend opgepakt! Ik wilde ook een half jaar aanzien en had daar dus na 2,5 cyclus al genoeg van haha.
Haha, hier precies hetzelfde! Ik wilde nou weleens duidelijkheid, dus daarom begonnen met tempen en ben ik deze maand niet zwanger, dan volgende maand ook ovu testen! Ik wil alle kansen optimaal benutten!
@juju leuk dat je een lijstje hebt gemaakt, En snap dat van die ovu testen best wel, ik weet nu niet hoe m'n cyclus gaat lopen,maar als ik net als jou eenmaal regelmaat heb, is het een kleine moeite om het bij te houden, weet je toch net wat beter waar je aan toe bent Iedereen succes en sterkte!!!! liefs miek
Wat ik me afvraag, hoeveel ovu testen gebruik je ongeveer in een cyclus? (weet ik ong. hoeveel ik er ga bestellen...)
Dat ligt eraan of je een regelmatige hebt of niet. Ik begin een aantal dagen voor mijn ei met testen. Heb er nu nog 10 en wil er 2 cyclussen mee doen dus mag er nu maar 5 gebruiken. Vorige maand wel meer gebruikt, was ook de eerste keer dus wilde een beetje weten hoe het werkt enzo. Heb mijne via babyboomshop besteld en dan zijn ze niet duur.
Als ik dit zo hoor ben ik benieuwd hoe lang ik t vol ga houden om de natuur z'n gang te laten gaan ! Succes ermee iig !!
MeisjeV ik hoop dat jij weer 'gewoon'lekker snel zwanger wordt, net als de eerste keer (en nu met een goede afloop!)